Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kokit huomio!
27.02.2011 |
Oon koulutukseltani yo ja merkonomi mutta työkkäristä sano että noutsääns töihin. nii sitte oon miettiny että lähen syksyllä opiskelemaan suurtalouskokiksi. Onko siinä semmonen ammatti että palkalla pystyy lyhentään lainaa tms vai onko palkka samaa luokkaa kuin työttömyyspäiväraha? Töitä ainakin näyttäis olevan varsinki tuola eteläsuomessa. Ilmeisesti kunnallisella puolella parempi palkka mitä MARAn tessin mukaan? Vastailkaapa kiitos!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
se palkka on parempi kuin työttömänä ollessa! kyllä minä sillä palkalla (maran tes) lainaa lyhennän, riippuu paljonko tietty on lainaa ja mikä on kk erä.. ja ihan kivasti oon pärjänny! sitä en tiedä paljonko palkat on kunnallisella puolella.. ja sit riippuu onko vuorotyö eli saako ilta yms. lisiä! nekin tekee ihan kivasti lisää tiliin!:)