Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

321/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tämän päivän lista:

Lumikukka kp 48/28-?

Hopeinen kp 44/28-30

Tiiuli kp 40/30 yk 5

Miiru kp 34/29

Myrttis kp 33/(31)34

kaunisikävä kp 33/28-36 yk 1

Millie kp 32/28

Huhti kp 29/31 yk 3

Piidu 29/29-30(37)

Christabel kp 28/?

Jepsis kp 28/28-31

Kiamari kp 28/28-30 yk 6 (roskishaamu kummittelee)

Anju kp 25/34-40

Alanis kp 23/26-28

mermaid 23/26-31

Tellu kp 23/28 yk 2

Tintteli/Tintti-Tyy kp 21/28 yk 8

Minny kp 20/29-32 yk 9

Sassu kp 20/28-30

Natalia kp 20/27-29 yk 7

Gabriela kp 19/25-31

Eleanora kp 18/?

Hatuli kp 16

Risu kp 13/27-30

Timtam

Hkp

TulevaÄippä

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Uuve kp 30/23-30 yk 5

Tinneri kp 38/31-34 yk 6

Vea kp 25/30-31

Toivottavasti meni oikein kaikkien kp:t.

Lindaliina (marraskuisista)

Pahoittelut Tiinu! Ehkä näin on kuitenkin parempi, vaikkei ehkä nyt siltä tunnukaan. Sinä olet vielä nuori ja voit hyvin perustaa vaikka minkä suurperheen kunhan vain löydät sen kumppanin rinnallesi=) Asioilla on tapana järjestyä... tulet sen vielä huomaamaan!

Hei kaikki piinailijat, testipuikkoja kehiin nyt!!!!

).(

Nyt tuntuu, että laihisprojekti on jotenkin hyytynyt. Jotenkin nuo löllöt vyötäisillä vaan jumittaa. HÖH! Noh, sinnillä vaan eteen päin!

Tätiä odottelen saapuvaksi ehkä viikonloppuna tai heti alkuviikosta. Kaikki menkkoja edeltävät oireet ovat saapuneet auliisti kroppani syövereihin. Ehkä ensikuussa sitten on enemmän piinailtavaa....

Tellu kp 23/28(-32)

322/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt kyllä testaillutkaan sen sunnuntaisen jälkeen ja ajattelin odotella esim. torstaihin seuraavaa.. Oireilut jatkuu, eilen teki tosi huonoa muutamat hajutkin ja pahoinvointi jatkui melkein iltaan asti. Maha kyllä kurisee useammin kuin aiemmin ja ruoka maistuu. Mielitekoja sun muita on ollut ihan riittävästi normaalistikin ;) mutta nyt on tosiaan ihan nälkä useammin. Mahassa nippailuja, rinnat (nännit!) tosi arat. Kaikki mitä aiemmin oon maininnut jatkuu.. On kyllä tosi piinallista, sitten kasvaa huoli että mitä tämä on jos ei sitä plussaa (tai menkkoja) ala kuulua!

Kärsimätön olo :( Omasta olosta huolimatta paljon plussatuulia kanssapiinailijoille ja aurinkoa päivään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi e testaa uudelleen? Hcg:n määrä tuplaantuu (muistaakseni) 48 h:ssa, joten kyllä se jo näyttäisi plussaa varmasti;)

Testaa jo, jooko?????? Oireiden perusteella olen varma tärpistä!

Vierailija
324/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinulle pahoitteluni menkoista. Mutta älä silti lapsihaavetta hautaa vielä! Olen Tellun kanssa ihan samaa mieltä, olet vielä nuori (13v mua nuorempi!!!) ja sulla on vielä paljon aikaa löytää elämäsi mies ja saada liuta lapsia :-)

On ehkä oikeasti parempi ja "tarkoitettu", ettet saanut sen äkkipikaisen pahan miehen lasta kuitenkaan? Elämällä on tapana järjestyä oikein päin, sen vaan usein tajuaa itse vasta jälkeenpäin miksi joku asia meni kuten meni... :-)

Kaunisikävän oireet kuulostaa kyllä hyviltä.. Hih, kiva, että Tellu intoilet siellä niin muille testauksesta, hengessä mukana kyllä minäkin! Malttamattomana odotan seuraavaa plussaa tähän ketjuun!

Oma napa: vauvakuumeisena sitä niin haluaa uskoa kaikkia merkkejä, vaikkei oikeasti olis mahdollistakaan vielä. Olen kuitenkin tuntevinani rinnoissa pientä tuntemusta (yleensä kun ei tunnu niin mitään) ja näin äitiys-henkistä untakin, joten ... ;-)

Hyvää tätä päivää ja kirjotelkaahan kuulumisia, niitä on niin kiva lukea!

t. Gabriela kp19 (vasta!?)

Vierailija
325/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on tainnu ovis jättää mut sitten välistä kokonaan!? Muutenkin tuskailen tän pitkän kierron kanssa. Tikuilla olen ovista metsästäny kp 16 lähtien. Hailuja haamukoita kunnes lauantaina sitten vahvempi viiva, ei kuitenkaan niin vahva kuin viime kierron oviksessa, jolloin viiva oli jopa tummempi kontrollia. Jonkinlaista nipistelyä mahassa viikonloppuna oli havaittavissa, mutta limat puuttuu eikä nännitkään ole kipeytyny niinkun perinteisesti oviksesta on seurannu. En siis oikein jaksa uskoa ovulaation olleen. Nyt sitten taas viivaa tikuissa ei lähes havaittavissa, joten ei se sitä toivottua edes enteile. Höh ja pöh ja pah ja kaikkee sellasta! Kylläpä jurppii. Mitähän tästä nyt sitten seuraa, joku megakierto..?

Tiinulle toivotetaan onnea sen ihanan miehen metsästykseen (vaikka niin kai sanotaan että ei niitä hyviä hakemalla löydy vaan odottamatta se oikea tulee) ;)

Ja testailuja odotellaan täälläkin, oliko Hatuli ja Kaunisikävä..?

Kiitokset myös listalle lisäyksestä :)

Ja tsempit jälleen kaikille!

Anju kp 25/liian monta päivää, yk 4

Vierailija
326/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi että täti tuli jo heti sunnuntaina sen roskishaamun jälkeen. En mä siitä roskishaamusta niin innostunut mutta muuten oli kyllä jo sitä ennen tosi toiveikas olo, siksi kai testasinkin. Harmittaa. :( Mulla ei varmaankaan koskaan ole ollut 26 päivän kiertoa mutta nytpä näköjään on, vaikka kaipa se vielä normaaliksi lasketaan.

Varasin itselleni ajan tutkimuksiin vaikka yritystä takana vasta 6kk, mun hermot ei kestä tällaista epätietoisuutta. Mies ei ole asiasta kovin innostunut, tutkimuksista siis, joten saapa nähdä kuinka tässä käy.

Pahoittelut omanapaisesta viestistä. Tsemppiä muille piinailuihin ja toivotaan että niitä plussiakin vielä tulee.

kiamari kp 3/26-30

327/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tahtoisi nyt testailla liikaa tai liian varhain ettei tarvi niitä negoja katsella.. on sekin aina pettymys kuitenkin. Oireet omastakin mielestä kyllä sopisi ennemmin raskautuneisuuteen kuin menkkoihin mutta mutta.. turhauttaa. Kiitos kuitenkin tsempistä, vielä toivonhippu elelee.. tuli eilen lueskeltua ennen nukkumaan menoa palstaa myöhään plussanneista (joillakin jopa 2vkoa menkat myöhässä ja sitten vasta plussa useiden negojen jälkeen!) ja vaikka se kieltämättä herättelikin toivoa taas niin myös ahdistaa - kauanko tässä pitää odotella.. Varmaan huomaa tosiaan ettei kärsivällisyys ole mun juttu ;)

Nyt vaan jotenkin ollut pari päivää mieli maassa kun su tuli se nega, ja olevinaan herkällä testillä vielä. Onhan se niinkin että kun kierto ei ole niin säännöllinen niin sitä optimaalista testausajankohtaa ei taida löytyä.. kai silti koitan tuonne loppuviikkoon odotella.

Vierailija
328/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinu: Olen ihan varma että se ihan mies kävelee vielä kulman takaa ihan yllättäen. Älä vielä heitä kivestä kaivoon!

Kiamarille tsemppiä seuraavan kiertoon, toivottavasti tärppäisi! Kuten myös Tellulle jos siltä tuntuu, eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä :)

Kaunisikävä, täällä pidetään peukkuja plussan puolesta, itsekin teen testin sitten viikonloppuna jos ei menkkoja kuulu

KAikille muillekin tasapuoisesti plussaonnea!

Vierailija
329/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasinpas sitten, negaahan se näytti! Mutta en luovu toivosta, olo on niin kummallinen, että odottelen vielä ja testaan sitten jonkin ajan päästä uudestaan. Jos viikon verran odottelis vaikka. Jos malttaa :D

Voi Tiinu, tsemppiä sulle, älä vaivu epätoivoon vaan pää pystyssä eteenpäin! (helpommin sanottu kuin tehty mutta kuitenkin :))

Turhan monta tätiä taas kylässä, pahoittelut niistä, mutta sanokaa niille lähtiessä ettei tarvi vähään aikaan enää tulla! Menkööt muualle meitä kiusaamasta...

Nyt ruuanlaittoon :) moimoi!

330/516 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi vietetään.. kovasti jaksuja pettyneille ja tsemppiä jännääjille. Tiinulle uskoa tulevaan, nyttekin jossain varmasti joku mies miettii, että kun saisi ihanan naisen rinnalleen - ja se voit olla sinä, ihan piankin! Muillekin, joille tyhmä täti oli tullu kylään - voimiavoimia yritykseen! Täällä ollaan yhdes rintamas tätiä vastaan ja täti murtuu, ihan varmasti, jos ei täs kuussa, niin sitä seuraavassa, tai sitä seuraavassa.. Uskotaan siihen, naiset!! (ja copypastatkaa tää mulle sitte, ku mä oon taas masiksen syövereis....)

Mä oon päättänyt (juu kyllä, tosi painokkaasti :D) etten testaa ennenku pääsiäisenä, jos menkat on sinne asti tulematta. Onneks nyt on töissä tosi kiirusta ja aamua-iltaa, ei ehdi miettiä eikä toivoa liikoja. Ihan kohta on jo sunnuntai ja menkat periaatteessa vois jo olla myöhässä! :) Peukut sille. Oon kyllä vähän mielessäni jo valmistautunut uuteen yritykseen :/ tai jotenki aatellu, että no uusi vuosi on sitte uusi alku... et sitten viimestään se tärppää. Päätin, et jos nyt ei tärppää, niin sitte mä käyn värjäämäs tukkani vielä viimestä kertaa (mulla on ollu tapana, etten raskaana ollessa värjää hiuksia, just in case). Lohtu kai se on uus hiusvärikin sitte :( Tänään katoin huutonetistä taas vaunuja, hullu minä! tahtoo beeben...

Mut oireita, onko niitä? No, menkkaoireiks voi lukea rinnat kipeet, väsyttää, viluttaa, tänään meni lämmötkin yli 37.. mut ei yökötä tai ylimääräisiä vuotoja/valkkaria.. pms-oireita oli enemmänkin viikonloppuna, siis ihan masis ;(, taas on tilanne hallinnassa, melkein kuin olis jo nousukausi.. se on ehkä vähän outoa. Mut vielä ehtii itkupotkuraivareitakin tulla..

Eli odotellaan. Ja toivotaan. Kädet ja jalat ristissä! Meille kaikille!

331/516 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä lista:

Lumikukka kp 49/28-?

Hopeinen kp 45/28-30

Tiiuli kp 41/30 yk 5

Miiru kp 35/29

Myrttis kp 34/(31)34

kaunisikävä kp 34/28-36 yk 1

Millie kp 33/28

Huhti kp 30/31 yk 3

Piidu 30/29-30(37)

Christabel kp 29/?

Jepsis kp 29/28-31

Anju kp 26/34-40

Alanis kp 24/26-28

mermaid 24/26-31

Tellu kp 24/28 yk 2

Tintteli/Tintti-Tyy kp 22/28 yk 8

Minny kp 21/29-32 yk 9

Sassu kp 21/28-30

Natalia kp 21/27-29 yk 7

Gabriela kp 20/25-31

Eleanora kp 19/?

Hatuli kp 17

Risu kp 14/27-30

Timtam

Hkp

TulevaÄippä

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Uuve kp 30/23-30 yk 5

Tinneri kp 38/31-34 yk 6

Vea kp 25/30-31

Hatuli, sulla on oikea asenne: Toivosta ei pidä luopua missään vaiheessa;)

Mermaidin kanssa ollaan näköjään aika samoissa tunnelmissa. Minäkin olen suunnannut katseeni vuoden 2012 vauvaan (toivonkin vauvaa ennemmin uudelle vuodelle kuin joulukuulle)=) Minä olen myös Mermaid katsellut vaunuja... hullu taidan olla;)

).(

En ole varma olenko ovuloinut lainkaan, ainakaan mitään limoja en ole bongannut =O

Saatan ostaa seuraavaan kiertoon niitä ovistikkuja ihan oman mielenrauhani vuoksi...

Menkkoja edeltäviä oireita on, kuten olen jo aiemminkin tällä viikolla kirjoitellut. Alkuviikosta oli armoton ketutus, joka onneksi alkaa nyt helpottaa. Aamuyöllä heräsin jostain syystä ja olin tuntevinani menkkamaista jomotusta alaselässä... (saatoin olla kyllä niin uninenkin, etten mitään ole tuntenut vaan muistan väärin).

Viluttanut on pitkin viikkoa, mutten tiedä onko se menkkaoire vai palelenko muuten vaan. Olen todella vilukissa muutenkin. Ehkä ainoa suomalainen, joka ei kertaakaan kärsinyt viimekesän helteistä=D

Tellu

Vierailija
332/516 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu- Et muuten ole ainoa, joka ei kärsinyt. Mäkin olen krooninen vilukissa ja rakastin viime kesää. Vietin lähes koko kesän ulkona ihan vaan sen ihanan lämmön takia. Mahan kanssa ei ehkä tule niin paljon nautittua helteistä. Esikoinen syntyi syyskuussa ja silloin taisi elokuussa vähän hikoilla :)

Gabriela- Jos on sellaiset hirmu push-upit päällä, jotka just peittää nännit, niin niissä kun pomppii ja tanssii niin mun valtavat b-kupin rinnanpoikaset kipeytyy :) Ja kipu on jo kadonnu eli taisi olla mun super-moovit vaan =D

kaunisikävä- Onpa piinaava tuo sun tilanteesi. Toivotaan, että saat sen plussasi pian:).

anju- ei se lh-hormoni vissiin kasva tasaisesti ovista kohden, ei ainakaan mun tikuissa. Yht'äkkiä vaan pärähtää se plussa. Toivotaan, että se tulee äkkiä ettei tule tosiaan mikään megakierto. Ehkä vähän väärä hetki sanoa, mutta täällä olen oppinut arvostamaan omaa lyhyttä kiertoa. Onhan siinä varjopuolensakkin ihan normielämässä, kun niitä menkkoja on sitten vähän väliä...

kiamari-voi tylsyys, haleja ja tsemppiä

Tiinu- Ei varmaan kauheasti lohduta "että kyllä sä vielä ehdit", mutta tottahan se on. Elämä on täynnä yllätyksiä :) Mullekkin tää tilanne tuli ihan puun takaa. Olin jo päättänyt, että en enää yhtäkään miestä ota vakavasti, vaan vietän ihanaa yh-elämää loppuelämäni. Nyt sitten suunnittelen häitä ja toivon sitä pientä nyyttiä. Haleja ja tsemppiä!

Piinailijat- tahtoo plussia!!

Minä- Oireita on kai? Eilen taas jatkui nippailut mahassa. Ei mitään kovia, mutta muutaman kerran vihlasi vähän kovempaa. Tanssi-tissit on jo ok, kun käytössä on taas rintaliivit, joiden tehtävä on muutakin kuin törtsyttää rinnat ylös. Lämpö 37,1, nuha, aivastuksia, ILMAVAIVAT, pissahätää ja jumalaton jano kokoajan. Tuo pissahätä on tietysti seurausta valtavasta juomisesta. Jano on tosiaan käsittämätön. Eilen tais mennä 5 tuoppia vettä illalla ja kauppareissulla piti kahteen kertaan ostaa vesipullo, kun vaan janotti.

Meille satelee kaikenmaailman juhlakutsuja. Niiden perusteella varmasti plussaan tässä kierrossa. Laskin just, että 8 viikon sisällä olis viidet (ryyppy)bileet. On häitä, tupareita, 40-v juhlia ja ties mitä kissanristiäisiä, joihin tämä tyttö ei voi mennä limulinjalla=jään heti kiinni:/ Kaikkiin juhliin menisin niin mielelläni, kun kaikissa on mukavia ihmisiä ja luultavasti kiva meininki. Noihin häihin jo ilmottauduinkin, mutta muihin en ole vielä sanonut juuta enkä jaata. Pakko varmaan kuitenkin tilata niitä herkkiä testejä ja ottaa taas varaslähtö. Joo seli-seli Tintteli, siksihän mä vaan testailen 0_o.

Nyt mä lähden netti-kauppaan.

++++tuulia+++

tintti-tyy 22/28

Vierailija
333/516 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs, menkat tuli sit kp 39. Anteeksi, etten oo aikasemmin ehtinyt ilmoittamaan ja listaa on mun osaltani päivitelty turhaan..On vaan ollut niin paljon kaikkea..12h työpäiviä ja perjantaina rakkaalla mummullani todettiin haimasyöpä (neljänneksi tappavin todetuista syövistä), eli elinaika hänellä on muutama kk. Hoidot tosin aloitetaan ja katsotaan sitten mitä seuraa. Eli, kieltämättä, on ollut ajatukset toisaalla ja eipä nuo menkatkaan yhtään harmittaneet. Olin kyllä melko varma, että tärpännyt ei ole, tiesin sen ja osasin varautua tädin tuloon. Ja onhan sekin kiva, kun menee nyt sit mahdollinen laskettu aika tammikuulle...Itse olen syntynyt loppuvuodesta, enkä kyllä olisi tahtonut, että lapsi olisi syntynyt ja..Tai tahtonut olisin, mutta en ehkä toivonut sitä..Aina joka paikassa/asiassa viimeisten joukossa :D ja joulukin kolkuttelee jo sit ovella..Eli, tää (ja mies) suuntaa katseen uuteen kiertoon ja ovikseen..Joka odotetusti on silloin meidän reissun aikana, eli paljon paljon yhteistä aikaa! =) Eilen tuli iso paketti vauvanvaatteita, huusin huuto.netistä tosi halvalla ja suurin osa käyttämättömiä =) Niitä siinä kun miehen kanssa pyöriteltiin, niin sanoi, et kyllähän näille olisi kiva se käyttäjin saada!! =)

Mutta, siinä heti alkuun omanapainen kirjoitus..Kylläpä helpotti kun sai "avautua"..

Pahoittelut kaikille tädin kylään saaneille..Nyt vaan nenät kohti kevättä ja uutta kiertoa! =)

Kevätterkuin, Tiiuli

334/516 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ikävien uutisten johdosta... voimia!

Tuo päivittäminen nyt ei ole kovin työlästä, joten sitä on turha pyydellä anteeksi=)

Ihana varmasti pyöritellä niitä pikkuisia vaatteita, itse en tosin uskaltaisi ostella mitään ennekuin oikeasti tiedän, että saan sen nyytin=)

Tervemenoa tammikuisiin... itsekin sinne haluan!

Vierailija
335/516 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon jaksamista nyt!

Minäkin toisaalta toivoisin että saisin 2012 vauva, itse joulukuussa syntyneenä olen kärsinyt lapsena siitä että synttärit oli melkein jouluna :D

Mutta jos nyt onni sattuu käymään ja tässä raskaana puksutetaan voi aina toivoa että raskaus menisi muutaman päivän yli niin tulisi tammikuussa :D

Niin ja on muuten ollut sellaista vähän pahoinvoivaa olo eilen illalla, tänä aamuna ja nyt taas....

Tekisi niin mieli tehdä jo se testi

Alanis Kp 24/26-28

Vierailija
336/516 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariin päivään päässyt nettiin, niin nyt vasta pääsin tänne kirjottelemaan. Kiitos paljon onnitteluista ja toivottavasti mahdollisimman moni muukin plussaa tässä kierrossa! Oon pelännyt tosi paljon, että nyt ne menkat alkaakin, mutta kyllä se taitaa niin olla että ei ne vähään aikaan tule :). Tein tuon liuskatestin jälkeen vielä clear bluen digitaalisen testin, ja kovasti sekin plussaa näytti. Joku mietti kaikkia kissanristiäisiä missä paljastuu heti jos ei juo..mulla on ihan sama ongelma, eli hyviä vinkkejä kuinka hämätä juhlaseurueita otetaan vastaan.

Paljon plussia sinne!

Vea ja kenties 4+3

337/516 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on kevät!!!

Taas on viikko loppusuoralla, mihin nämä päivät katoavat? Tuntuu, että viikot vierivät ihan hirmuista vauhtia.

Vea, muistan omista raskauksistani, että niissä kissanristiäisissä join usein alkoholitonta viiniä (kukaan ei tiedä niiden etikettejä yhtä hyvin kuin esim. siiderien... en jäänyt kertaakaan kiinni). Usein jäin myös johonkin flunssaan vedoten pois kaikista kemuista... olin niin väsynyt kaikissa raskauksissani alkuajan, etten vain jaksanut mennä mukaan hippaloihin=)

).(

Menkkaoireet vaan jyllää!

Minua on palellut inhottavasti koko alkuviikon, nyt on eka aamu kun ei viluta. On inhottavaa kun töissä pitää laittaa ilmalämpöpumppu puhaltamaan niin lämmintä ilmaa, että potilaat tukehtuvat. Eilen illalla oli hetkittäin semmoisia juilintoja tuolla selässä, että! Viimeksi menkat olivatkin täysin kivuttomat, joka ei ole minulle lainkaan tyypillistä, joten ehkä saan tällä kertaa kärsiä jostain megaluokan kivuista, kun alkavat jo näin aikaisin =(

Kummallinen on tämän kehon toiminta!

338/516 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla Predictorilla nega :( Ei edes haamuja tai muita, vaan puhdas nega. Nyt alkaa mieliala olla sellainen ettei jaksa toivoakaan enää että tässä kierrossa olisi tärpännyt.. Vaikka on ollut pidempiäkin kiertoja eikä menkkojakaan näy. Jotta kai se mahdollista yhäkin olisi.

Oireiluja ihmettelen vielä enemmän, toivottavasti ei nyt ole sitten mitään vialla :/ Alaosasto ollut jotenkin kummallisen herkkänäkin viime aikoina pupuilun aikana. Siis ei kipeätä tee mutta tuntuu erilaiselta. Onko muilla vastaavaa ilmiötä esim. pillereiden lopetuksen seurauksena? Entä onko kokemuksia että kierto olisi kovasti heitellyt pilsujen lopetuksen jälkeen? No juu. Tuleepa taas selviteltyä kaikenlaisia asioita :P Mutta huippua kun saa purkaa ja kuulla teidän muiden kokemuksia.

Mietinpä vaan jos menkkoja ei kuulu..miten sitten tästä eteenpäin. Hiukka hankala kiertoja ennustella.

Noo, kaunis raikas kevätpäivä on ainakin :) joten nauttikaamme siitä. Täytyy koittaa nostella tätä mielialaa konstilla tai toisella. Tsemppiä kaikille ja mukavaa torstaipäivää!

Vierailija
339/516 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikukka kp 50/28-?

Hopeinen kp 46/28-30

Miiru kp 36/29

Myrttis kp 35/(31)34

kaunisikävä kp 35/28-36 yk 1

Millie kp 34/28

Huhti kp 31/31 yk 3

Piidu 31/29-30(37)

Christabel kp 30/?

Jepsis kp 30/28-31

Anju kp 27/34-40

Alanis kp 25/26-28

mermaid 25/26-31

Tellu kp 25/28 yk 2

Tintteli/Tintti-Tyy kp 23/28 yk 8

Minny kp 22/29-32 yk 9

Sassu kp 22/28-30

Natalia kp 22/27-29 yk 7

Gabriela kp 21/25-31

Eleanora kp 20/?

Hatuli kp 18

Risu kp 15/27-30

Timtam

Hkp

TulevaÄippä

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Uuve kp 30/23-30 yk 5

Tinneri kp 38/31-34 yk 6

Vea kp 25/30-31

Lumikukka ja Hopeinen- Mahdatteko olla vielä menossa mukana??

340/516 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täältä osaa pysyä pois jännäilemästä teitä muita. Pahoittelut niille jotka saivat tädin kylään, koittakaapa tehdä tädin kans sopimus et tämä vierailu olisi sille toistaiseksi viimeinen.

Monella vielä hyvät mahdollisuudet saada se plussa aikaiseksi, joten enköhän vielä käy kurkkimassa täällä teidän piinailuja.

Kaunisikävä: Mulla pillereiden lopetuksen jälkeen 3 kiertoa oli normaalit 27 (mitä pillereidenkin kans). Mut sit alko kierto vaan pitenemään ja pitenemään ja tämä viimeisin oli 34. Joka kierosta kuvittelin kaikki raskausoireet paitsi tästä viimesimmistä en läytänyt muita oireita kuin todella kipeät rinnat.

Täällä puhutu noista kissanristiäisistä ym ja alkoholista. Itsellä lauantaina ystävien kesken akkojen iltama ja kaverini kanssa tultiin siihen tulokseen että olen lääkekuurilla jos joku kysyy kun muumilimua juon muiden nauttiessa boolia :)

Itse kärsin täällä vatsataudista, jospa huomenna jo töihin pääsis. Eka neuvola varattu vapun jälkeiselle viikolle (jolloin oma neuvolatäti tulee mammalomaltaan) ja myös keskusneuvola on kiinnostunut minusta, joten sinnekin on sit varattuna aika heri seuraavaksi päiväksi tuosta perusneuvlasta. Ja tuola keskusneuvolassa sit ultrataankin et masussa todella on salamatkustaja.

-tinneri ja tonttu 6+5