Lue keskustelun säännöt.
Ihmettelen sitä, kun monissa vähävaraisissa perheissä tingitään ruuasta
24.02.2011 |
mutta tupakkaan kyllä rahaa riittää.
Laskekaa huviksenne, paljonko rahaa palaa kirjaimellisesti taivaan tuuliin, kun vedetään aski (n 5 eur) päivässä....
Kommentit (3)
Minä poltan mutta en tingi ruoasta. Tosin en kyllä kiinnitä ruokaan suurta huomiota muutenkaan. Katson vain että en osta keinomakeutettuja tuotteita enkä lightiä ikinä. Enkä halvinmpia nakkeja tai jotain lihapullia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kampaajalla aina tarvittaessa ja vaatteitakin ostin itselleni kun tarvitsin.
Kaikista noista luovuin kun jäin työttömäksi.
Olen samaa mieltä.