Akateeminen!!! Vastaa näihin kyllä tai ei:
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse?
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta?
3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni?
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö?
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia?
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä?
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi?
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen?
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)?
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria?
10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa?
Kommentit (91)
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? Osaan.
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? En.
3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? Ei.
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? En.
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? En.
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? En.
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? En.
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? En.
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? En.
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? En.
10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? En.
2. En
3. Ei (joku varmaan toivoisi että olisi :))
4. En ole hörhö
5. En
5. En
6. En!
7. Polkkatukka ja lukulasit
8. En kehuskele, en katso Salkkareita tai BB:tä; jos katsoisin tekisin sen julkisesti
9. En tietääkseni
10. Jonkinlainen oma käsitys siitä on, en tiedä mitään "virallista" määritelmää
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? En, en tarvitse autoa. Osaan kyllä esim. tyhjentää huussin ja keritä lampaan.
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? En
3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? Ei
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? En ole hörhö, olen kyllä kasvissyöjä.
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? En
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? En
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? En
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? En ja kyllä
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? En
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? En
10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? En tässä yhteydessä. Jos tarkentaisit maantieteellisesti ja ajallisesti niin voisin ymmärtääkin.
Teidän joukossa ei näyttänyt olevan kuin pari fiksua!!! Eikö teitä koulussa opetettu edes lukemaan?
Tässä kysyttiin että vastaa seuraaviin kysymyksiin kyllä tai ei vastauksilla!
Hirveeetä selittelyä ja säätöä :) katotaan paljon teitä säätäjiä vielä tulee.
En.
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta?
En.
Ei.
Kyllä ja ei.
En. Osin kylläkin.
En todellakaan.
En.
Kyllä :D
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)?
En.
Ehkä hieman.
Kyllä.
-Kyllä
-Ei
-Ei
- Ei
- Ei
-Ei
- Ei
- Ei
- Ei
- Ei
- Ei
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? En
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? En, oman alan edustajien kanssa puhun toki myös alamme sanastolla.
3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? Ei, kuuluva ja selkeä.
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? Olen ollut kasvissyöjä nuoruudessa 6 vuotta. Ostan mielelläni luomua silloin kun sitä on tarjolla, en kuitenkaan jätä jotain ostamatta siksi, että sitä ei ole saatavilla luomuna.
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? En, kuuntelen sitä aniharvoin.
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? En todellakaan! Ilman oikeita osaajia maa lakkaisi toimimasta! Arvostan kaikenlaatuista osaamista.
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? En, seksiä 3-4 kertaa viikossa, lapsia 3, eli kai ihan normaali tilanne. Nautin seksistä.
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? Minulla on keskipitkät hiukset. Omistan silmälasit, pidän niitä esim telkkaria katsellessani.
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? En :)
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? En. Mieheni on duunari isolla D:llä ;)
10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? Miehen suvun kautta olen saanut siitä pieniä maistiaisia :) Käsitteet duunarikulttuuri tai akateeminen kulttuuri ovat kärjistettyjä esimerkkejä. Ihmisiä tässä kaikki ollaan!
- En
- En. En osaa erityisiä sivistyssanoja.
- Ei :D
- En. Olen karppaajaluomuhörhö. :D
- En kuuntele lainkaan klassista. En ole koskaan pitänyt siitä.
- En pidä tyhjänpäiväisenä mitään koulutusta. Oppiminen on aina hyväksi.
- En, vaikkakaan en ole kovin seksuaalinen ihminen.
- Hiukset on pitkät, eikä mulla ole silmälaseja.
- En :D Voin ihan rehellisesti sanoa, mitä sarjoja seuraan. Aika paljon hömppää (joskaan ei BB:tä tai salkkareita), mutta paljon myös asiaohjelmia.
- Katso vastaus nro. 10
- En oikeastaan. Jotain mutua on, mutta en voi sanoa tietäväni sanan tarkkaa merkitystä, jos sellaista edes on.
1. kyllä
2. en
3. ei
4. en
5. en
6. en
7. en
8. en
9. en
10. en
Kaikkiin ei! Mut mä olenkin valtiotieteilijä.
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? Aion opetella heti kun on varaa ostaa auto
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? En ikinä, tuntuis kiusalliselta käyttää sanaa jota muut ei ymmärrä, miksi sellaisesta pitäis tuntea paremmuutta?
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? En todellakaan
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? Hyvin harvoin kuuntelen klassista
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? En, olen itsekin käynyt myös ammattikoulun. Ja enemmän tarvitaan duunareita!
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? En, tykkään seksistä
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? Aika lyhyet hiukset, rillit on, onko jotain pahaa jos huono näkö?
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? En kehuskele ja harvoin aikaa katsoa mitään
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? En!! Vanhempanikin duunareita ja itsekin vuosikausia toiminut ns. duunarina
Muistelen että joku kollega tätä tutkinutkin...En usko yhtenäiseen duunarikulttuuriin, sen paremmin kuin akateemiseenkaan kulttuuriin, jokainen ihminen on yksilö ja sellaisenaan arvokas.
ihan jokaista duunaria en välttämästtä arvosta
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? Joo
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? En
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? Joo
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? En
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? En
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? Joo
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? En
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? En
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? Joo
10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? Joo
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? Kyllä
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? Ei
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? Ei
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? Ei
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? Ei
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? Kyllä
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? Ei
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? Ei
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? Ei
10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? Ei
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? -En
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? -En
3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? -Ei
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? -Luomua käytän mahdollisuuksien mukaan, mutta kasvissyöjä en ole (toki välillä kasvisruokaa)
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? -En, vaan laidasta laitaan (eniten suomirokkia)
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? -En
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? -En
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? -En kumpaakaan
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? -En. En katso salkkareita tai bb:tä, mutta katson monia tositv-ohjelmia (idols, survivors yms) ja esim putousta, täydellisiä naisia, Housea, dokumentteja luonnosta tai terveydestä yms.
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? -En (ks 10)
10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? -En
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? - Osaan ja vaihdan, myös kesärenkaat
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? - Saatan joskus käyttää, mutta en tunne paremuutta siitä. Päin vastoin se on ehkä vähän noloa.
3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? - No ei todellakaan :)
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? - Olen.
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? - En kuuntele lainkaan klassista musiikkia.
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? - En missään nimessä. Itsellänikin on ammatillinen tutkinto.
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? - En.
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? - Toisinaan käytän silmälaseja. Pääasiassa kuitenkin piilareita. Hiukset ovat puolipitkät.
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? - En katso salaa mitään, mutta en myöskään juurikaan katso uutisia. Dokkareita ja sarjoja ja vähän myös tosi-tv:tä :)
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? - En tietääkseni. Olen kasvanut duunariperheeessä.
10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? - Väittäisin tietäväni, mutta voi olla, että en lopulta tiedäkään :)
1. en tiedä osaisinko, en ole joutunut vaihtamaan, ja mies löytyy
2. inhoan hienostelevia sivistyssanoja asiat voi mainita niin kuin ne on ihan suomeksikin
3.omasta äänestä en osaa sanoa, mutta en miellä itseäni äänekkääksi
4.en ole kasvissyöjä enkä suosi luomua
5. en musiikkimakuni on varsin monipuolinen
6.en, nautin seksielämästäni
7. olen pitkähiuksinen ja en omista silmälaseja
8. en kehuskele, kun en niitä juurikaan edes katso, mutta en kyllä katso noita sulkeissa oleviakaan
9. en vanhempani ovat duunareita ja niin suurin osa ystäväpiiristäni...ihailen niitä
10. Ymmärrän että sillä tarkoitetaan matalasti kouluttautuneita työläisiä, jotka pääasiassa matalapalkkaisissa töissä(osa myös korkeapalkkaisissa) olen kovasti pohdiskellut vaihtavani tällaiseen ammattiin
1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? Tottakai.
2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? En. Ei ole tarvetta päteä.
3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? Ei tietääkseni.
4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? En sitäkään.
5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? En. Pidän siitä kyllä, mutta niin pidän monenlaisesta muustakin.
5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? En. Oma alani työllistää niin heikosti, että olen todella harkinnut meneväni ammattikouluun itseäni puolet nuorempien sekaan.
6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? En.
7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? En, en, en.
8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? Telkkaria ei ole ollenkaan. Jos se jossain yhteydessä tulee esiin, niin itselleni se on täysin samantekevää.
9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? Niin, kun tietäisi, mitä ihmettä sillä sitten tarkoitetaan.
10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? Hmmm. Kuulostaa siltä, että jokainen määrittelee tuollaisen sanan sisällön erilailla.
On kyllä kummia kysymyksiä, jotka ilmeisesti taitavat kummuta stereotypioista.
1. kyllä
2. en
3. no ei todellakaan! :DD
4. en ole. viittaat selkeesti humanisteihin :D
5. en
6. no en tod! :D
7. en todellakaan! päin vastoin...
8. en
9. en
10. kyllä
Oletkö itse ääliö?