Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT morsian otti nokkiinsa keskutelupalstojen kommentoinnista.

Vierailija
21.02.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011022113217316_uu.shtml

En itse katso satuhäitä joten onko kellään tietoa näkyisikö tämä jakso vielä jossain?? Jos siis tunnistatte parin.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa pelleilyä täällä palstalla. Miehen näkökulmasta oli pakko tulla kommentoimaan, että onneksi oma vaimoni ei roiku täällä palstalla ihmettelemässä imettääkö joku vai ei.

On hienoa, että joku äiti jaksaa huolehtia ulkonäöstään vauvan syntymän jälkeen eikä siirry pullamammaksi kotiin. Kiitollisena siitä myös omalle vaimolleni!

M28

Vierailija
82/99 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikasemmin kommentoinut tätä paria.

Morsian ei missään välissä ehtinyt imettämään vauvaansa. Korvikkeella varmaan syötti. Imetys on niin tärkeä asia, että itse morsiamena imettäisin enkä mitenkään voisi laittaa vauvaa vain hoitoon!

En ole kateellinen. Ensin menimme naimisiin, vasta sitten saimme vauvan. Olen sitä mieltä, että ensin naimisiin ja vasta sitten lapsia hankkimaan.

niin olisiko sitä nyt sitte valittu telkkariin näytettäväksi?

Itsekin kävin häissäni imettämässä kerralla välillä puolikin tuntia enka muuten todellakaan ottanut sinne yleisöä, hääpuku oli sellainen että jouduin riisumaan aina koko yläosan. Että jos nyt onkin käynyt imettämässä niin me emme voi sitä tietää, eiköhän se olisi jätetty kokonaan pois. Vai luuletko että siinä tunnin ohjelmassa oli koko häät???

JA toinen juttu, itselläkin on aika paljon kaikenlaista menoa mm. isompien kanssa neuvolaan, omia lääkärikäyntejä ja joo, kampaamossa ja hierojallakin! Silloin lapset ovat tosiaan sen ajan mummolassa. Jos joku kuvaisi meidän elämää siltä kantilta että mitä kaikkeä MINÄ asioin, niin tottakai se ohjelma olisi täynnä niitä kohtia kun olen yksin siellä asioimassa ja lapset koko ajan mummolla =) Meneekö perille??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden kohdan, jossa vauva itki oikein kunnolla; Viljami oli lähdössä kävelylle pienen kanssa ja vauva oli jo pakattu vaunuihin, jossa itkeskeli Viljamin laittaessa itseään kuntoon. Ihan normaali tilanne, ja isä rauhoitteli vauvaa koko ajan puheellaan.

Mites mä muistelen, että yhdessä kohdassa missä näytettiin itse häitä, vilahti myös pikkuneiti siellä hoitajansa sylissä. Että olisko kumminkin ollut mukana häissä, ainakin osan aikaa?

Minulla ei käyny mielessäkään, että lapsi olis nälkäänsä itkeny, vaan ulkoilemaanhan sitä oltiin viemässä. Meilläkin varmaan sitten vauva viedään aina nälkäsenä ulkoilemaan, kun huutaa kun hinaaja...

Mistä te oikeesti ees keksitte näitä juttuja?

Ja onko nämä haukkumiset nyt sitten "oikeutettu rangaistus" siitä, kun kerran halusivat "itteään esitellä" julkisuudessa? Ja oikein rokkimieskin halus vaan julkisuutta bändille?

Ugh vaan teillekin.

Vierailija
84/99 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskä istui tyttö sylissä synnärillä keinutuolissa?

Meillä iskä istui synnärillä vauva sylissä monesti siitä syystä, että äiskä ei pystynyt mitenkään istumaan ja olo olo seisten liian hutera vauvan pitoon vaativan synnytyksen jälkeen. Niin sitten kamerakin jäi äidin käteen. Ja koska iskä ei ole ahkera valokuvaaja, ei tietenkään hoksannut ottaa äiskästä ja vauvasta kuvia vaikka niitäkin hetkiä oli jatkuvalla syötöllä etenkin kunnon parannuttua ja makuuasennossa. Siitä äiskänä vähän katkera isukille edelleen olenkin, että kuvat näyttävät väärän totuuden muistoina. Vieraidenkin läsnäollessa iskä mielellään nappasi vauvan omaan syliinsä, kai ajatellen helpottavansa äiskäntaakkaa kun kuitenkin koko päivän (ja ne yötkin...) oli vauvaa sylissään pidellyt. Toivottavasti ei kuaan vieras ole ymmärtänyt asiaa väärin...

Vierailija
85/99 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian ei missään välissä ehtinyt imettämään vauvaansa. Korvikkeella varmaan syötti. Imetys on niin tärkeä asia, että itse morsiamena imettäisin enkä mitenkään voisi laittaa vauvaa vain hoitoon!

En ole kateellinen. Ensin menimme naimisiin, vasta sitten saimme vauvan. Olen sitä mieltä, että ensin naimisiin ja vasta sitten lapsia hankkimaan.

Meinaatko, että olisi asettunut kameroiden eteen rinnan esiin pullauttaen? Tuskinpa vain fiksuna ihmisenä.. Mitä väärää on syöttää korvikkeella, jos maitoa ei vaikkapa tule tarpeeksi? Joskus lapsi tulee ennen papin aamenta.

Vierailija
86/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaus ei ihan onnistunut :)

T: 62

Vierailija
87/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aidosti onnelliset ja omaan elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät arvostele tai hauku muita.

Ihan kaikki arvostelevat ja haukkuvat muita, enemmän tai vähemmän. On jeesustelua sanoa, että "jos on itse tyytyväinen itseensä, ei tarvi haukkua muita...". Onhan se nyt välillä kiva tuntea hiukan ylemmyyttä tai ihan vaan nauraa toisen kustannuksella. Sellaisia me ihmiset ollaan! Ja sitäpaitsi: SINUAKIN haukutaan ihan varmasti jossain :)

että muakin haukutaan, olenhan sos. alalla. Kuuluu vähän niinku työnkuvaan.

Miten niin: On kiva tuntea hiukan ylemmyyttä?

Ei se mielestäni mitään ylemmyyttä ole, etten hauku ketään... paremminkin täysin normaalia toimintaa NORMAALILTA ihmiseltä.

Vierailija
88/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palsta meni todellakin liian pitkälle. Aivan ihmeellistä poskensoittamista vaikka pari oli todellakin varsin suloinen ja järkevän oloinen.

erikoisempia pareja (poni&aasi, se nuoripari) saa mollata, mutta jonkun mielestä "täydellisiä" ei missään nimessä saa kritisoida...

Vierailija
89/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpahan onni,etten aio mennä naimisiin enkä osallistuisi moiseen ohjemlaan...SILLÄ: en tahtoisi omia lapsiani televisioon koko kansan tuijotettavksi. Näin ollen meidän lapsia näkyisi ehkä vialukselta....pitäisi varmaan selitellä lopputeksteissä, ettei mammat luulisi peräti lasten olevan heitteillä.....

Vierailija
90/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isä vähänkin hoitaa lastaan, sille nostetaan hattua ja se on ihanaa, mutta äiti ei voi koskaan olla tarpeeksi hyvä tämän palstan keskustelijoille.

Vierailija
91/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli hermostunut haukkumisesta. Olinkin päivällä lööpit luettuani varma, että täällä tätä on jo puitu. AV ei petä koskaan :)

Vierailija
92/99 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä minusta se imetys on ehdottomasti tärkeämpi. Eli siltä kannalta ihan kauhuelokuva minulle.

terv. Yh äippä Espoosta.

Vierailija
93/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aidosti onnelliset ja omaan elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät arvostele tai hauku muita.

Vierailija
94/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kyseistä paria haukkuvat henkilöt kokevat "oikeudekseen" haukkua ja mollata näitä nuoria ihmisiä niin paljon kuin sielu sietää, koska pariskunta on itse vapaaehtoisesti hakeutunut televisio-ohjelmaan. Totta tuokin; pari on varmasti osannut arvata, ettei kaikki saatu palaute ole pelkästään positiivista. Sen sijaan tuntuu julmalta, että alle tunnin mittaisen ohjelman perusteella arvostellaan nuorta morsianta rankalla kädellä ja haukutaan jopa huonoksi äidiksi, kun hääohjelmaksi tarkoitettu pätkä ei käsittelekään pelkkää vauvanhoitoa!

Kuten joku jo aiemmin hyvin asian esittikin, niin pahimmat arvostelijat ovat todennäköisesti katkeria tai kateellisia jostakin, koska heidän omasta elämästään puuttuu jotain sellaista, mitä näillä nuorilla oli.

Ps. Haluaisinpa nähdä koosteen kaikkein julmimpien arvostelijoiden omista häistä; en usko että tältä palstalta ylistystä satelisi ja hyvä niin! Täytyy olla pirun hyvä itsetunto, jos voi väittää, ettei täysin perusteeton kritiikki ja mollaaminen tuntemattomilta ihmisiltä satuttaisi!

Kyseiselle parille toivon onnea ja menestystä elämässä eteenpäin! :)

Vierailija
95/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
96/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos maito ei vaikka noussut? Sitäkin sattuu ihan oikeasti, että vaikka kaikkensa yrittää ja imetystukiryhmissä juoksee, niin maitoa ei vain tule. Nimim. vierestä nähnyt...

Vierailija
97/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei imettänyt? Kyseessä ei ollut imetyksen opastusvideo. Kaikki eivät halua, että imetystapahtuma kuvataan kaiken kansan pällisteltäväksi vaan haluavat sen olevan yksityinen tilanne.

En ole aikasemmin kommentoinut tätä paria. Morsian ei missään välissä ehtinyt imettämään vauvaansa. Korvikkeella varmaan syötti. Imetys on niin tärkeä asia, että itse morsiamena imettäisin enkä mitenkään voisi laittaa vauvaa vain hoitoon! En ole kateellinen. Ensin menimme naimisiin, vasta sitten saimme vauvan. Olen sitä mieltä, että ensin naimisiin ja vasta sitten lapsia hankkimaan.

Vierailija
98/99 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkinhän sen tajuaa, että kateudesta tässä pohjimmiltaan on kysymys. Vai luuleeko joku tosiaan, että tuohon tunnin mittaiseen HÄÄohjelmaan pistettäisiin jotain vauvan hoivahetkiä? Kai nyt nuorilla ihmisillä on oikeus nauttia omista häistään!

Jos tässä ohjelmassa nyt on tosiaan jonkun mielestä näkynyt viitteitä siitä, että lastensuojelua tarvitaan sekoittamaan tämän perheen elämää, niin kertokaa toki perustelut. Itse en nähnyt ohjelmassa mitään sellaista, mikä viittaisi huonoihin vanhempiin.

Vierailija
99/99 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyseistä jaksoa nähnyt mutta satuhäät ohjelmaan kuvataan yhtä paria aina n. kahden kuukauden ajalta vähintään 50h... siitä leikkaajat sitten valitsevat mitkä ääni ja kuvaraidat haluavat valita ja parilla ei ole siihen minkään laista sanan valtaa. Että kukaan teistä ei voi väittää saanensa ohjelman perusteella minkään laista todellista informaatiota parin todellisesta elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä