Elämästä -->
- raiskaus on vain sattumaa, tavallaan itse aiheutettu
- lapsia saadaan, niitä ei tehdä
- lihavuus/laihuus on meidän kaikkien oma valinta
- parisuhde on kompromissien tekoa puolin jos toisin
- ongemien ratkaisukyky on ainakin täällä AV:lta käsin helkutin hankalaa monille
- abortti lakia joutaisi kiristää tietyin ehdoin
- uskonvapaus - muslimit, kristityt, buddhat, juutalaiset ym ym
- vauvan/lastenhoito/kasvatus - ei se nyt niin kummoista ole ettäkö tarvitsisi isän herätä joka inahdukseen yöllä äidin kaveriksi, jos äiti imettää tms
- ELÄKÄÄ IHAN SITÄ OMAA ELÄMÄÄNNE, ÄLKÄÄKÄ JATKUVASTI MIETTIKÖ MUITA JA HEIDÄN VALINTOJAAN, TEKEMISIÄÄN TAI TEKEMÄTTÄ JÄTTÄMISIÄ, VITUNKO VÄLIÄ SILLÄKÄÄN ON JOS JOKU ON LÄSKI, LANGAN LAIHA, MUSTA, KELTANEN, VALKONEN...
MUTTA HEI, ONHAN SE KIVA ARVOSTELLA TOISIA KUN OMA NAPA JA OMAT TEKEMISET ON TÄYDELLISTÄ, AINAKIN TÄÄLLÄ AIHE VAPAALLA!!!!!!!
Mutta epävarmat ihmiset yleensä hakevat muista virheitä, arvostelevat tai sitten muuten niin elämäänsä kyllästyneet.