Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähihoitajat hoi :)

Vierailija
20.02.2011 |

Kertokaa työstänne eli missä olette töissä, viihdyttekö, mihin suuntaduitte ja teettekö nyt töitä suuntautumisenne parissa? Oletteko kenties ajatelleet jatkaa opintoja myöhemmin? Ja onko työ sitä mitä ajattelitte sen olevan? Suurimmat yllätykset työn puolesta? Kaikkea yleistä...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuntautuneille töitä? Olen tuota miettinyt..

Vierailija
42/46 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuntautunut vanhustenhoitoon ja siis kotihoidossa töissä.tykkään kovasti,mutta vasta pari vuotta sitten valmistuneena haluisin nähdä jotain muutakin,ajatellut käydä jonkun toisen koulutusohjelman,kunhan kuopukseni tuosta hiukan kasvaa.mielenterveys ja päihde kiinnostais..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin viime kesänä sairaanhoidon ja huolenpidon koulutusohjelmasta.

Nyt työskentelen päiväkodissa Lastenhoitajana.

Aluksi ajattelin että voisi opiskella vielä, mutta nyt kuitenkin pyrin olemaan töissä.

Voin sanoa että itselleni ei sovi vanhus, eikä vammaispuoli, niilläkin olen lyhyitä sijaisuuksia käynyt tekemässä.

Vanhuspuoli ja vammaispuoli ovat "haastavampia", kun aloitin päiväkodissa työt, ihmettelin että mitä siellä oikein pitäisi tehdä, kun tuntui niin helpolle muuhun verrattuna.

Eli lapsipuolella on mielestäni jotenkin hirveän helppoa :O

Työpaikkojahan on paljon lähihoitajille tarjolla, eikä ne lopu ennen kuin ihmiset kuolee sukupuuttoon. Sinänsä siis hyvä ala.

Joissain paikoissa tuntuu että tämä meidän ihana palkkaus ei ihan kata sitä työn ja vastuun määrää. Olemme kuitenkin vastuussa ihmishengistä.

Vierailija
44/46 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoitajana olen kaupungilla. Säännöllinen päivätyö(7.30-15.30) ja työ on tosi mielenkiintoista ja haastavaa. Joskus olen miettinyt jatko-opintoja, mutta vakipaikan saatuani olen ne haudannut. Suosittelen!:)

Vierailija
45/46 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä millään sopivaa vakituista työpaikkaa vaan välillä teen jonkun pätkän vain.

Huonoin ja typerin koulutus ja työ ikinä! Ainakin nyky-Suomessa kun avuntarvitsijoita kyllä olisi mutta työntekijöistä ei palkata.

Vierailija
46/46 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä autistiset nuoret. Työ on mielenkiintoista ja itseohjautuvaa. Paljon yhteistyötä vanhempien kanssa, sekä koulun. Palkka kuukaudessa n. 3500 vuorolisien kanssa, joten ei ole tarkoitusta vaihtaa ammattia. Tyytyväinen olen. Fyysisesti keveää työtä ja hyvä työryhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi