Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä lounaana?

Vierailija
24.02.2011 |

Minä syön uuniperunaa ja katkarapukimaraa, iltasyöjille on lihapullia (Kivikylän vai mikä se nyt on) uuniperunoiden kanssa + salaatti. En syö itse enää tänään kuin töissä mahdollisesti leivän ja/tai banaania kun menen iltavuoroon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jälkiruuaksi laskiaispullia.

Vierailija
2/3 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisen juuri naamariin puuroa (kauraleseitä + kaurahiutaleita + 4 viljan hiutaleita sekaisin) hedelmäpiltin kanssa. Maitoa juomaksi ja kenties kaapista yksi keksi jälkkäriksi. Ja kupin teetä ajattelin keittää myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kananmunaa paistettuna, en jaksanu kouluun jäädä yli tunniks pelkästään ilmasen ruuan takia :) illalla sit broilerikiusausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan