onko nämä Helsingin alueet sellaiset, minne EI kannata muuttaa?(ov)
1. Itäkeskus
2. Kamppi
3. Kluuvi
4. Kontula
5. Keski-Vuosaari
6. Herttoniemi
7. Malmi
8. Kannelmäki
9. Puistola
10. Meri-Rastila
siis sikäli mikäli ne on asuinalueita, en tiedä... pitäisi täältä keskeltä Suomea vaan muuttaa sinne etelämpään enkä tiedä mistä löytäisin meille mukavan alueen asua...
Kommentit (24)
Lisäksi Kontulan väestö on aika iäkästä eli seutu on hyvin rauhallista.
eihän siellä nyt ylipäänsäkäkään ole kuin muutamia taloja? siis siinä yhden ainoan kadun varrella.
4. Muutama kommentti. Kontula Täällä en ehkä kovin mielelläni asuisi, vaikka ei Helsingissä mikään alue suorastaan vaarallinen ole.
[/quote]
jotka eivät itse ole kyseisellä alueella asuneet. Asuin Kontulassa useita vuosia. Muutin pois Helsingistä, joten koti vaihtui.
Kontula on paljon mainettaan parempi. Hyvät kulkuyhteydet, luontoa, väljästi rakennettu, rauhallisia alueita. Kontula on yksi niistä lähiöistä, joissa nykyisin on ikäryhmältään vanhimpia asukkaita, joten ei voi olla edes mikään villi paikka. Huonon maineensa se sai,kun 60-70-luvulla se oli yksi niistä lähiöistä, joihin tuli paljon lapsiperheitä ja nuorisolla sitten ei tietysti ollut tekemistä, kun lähiö oli keskeneräinenkin. En ymmärrä Kontulan nykyistä mollaamista. Se ei ole haluttua aluetta, joten siellä sitten on myös neliöhinnat halvemmat. Itse viihdyin hyvin, ostoskeskus nyt oli juoppojen suosiossa, mutta eivät he minua haitanneet, kun siellä kaupassa joskus kävin.
Tammisto on vasta rakennettu ja todella levoton tuppukylä. Rajakylä rajoittuu Jakomäkeen.