Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT morsian otti nokkiinsa keskutelupalstojen kommentoinnista.

Vierailija
21.02.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011022113217316_uu.shtml

En itse katso satuhäitä joten onko kellään tietoa näkyisikö tämä jakso vielä jossain?? Jos siis tunnistatte parin.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aidosti onnelliset ja omaan elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät arvostele tai hauku muita.

Ihan kaikki arvostelevat ja haukkuvat muita, enemmän tai vähemmän. On jeesustelua sanoa, että "jos on itse tyytyväinen itseensä, ei tarvi haukkua muita...". Onhan se nyt välillä kiva tuntea hiukan ylemmyyttä tai ihan vaan nauraa toisen kustannuksella. Sellaisia me ihmiset ollaan! Ja sitäpaitsi: SINUAKIN haukutaan ihan varmasti jossain :)

Olenkohan jotenkin outo, kun en hauku ja arvostele _tuntemattomia_ ihmisiä tai edes koe minkäänlaista tarvetta tehdä niin? Ei minua yksinkertaisesti kiinnosta pätkän vertaa "tuntea välillä hiukan ylemmyyttä tai ihan vaan nauraa toisen kustannuksella". En kertakaikkiaan koe siinä MITÄÄN puoleensa vetävää ja hauskaa, enkä voi kyllin ihmetellä miten joku voi jopa nauttia moisesta. Ihminen joka väittää jokaisen nauttivan tällaisesta, ei ymmärrä sitä ettei NORMAALI tervepäinen ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen koe pakonomaista tarvetta toimia noin, yhtään jeesustelematta. Olisiko sinunkin aika hakeutua kenties ammatti-ihmisen pakeille, etsimään syytä sille miksi _sinä_ saat tyydytystä muiden mollaamisesta? Jokaisella ihmisellä on paheensa, mutta jos paheet vahingoittavat tai loukkaavat MUITA ihmisiä, tulisi niihin aina hakea apua. Kenties et yhdy tähän laisinkaan koska koet että "pieni vinoilu netissä" on ihan viatonta ja jokainen tekee joskus niin, mutta hyvä ystävä, asia ei ole niin, näinhän jokainen alkkis, pedofiili ja narkkarikin puolustelisi paheitaan.

Toiseksi kummastuttaa ihmiset, jotka ovat sitä mieltä että tv:ssä esiintyminen on yhtäkuin suostumus sille, että ihminen mollataan ja haukutaan maanrakoon, ja siihen reagoiva ihminen on typerä ja odotti kenties vain hunajaista suitsutusta, siitäs saa ja mitäs meni osallistumaan ohjelmaan. Mielestäni tämä morsian olisi melkoisen tunteeton, jos tuntemattomien ihmisten julmat kirjoittelut siitä kuinka tämä on kyvytön toimimaan äitinä eivät satuttaisi (hänhän ei ulkonäköön kohdistusvista loukkaavista kirjoituksista ole kommentoinut yhtikäs mitään). Tottakai nuori äiti kokee sen kovana loukkauksena, ennemminkin kertoo äidin rakkaudesta lastaan kohtaan, että tuollaiset puheet satuttavat.

Kateus on sairaus, eivätkä kaltaisenne haukkujat edes kohdista pahaa oloaan vain tv:ssä esiintyviin, vaan usemmiten myös ohikulkijoihin, naapureihin, työkollegoihin, ja muihin kanssaeläjiin. Teidän mielestänne kai asunnostaan poistuvakin on myöntynyt siihen, että tuntemattomat saavat seläntakan supista kuinka "karsea kana tuokin on". Jokainen ihminen keskittyköön omaan elämäänsä, ja puuttukoon toisen omaan vain jos on todellista aihetta (esimerkiksi aivan selkeää viitettä lapsen laiminlyöntiin, mitä ei todellakaan ko. ohjelmassa ollut).

Vierailija
62/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aidosti onnelliset ja omaan elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät arvostele tai hauku muita.

Ihan kaikki arvostelevat ja haukkuvat muita, enemmän tai vähemmän. On jeesustelua sanoa, että "jos on itse tyytyväinen itseensä, ei tarvi haukkua muita...". Onhan se nyt välillä kiva tuntea hiukan ylemmyyttä tai ihan vaan nauraa toisen kustannuksella. Sellaisia me ihmiset ollaan! Ja sitäpaitsi: SINUAKIN haukutaan ihan varmasti jossain :)

Itse en hauku muita ihmisiä, koska tiedän kuinka pahaa jälkeä se voi saada aikaiseksi.

NETTIKIRJOITTELUSTAKIN VOI JA SAA PAHOITTAA MIELENSÄ! (todellakin huudan)

Ymmärtäkää jo että täälläkin kirjoittavat ihmiset ovat oikeita ihmisiä ja heillä on tunteet.

Miksi on vaikeaa ymmärtää että on olemassa sellaisiakin ihmisiä jotka eivät tunne pakonomaista tarvetta nostaa itseään jalustalle muiden ihmisten kustannuksella?

Ja minun mielestäni satuhäihin ja vastaaviin menijät ovat todella rohkeita. Varsinkin nettikirjoittelu on todella ilkeää enkä usko että monenkaan täällä ilkeilevän itsetunto ei kestäisi samanlaista "kritiikkiä" mitä täällä esimerkiksi tästäkin parista kirjoitettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa todella pieni vauva annettiin häiden ajaksi tuntemattoman hoitajan hoiviin? Hoitaja kertoi siinä kun sai vauvan hoiviinsa, että hänellä on kokemusta vauvoista ja isä nyökkäili tyytyväisenä. Se ei käynt ilmi, oliko vauva hoitajan hoidossa vain häiden ajan vai vielä hääyönkin.

Vierailija
64/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiattomat kommentit ovat vähämielisten mielipiteitä asioihin."

Vierailija
65/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on ajattelematonta tehdä oletuksia tv-ohjelman perusteella. Ja tuosta hoitajan pitkästä kokemuksesta kertoi lapsen äiti. Kuinka tarkasti te oikein näitä ohjelmia edes katsotte? Jo useampia virheitä on ilmennyt ja silti ollaan sitä mieltä, että on oikeus arvostella.

jossa todella pieni vauva annettiin häiden ajaksi tuntemattoman hoitajan hoiviin? Hoitaja kertoi siinä kun sai vauvan hoiviinsa, että hänellä on kokemusta vauvoista ja isä nyökkäili tyytyväisenä. Se ei käynt ilmi, oliko vauva hoitajan hoidossa vain häiden ajan vai vielä hääyönkin.

Vierailija
66/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häiden järjestelyjen aikana sitä parikuista retuutettiin milloin missäkin. Morsiuspari oli nähnyt ohjelman ennen sen esittämistä, joten jos ei silloin pistänyt silmään se miten paljon vauva oli muiden hoidossa, niin eipä ko. parilla paljon ole syytä itkeä jälkeenpäin sitä, että jotkut muut olivat tarkkanäköisempiä. Mikä pakko oli järjestää niin työteliäät häät, että vauva piti tuupata muualle hoitoon vähän väliä ja vielä hääjuhlan ajaksi uppovieraalle ihmiselle hoitoon? Mikä onnellinen alku perhe-elämälle. Pyh, sanon minä.

Vierailija
67/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiatonta sanoa, että morsiamen naama oli oranssi? Entä ihmetellä lapsen hoitoa? Se voi olla jo lähellä asiatonta, että "uhkaillaan" sossulla jonkun tv-ohjelman pohjalta mutta tuollainen yleinen päivittely nyt tuskin on asiatonta. Ja jos kaikki mielipiteet (jokaisella omansa), jotka ei miellytä itseä, kokee asiattomiksi ja ovat vähämielisten mietteitä, voi käydä oma maailmankatsomus aika kapeaksi.

Hei, sä OLET vähämielinen, kun olet eri mieltä kuin mä. Se siitä keskusteluyhteydestä ja väittelystä...

Vierailija
68/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on ajattelematonta tehdä oletuksia tv-ohjelman perusteella. Ja tuosta hoitajan pitkästä kokemuksesta kertoi lapsen äiti. Kuinka tarkasti te oikein näitä ohjelmia edes katsotte? Jo useampia virheitä on ilmennyt ja silti ollaan sitä mieltä, että on oikeus arvostella.

Pätkässä nimenomaan hoitaja kertoi isälle, että hänellä on kokemusta vauvoista ja isä nyökkäili. Ilmeisesti et itse huomannut kaikkea?

Vierailija
69/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häiden järjestelyjen aikana sitä parikuista retuutettiin milloin missäkin. Morsiuspari oli nähnyt ohjelman ennen sen esittämistä, joten jos ei silloin pistänyt silmään se miten paljon vauva oli muiden hoidossa, niin eipä ko. parilla paljon ole syytä itkeä jälkeenpäin sitä, että jotkut muut olivat tarkkanäköisempiä. Mikä pakko oli järjestää niin työteliäät häät, että vauva piti tuupata muualle hoitoon vähän väliä ja vielä hääjuhlan ajaksi uppovieraalle ihmiselle hoitoon? Mikä onnellinen alku perhe-elämälle. Pyh, sanon minä.

Ja tosiaan, vaikka joku sossulla uhkaileminen onkin törkeäksi menevää, niin eipä täällä muuten mitenkään törkeästi ole paria kommentoitu. On vain huomioitu morsiamen silmiinpistävän hassun värinen iho ja vauvan kohtelu. Mitä olisi pitänyt jaksosta löytää? " Voi, kuinka hyvin äiti hoitaakaan lastaan, kyllä tuosta paistaa onni läpi!"

Jos näin olisi sanottu, niin sitä sitten taas haukuttaisiin sarkasmiksi ja ihmisiä edelleen kateellisiksi.

Vierailija
70/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas "viisasta" ja "täydellistä" porukkaa liikkeellä.

Vierailija
71/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran olette osoittaneet olevanne julmia ja ilkeitä. Mahtaa olla oma elämä hanurista, jos tulee parempi olo muita haukkuessa. Se tosin näyttää olevan enemmän sääntö kuin poikkeus... Mikä teitä vaivaa?

Oon monesti miettinyt, että miten joku ihminen voi saada jotain mielihyvää siitä, jos pystyy loukkaamaan toista? Tuntuu, että ihan sama mitä täällä kysyy ja mistä haluaa keskustella, niin vastaukset on todella negatiivisia ja loukkaavia. Todella lapsellista touhua eikä vois uskoa, että kirjoittajat on aikuisia naisia (joskus miehiä).

Vierailija
72/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sinne käydä tuo vastaus kirjoittamassa.

Onko asiatonta sanoa, että morsiamen naama oli oranssi? Entä ihmetellä lapsen hoitoa? Se voi olla jo lähellä asiatonta, että "uhkaillaan" sossulla jonkun tv-ohjelman pohjalta mutta tuollainen yleinen päivittely nyt tuskin on asiatonta. Ja jos kaikki mielipiteet (jokaisella omansa), jotka ei miellytä itseä, kokee asiattomiksi ja ovat vähämielisten mietteitä, voi käydä oma maailmankatsomus aika kapeaksi. Hei, sä OLET vähämielinen, kun olet eri mieltä kuin mä. Se siitä keskusteluyhteydestä ja väittelystä...

Vierailija
73/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pariskunta kävi kaupungilla hoitamassa järjestelyjä ja kokenut hoitaja oli palkattu häihin, jotta vieraatkin saivat juhlia ja vauva pääsi kotiin nukkumaan ajallaan. En näe tuossa mitään pahaa.

Vierailija
74/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sinne käydä tuo vastaus kirjoittamassa.

Onko asiatonta sanoa, että morsiamen naama oli oranssi? Entä ihmetellä lapsen hoitoa? Se voi olla jo lähellä asiatonta, että "uhkaillaan" sossulla jonkun tv-ohjelman pohjalta mutta tuollainen yleinen päivittely nyt tuskin on asiatonta. Ja jos kaikki mielipiteet (jokaisella omansa), jotka ei miellytä itseä, kokee asiattomiksi ja ovat vähämielisten mietteitä, voi käydä oma maailmankatsomus aika kapeaksi. Hei, sä OLET vähämielinen, kun olet eri mieltä kuin mä. Se siitä keskusteluyhteydestä ja väittelystä...

Vierailija
75/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

humoristinen ketju!

ensin arvostellaan hääparia ja sitten hääparin puolustajat hyökkäävät kahta kauheammin arvostelijoiden niskaan!

Vierailija
76/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä takaa että lapsi oli koko ajan vieraalla hoidossa. Kuinka moni oikeasti edes antaisi kuvata vastasyntynyttä koko ajan? Ja kun kyseessä oli hääohjelma niin miksi se lapsi olisi ollut pääosassa? Vai ihanko oikeesti olis pitänyt koko ajan näyttää vaan lasta ja sitä kuinka vanhemmat sitä hoitaa? Olisko silloin ollut kyse hääohjelmasta? Mammoilta tuntuu nyt ihan unohtuneen mistä siinä ohjelmassa oli kyse.

Ja se ettei vanhemmat tajunneet miltä ohjelma ehkä näyttää katsojista on yksinkertaisesti se, että he itse tietävät että hoitivat lastaan eivätkä pitäneet ohjelmaa minään lastenhoito-ohjelmana. He katsoivat sitä hääohjelmana. Ehkä olivat jopa itse toivoneet, että lasta ei paljon kuvata vaan tämä saa olla rauhassa. Ehkä naivisti kuvittelivat että normaalijärkiset ihmiset tajuavat ettei se vauva kovin oleellisesti liittynyt häihin eikä vauvan hoitamisen kuvaaminen ja esittely ohjelmassa ole päätarkoitus. Kun itse tietää ettei lapsi ollut heitteillä eikä huutanut nälissään, niin on vaikea edes ajatella, että jotkut palstamammat tekevät omia omituisia johtopäätöksiään ja huutavat jo sossujakin apuun.

Käyttäkää nyt sitä järkeä, ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
77/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän noita keskusteluja Satuhää- ohjelmasta usein lukematta, juurikin siksi että ihmiset haukkuu koska jonkun rinnat näyttää oudoilta mekossa tai miten joku nyt hakee viinaa Virosta.. Kaikkea kommentoidaan mitä ohjelmassa näkyy: jos jonkun lapsi kiukuttelee ja morsian komentaa häntä (miehen ex- suhteen jälkikasvu) niin varmasti siitä puhutaan.

Samaan sarjaan kuuluu rakennekynnet ja lapsen itkuun reagoiminen.

Polttako tupakkaa vai kiroileeko.

Ei ole minun asia hankkiiko lapselle hoitajan, onko tämä hoitaja sukua, jääkö lapsi pois häistä, osallistuuko vaan osaan tapahtumista yms yms.

Niistähän ohjelma kertoo: että joku hankkii rakennekynnet, joku ei!

Joku menee ottaan väriä iholle, toinen käyttää itseruskettavia, joku ei semmosia ota!

Joku hankkii hoitajan lapselle, joku ei!

Minä lähinnä ihmettelen miksi (noinkin rohkean tuntuinen ja selvästi omanarvonsa tunteva) päättää mennä lehdelle kertomaan paskaa miten häntä on "haukuttu". Kaikkia hääpareja vuorollaan on solvattu ja kehuttu.

Ai: mutta siitähän turhakkeet saa rahaa! Kenties jonkun matkan? Kohta pariskuntaa varmaan kuvataan jossain lomaparatiisissa piitsillä ottamassa aurinkoo: "Lällällää, nyt tulee kaunis rusketus!"

Kenties tästä morsiammesta nousee uusi turha julkkis ja mies saa ilmaista mainontaa edistämään uraansa?

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta niin jotkut tekee.

Vierailija
78/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisesti näihin ohjelmiin ja asettautumalla julkisuuteen, he joutuvat vastaanottamaan myös julkisuuden HUONOT puolet. He eivät osaa odottaa sitäkään, etteivät pysty sen jälkeen hallitsemaan julkisuutta vaan kuvittelevat, että tilanteesta seuraa heille pelkkää hyvää.

Vierailija
79/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse tietää ettei lapsi ollut heitteillä eikä huutanut nälissään, niin on vaikea edes ajatella, että jotkut palstamammat tekevät omia omituisia johtopäätöksiään ja huutavat jo sossujakin apuun.

Käyttäkää nyt sitä järkeä, ei se niin vaikeaa ole.

[/quote]

Taitaa nämä haukkujat olla itse niin täydellisiä, että on varaa haukkua kaikki ja arvostella. Ihana pari ja varmasti hyvät vanhemmat.

Vierailija
80/99 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys vai häät?

Kumpi asia vaikuttaa lapsen elämään enemmän, isän ja äidin suhde vai se millä eväillä tää elämä aloitetaan (sillähän ei ole mitään merkitystä missään vaiheessa elämää oletko imenyt tissiä vai pulloa)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä