Lue keskustelun säännöt.
Mitä teillä lounaana?
24.02.2011 |
Minä syön uuniperunaa ja katkarapukimaraa, iltasyöjille on lihapullia (Kivikylän vai mikä se nyt on) uuniperunoiden kanssa + salaatti. En syö itse enää tänään kuin töissä mahdollisesti leivän ja/tai banaania kun menen iltavuoroon.
Kommentit (3)
vetäisen juuri naamariin puuroa (kauraleseitä + kaurahiutaleita + 4 viljan hiutaleita sekaisin) hedelmäpiltin kanssa. Maitoa juomaksi ja kenties kaapista yksi keksi jälkkäriksi. Ja kupin teetä ajattelin keittää myös.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pari kananmunaa paistettuna, en jaksanu kouluun jäädä yli tunniks pelkästään ilmasen ruuan takia :) illalla sit broilerikiusausta.
ja jälkiruuaksi laskiaispullia.