Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT morsian otti nokkiinsa keskutelupalstojen kommentoinnista.

Vierailija
21.02.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011022113217316_uu.shtml

En itse katso satuhäitä joten onko kellään tietoa näkyisikö tämä jakso vielä jossain?? Jos siis tunnistatte parin.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee rikosilmoituksen herjauksesta. Saataisiin nämä kyseiset palstamammat vastuuseen kirjoitteluistaan.

Vierailija
42/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta todella huokui onnellisuus ja molemmat myös vaikuttivat tosi mukavilta ihmisinä. :) Kaiken perusteella lapsikin on varmasti erittäin rakastettu ja hyvissä käsissä. Onnea heille!

Vaikea taas arvata, mikä on aivottomien nokanlouskuttajien motiivi, hah! ;) Taitavat olla samaa porukkaa, jotka luulevat jostain tietystä aiheesta bloggaavienkin elämän koostuvan vain ja ainoastaan siitä blogissa esitellystä aiheesta. Kertoo kyllä jotain pääkopan sisällöstä. Vaiko ehkä sen puutteesta? Säälittävää, varmaan itkettäisi, jos ei naurattaisi tuollainen tollous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhäät-ketjut ovat kyllä kateellisten panattelua parhaimmillaan! Aina pyritään vaan etsimään ne mahdollisimmat viat parista! Itsekin pidin kyseistä morsiota vähän pinnallisena, mutta tosiaan tunnin HÄÄohjelmasta ei vielä saa lastenhoitotaidoista..

kukaan noitakaan pakottanut tuohon ohjelmaan??

Vierailija
44/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä pariskuntaa ei ruodittu mitenkään erityisen törkeästi. Useimmathan kirjoitti juurikin, että leikkauksella on vaan saatu sellainen vaikutelma.

Sen sijaan viime viikon satuhää-kommentit ovat mielestäni olleet todella omituisen törkeitä (pari, jolla 1.5 v esikoinen ja vauvakaksoset). Tuntuu, että nyt yksi vihainen ex purkaa tuntojaan.

Vierailija
45/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto kun heitit näppärän heiton!

Satasesta vetoa että kehut omia surkeita viestejäsi.

Vierailija
46/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa alun linkitetyssä tekstissä sanotaan selkeästi, että pari oli nähnyt miten ohjelma on leikattu ja olivat siihen tyytyväisiä. Eli morsiankaan ei yhtään kritisoinut miten hänet oli esitetty --> ei itse varmaankaan nähnyt vikaa käytöksessään lasta kohtaan. Kyllä minua häiritsisi suunnattomasti jos minusta annetaan kuva etten halua nälkäänsä itkevää lastani ottaa edes syliin, varsinkin kun lapsi on vasta puolentoista kuukauden ikäinen.

Asiat voi laittaa tärkeysjärjestykseen, siitä tässä kaikessa suurin piirtein on ollut kyse.

Vierailija
47/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee rikosilmoituksen herjauksesta. Saataisiin nämä kyseiset palstamammat vastuuseen kirjoitteluistaan.

Tää on just perinteistä av touhua...ensin haukutaan posket paukkuen ja sitten, kun kohde uskaltaa sanoa, että loukkaavaa ja asiatonta, kääntyy kelkka saman tien ja aletaan olemaan NIIIN asiallisia ja haukunnan kohdetta puolustavia. Varmaan samat mammat vouhkaa nyt tässä ketjussa, kun aiemmassa haukkui paria.

Ja toi rikosilmoituskommentti: HAHAHAHAHA!

Jos tosiaan lähtee johonkin realityhääohjelmaan, on ihan satavarmaa, että tullaan haukkumaan ja kommentoimaan palstoilla. Mitä edes kuvitteli? Poliisitkin varmaan kuolisivat naurusta, kun menis tekeen rikosilmoitusta: "mulle tuli paha mieli, kun mun kynsiä ja vauvaa haukuttiin vauva-palstalla"....joo, äkkiä Karhu-ryhmä jokaisen av-mamman oven taakse, suurin rikos IKINÄ on tapahtunut.

Vierailija
48/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.yle.fi/areena näkyy aina viimeisin satuhäät jakso, mutta en tiiä näkyykö enää tuo jakso. Kieltämättä minäkin ihmettelin jo ohjelmaa katsoessani, että vastasyntynyt vauva jätetään kotiin häiden ajaksi. Varmaan sukulaisia olisi kiinnostanut nähdä tämä vauvakin? Ihan kuin vauva olisi siinä sivutettu syrjään. Olisihan vauvan voinut tuoda hääpaikalle vähäksi aikaa ja viedä sitten kotiin.

Vierailija
49/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti on morsian hyvä äiti.. Varmaan kateus iski mammoihin kun morsian oli synnytyksen jälkeen jo omissa mitoissaan ja niin kauniskin!!! toivon kaikkea hyvää parille!!

Vierailija
50/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aidosti onnelliset ja omaan elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät arvostele tai hauku muita.

Vierailija
51/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat ajatukset oli tuon ensimmäisen ketjun kohdalla. Ja toisekseen, nettiherjauksista on jo annettu useampiakin tuomioita, joten asia ei ole lainkaan niin utopistinen kuin annat ymmärtää. Missään en kirjoittanut, että kyseessä olisi suuri rikos, mutta herjaaminen on yhtä lailla rikos, tehdään se netissä "kasvottomana" tai päin naamaa.

Tää on just perinteistä av touhua...ensin haukutaan posket paukkuen ja sitten, kun kohde uskaltaa sanoa, että loukkaavaa ja asiatonta, kääntyy kelkka saman tien ja aletaan olemaan NIIIN asiallisia ja haukunnan kohdetta puolustavia. Varmaan samat mammat vouhkaa nyt tässä ketjussa, kun aiemmassa haukkui paria. Ja toi rikosilmoituskommentti: HAHAHAHAHA! Jos tosiaan lähtee johonkin realityhääohjelmaan, on ihan satavarmaa, että tullaan haukkumaan ja kommentoimaan palstoilla. Mitä edes kuvitteli? Poliisitkin varmaan kuolisivat naurusta, kun menis tekeen rikosilmoitusta: "mulle tuli paha mieli, kun mun kynsiä ja vauvaa haukuttiin vauva-palstalla"....joo, äkkiä Karhu-ryhmä jokaisen av-mamman oven taakse, suurin rikos IKINÄ on tapahtunut.

Vierailija
52/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.yle.fi/areena näkyy aina viimeisin satuhäät jakso, mutta en tiiä näkyykö enää tuo jakso. Kieltämättä minäkin ihmettelin jo ohjelmaa katsoessani, että vastasyntynyt vauva jätetään kotiin häiden ajaksi. Varmaan sukulaisia olisi kiinnostanut nähdä tämä vauvakin? Ihan kuin vauva olisi siinä sivutettu syrjään. Olisihan vauvan voinut tuoda hääpaikalle vähäksi aikaa ja viedä sitten kotiin.

Vierailija
53/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti on morsian hyvä äiti.. Varmaan kateus iski mammoihin kun morsian oli synnytyksen jälkeen jo omissa mitoissaan ja niin kauniskin!!! toivon kaikkea hyvää parille!!

Näiden samojen ihmisten mielestä varmaan Tuksukin on oikea kaunotar! :D

Vierailija
54/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLUJA !

Vierailija
55/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just perinteistä av touhua...ensin haukutaan posket paukkuen ja sitten, kun kohde uskaltaa sanoa, että loukkaavaa ja asiatonta, kääntyy kelkka saman tien ja aletaan olemaan NIIIN asiallisia ja haukunnan kohdetta puolustavia. Varmaan samat mammat vouhkaa nyt tässä ketjussa, kun aiemmassa haukkui paria. Ja toi rikosilmoituskommentti: HAHAHAHAHA! Jos tosiaan lähtee johonkin realityhääohjelmaan, on ihan satavarmaa, että tullaan haukkumaan ja kommentoimaan palstoilla. Mitä edes kuvitteli? Poliisitkin varmaan kuolisivat naurusta, kun menis tekeen rikosilmoitusta: "mulle tuli paha mieli, kun mun kynsiä ja vauvaa haukuttiin vauva-palstalla"....joo, äkkiä Karhu-ryhmä jokaisen av-mamman oven taakse, suurin rikos IKINÄ on tapahtunut.

Vierailija
56/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aidosti onnelliset ja omaan elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät arvostele tai hauku muita.

Ihan kaikki arvostelevat ja haukkuvat muita, enemmän tai vähemmän. On jeesustelua sanoa, että "jos on itse tyytyväinen itseensä, ei tarvi haukkua muita...". Onhan se nyt välillä kiva tuntea hiukan ylemmyyttä tai ihan vaan nauraa toisen kustannuksella. Sellaisia me ihmiset ollaan! Ja sitäpaitsi: SINUAKIN haukutaan ihan varmasti jossain :)

Vierailija
57/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden kohdan, jossa vauva itki oikein kunnolla; Viljami oli lähdössä kävelylle pienen kanssa ja vauva oli jo pakattu vaunuihin, jossa itkeskeli Viljamin laittaessa itseään kuntoon. Ihan normaali tilanne, ja isä rauhoitteli vauvaa koko ajan puheellaan.

Mites mä muistelen, että yhdessä kohdassa missä näytettiin itse häitä, vilahti myös pikkuneiti siellä hoitajansa sylissä. Että olisko kumminkin ollut mukana häissä, ainakin osan aikaa?

Vierailija
58/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostellakseni parin lastenhoitoa tai ulkonäköä. No tähän mennessä ainoa jakso mitä en ole voinut katsoa loppuun asti myötähäpeän takia oli se, missä oli nämä Poni ja Aasi.

Ja totta puhuakseni, jos menisin nyt naimisiin, en ottaisi 4kk ikäistä vauvaa mukaan häihin, ihan jo sen takia että saisin nauttia vieraiden seurasta. Jos sukulaiset haluaisivat vauvan nähdä niin sitä varten voi järjestää omat vierailut. Ei ehkä häät ole kuitenkaan oikea aika ja paikka esitellä uutta tulokasta.

Ja minustakin oli ihanan rakastunut pari kyseessä.

Vierailija
59/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhäät-ketjut ovat kyllä kateellisten panattelua parhaimmillaan! Aina pyritään vaan etsimään ne mahdollisimmat viat parista! Itsekin pidin kyseistä morsiota vähän pinnallisena, mutta tosiaan tunnin HÄÄohjelmasta ei vielä saa lastenhoitotaidoista..

kukaan noitakaan pakottanut tuohon ohjelmaan??

Kai normaalin ihmisen kriittinen järjenkäyttö on sallittu?

Vai että lapsenhoidosta tai sen puutteellisuudesta voi tunnin HÄÄohjelman perusteella muodostaa perustavanlaatuisen käsityksen. :DDD Hyvä, kun jonkun tuollaisen ohjelman perusteella pystyy saamaan jokseenkin todellista kuvaa edes itse parista. Leikkaamisella saadaan ihmeitä aikaan, niin hyvässä kuin pahassakin.

Se, että pitää itsestään aktiivisesti huolta, tuskin poikkeuksetta tarkoittaa sitä, ettei kykene pitämään muista elämän osa-alueista hyvää huolta, eikö? Jos sinä et siihen pysty, eikö ole ihan mahdollista, että joku toinen pystyy? Jopa ihan rutiininomaisesti, ilman sen suurempaa haloota.

Vierailija
60/99 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut kaikki jaksot ja ohjelman jälkeen ajattelin et ainut järkevän oloinen nuoripari.Nauttivat häiden järjestelyistä, ei kiroilua, haukkumista...

Rakkaus oikein hehkui katsojille!

Voimia teille, jos satutte lukemaan tämän.

Arvostelijoita riittää.

Ja mitä sossuilmoitukseen niin huh huh...

Ei taida olla tietoa noista asioista.

Nim.Sossulle työnpuolesta ilmoituksia tekevä päivittäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan