Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen!!! Vastaa näihin kyllä tai ei:

Vierailija
22.02.2011 |

1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse?

2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta?

3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni?

4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö?

5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia?

5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä?

6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi?

7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen?

8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)?

9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria?

10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osaan.

2. Käytän kyllä joskus sivistyssanoja, mutten kokeakseni ylemmyyttä. En epäröi kysyä, jos törmään johonkin sanaan, mitä en tunne.

3. Ei todellakaan ole hiljainen ja piipittävä ääni :)

4. Luomuhörhö kyllä. En halua syödä teollista sontaa.

5. En kuuntele.

5. En.

6. En puhu seksielämästäni julkisesti.

7. Hiukset olkapäille, silmälasit oli mutta kävin laserleikkauksessa.

8. En. En oikeastikaan katso salkkareita enkä varsinkaan big brotheria, mutta kyllä mulle tosi-tv menee (maajussit, top chef, laulukilpailut). Tykkään kyllä hirveästi useista bbc:n sarjoista, ja maailman menostakin haluan pysyä kärryillä.

9. Mitä se tarkoittaa?

10. Kts ed.

Vierailija
82/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta?

en

ei

en kasvissyöjä, mutta luomuhörhö (?)

en kuuntele musiikkia

en

en

KYLLÄ OSUI JA UPPOSI

8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)?

en, ihan myönnän tuon bb:n

-hä?

-en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? kyllä tarvittaessa

2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? en, yliopistossa jos ei muuta oppinut niin sen että sivityssanoilla ei viesti mene aina perille. Täytyy tuntea kohdeyleisö

3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? ei, kait

4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? joskus

5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? en

5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? en

6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? en

7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? polkka ja piilarit

8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? en, katson salkkareita harvoin mutta kerron ihan totuudemukaisesti mikä katson ja mitä en

9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? en, paitsi niitä ketkä halveksii akateemisia

peruspalkkalaisia tehdastyöläisiä sanoisin..

mistähän nämä kysymyksen ovat peräisin? kumpaan itse lukeudut oman mielipiteesi mukaan, duunari vai akateemikko?

Vierailija
84/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? En

2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? Käytän, mutta siksi, että ne ovat minulle arkipäiväistä kieltä, en siksi, että kokisin olla muita parempi

3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? Ei ole, vaan syvä ja sointuva

4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? Kasvisruoka on hyvää, mutta mikään ei voita hK:n sinistä ja hillomunkkeja

5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? En. Countrymusiikki ja iskelmät samoin kuin marssimusiikki ja kansanlaulut ovat mieluisia Mozartin ja Schubertin lisäksi

5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? En tietenkään!

6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? En

7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? Hiukseni ovat lyhyet mutta silmälaseja en tarvitse

8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? En ole ikinä katsonut Salkkareita, mutta kaikki musiikkikilpailut ovat intohimojani. Dokkareista katson historiaa mutta uutiset ovat tv:stä katsottuina pitkäveteiset.

9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? Mikä on duunarikulttuuri?

10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? En

Vierailija
85/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En,sitä varten on duunarit.

- Todellakin!

- No arvaa...

- Syön vähemmän lihaa kuin perusjamppa, kyllä.

- Kuuntelen hyvää musiikkia.

- En toki, kuka mun talvirenkaat muuten vaihtaisi?

- Hah hah

- En ja en

- Kehuskelen ehkä, mutta en katso Salkkareita tai BB:tä

- Joo

- Tiedätkö itsekään?

Vierailija
86/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? kyllä tarvittaessa 2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? en, yliopistossa (TÄSTÄ PUUTTUU PILKKU) jos ei muuta oppinut niin sen (MISSÄ PILKKU) että sivityssanoilla ei viesti mene aina perille. Täytyy tuntea kohdeyleisö 3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? ei, kait (HUOLIMATONTA ILMAISUA) 4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? joskus 5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? en 5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? en 6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? en 7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? polkka ja piilarit (SIC) 8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? en, katson salkkareita harvoin (MISSÄ PILKKU)mutta kerron ihan totuudemukaisesti mikä katson ja mitä en 9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? en, paitsi niitä ketkä (EI YKSIKÄÄN AKATEEMINEN SANOISI: KETKÄ!) halveksii akateemisia 10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? peruspalkkalaisia tehdastyöläisiä sanoisin..

mistähän nämä kysymyksen ovat peräisin? kumpaan itse lukeudut oman mielipiteesi mukaan, duunari vai akateemikko?

Vierailija
87/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kyllä

2. en

3. ei

4. en (vaikka paljon luomua syönkin)

5. en

ja se toinen 5. en

6. en

7. en, en

8. suunnilleen

9. en

10. joo

ja pointti oli?

Vierailija
88/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osaan.

2. En käytä, mutta osaisin käyttää jos haluaisin.

3. Eipä tosiaankaan ole.

4. En ole. Rakastan punaista lihaa ja olutta palanpainikkeeksi.

5. Kuuntelen joskus klassistakin mutta enimmäkseen Novaa tai Suomi Poppia

6. En ole pihtari enkä frigidi, nyt nelikymppisenä aika kuuma pakkaus olen.

7. Silmälasit on, mutta pitkät hiukset.

8. En ikinä, korostan IKINÄ katso Salkkareita, enkä lue 7 Päivää -paskaa. Tykkään dokkareista ja uutisista, mutta myös brittisarjoista ja tavallisesta jenkkimassastakin.

9. En halveksi.

10. Tiedän.

Ja kohta 11.

Arvostan erilaisia ammattilaisia. Mikäli omalla työpaikallani jonkun työntekijäryhmän työpanosta pitäisi luonnehtia Kaikkein Tärkeimmäksi, nimeäisin siivoojat. Mikäli he menisivät totaalilakkoon, aika veemäistä olisi meillä muilla tehdä töitä.

Onneksi meitä ihmisiä on erilaisia, niin että joku tykkää perustyönkin tekemisestä - meitä kaikkia tarvitaan puutteineen ja vahvuuksineen.

Vierailija
89/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osaan. 2. En käytä, mutta osaisin käyttää jos haluaisin. 3. Eipä tosiaankaan ole. 4. En ole. Rakastan punaista lihaa ja olutta palanpainikkeeksi. 5. Kuuntelen joskus klassistakin mutta enimmäkseen Novaa tai Suomi Poppia 6. En ole pihtari enkä frigidi, nyt nelikymppisenä aika kuuma pakkaus olen. 7. Silmälasit on, mutta pitkät hiukset. 8. En ikinä, korostan IKINÄ katso Salkkareita, enkä lue 7 Päivää -paskaa. Tykkään dokkareista ja uutisista, mutta myös brittisarjoista ja tavallisesta jenkkimassastakin. 9. En halveksi. 10. Tiedän. Ja kohta 11. Arvostan erilaisia ammattilaisia. Mikäli omalla työpaikallani jonkun työntekijäryhmän työpanosta pitäisi luonnehtia Kaikkein Tärkeimmäksi, nimeäisin siivoojat. Mikäli he menisivät totaalilakkoon, aika veemäistä olisi meillä muilla tehdä töitä. Onneksi meitä ihmisiä on erilaisia, niin että joku tykkää perustyönkin tekemisestä - meitä kaikkia tarvitaan puutteineen ja vahvuuksineen.

Niin siis toiseen vitoseen joka jäi huomaamatta: En.

Ja olen Nainen.

Vierailija
90/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempi, niin vastaan mielelläni..

Vierailija
91/91 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? EN

2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? EN (tahallani, joskus vahingossa)

3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? EI todellakaan :D

4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? EN todellakaan

5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? EN

5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? EN

6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? KYLLÄ

7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? KYLLÄ

8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? EN, mutta en seuraa Salkkareita, BB:tä tai muutakaan pahimpaa hömppää.

9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? EN varsinaisesti sitä arvostakaan

10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? KYLLÄ

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi