Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähihoitajat hoi :)

Vierailija
20.02.2011 |

Kertokaa työstänne eli missä olette töissä, viihdyttekö, mihin suuntaduitte ja teettekö nyt töitä suuntautumisenne parissa? Oletteko kenties ajatelleet jatkaa opintoja myöhemmin? Ja onko työ sitä mitä ajattelitte sen olevan? Suurimmat yllätykset työn puolesta? Kaikkea yleistä...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuntauduin asiakaspalveluun.

Minulla on jo kaksi tutkintoa ja ikää sen verran, että en ehkä opiskele enää.

Vasta työ opettaa, ei koulu.

Vierailija
2/46 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita erilaisia osastoja, on dementiaa, psykogeriatriaa, somatiikan puolelta kaikkea mahdollista. Mielenkiintoinen, vaihteleva työ, kun voi olla eri osastoilla. Toimiva työyhteisö.

Työ on fyysisesti koettelevaa, pienellä henkilökunnalla hoidetaan monisairaita vanhuksia. Omaiset joskus ilkeitä, eivät ymmärrä, että on muitakin hoidettavia kuin heidän vanhuksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä töissä koululaisten iltapäiväkerhossa, eli teen periaatteessa juuri sitä työtä, mistä olen aina haaveillut. Joskus haaveilin aina pääseväni päiväkotiin töihin, mutta iltapäivätoiminnan ohjaus on käytännössä aika lailla samanlaista, vapaampaa vain. Tällä hetkellä ei ainakaan suunnitelmissa lähteä jatkamaan opintoja, niin kauan kuin töitä riittää, mutta en poissulje tietenkään sitäkään vaihtoehtoa. Aloitin viikko valmistumisen jälkeen työt lasten parissa ja olin kyllä todella onnekas sen suhteen. Kyllähän niitä lähihoitajan töitä vanhuspuolelta riittäisi, mutta lasten pariin onkin jo paljon vaikeampi päästä, kun on niin suosittua alaa. Suuria yllätyksiä ei oikeastaan ole tullut eteen. Tosin oppiminen ei tosiaankaan jää siihen opiskeluaikaan vaan joka päivä oppii uusia asioita.

Vierailija
4/46 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni paljon, ennen omien lasteni syntymää työskentelin päiväkodissa mutta nyt tuntuisi väärältä laittaa omat hoitoon toisaalle ja mennä hoitamaan muita lapsia. En ajatellut opiskella enempää ja tällä hetkellä tuntuu juuri tämä työ aivan ihanalta, kohta kuopuskin lähtee eskariin mutta silti aion jatkaa..ehkä joskus takaisin päiväkotiin jos siltä tuntuu.

Vierailija
5/46 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lapsi-, nuoriso- ja perhetyö. Toimin kuntoutustyöntekijänä perhekuntoutuskeskuksessa ja on juuri sitä, mistä olen aina haaveillut. Teemme tiimityötä kuntoutuksen parissa työkavereinani mm. muut lähihoitajat, toimintaterapeutit, psykologit ja erityisopettajat. En ole ajatellut jatkokouluttaa itseäni tätä enempää, työpaikka tarjoaa oman alan koulutusta säännöllisesti.

Vierailija
6/46 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelin kuntoutuksen koulutusohjelman, töissä olen kuitenkin ollut vain päiväkodeissa koulun jälkeen. Lasten kanssa työskentely on aivan ihanaa ja sitä en muuhun vaihtaisi. Ehkä opiskelen lto:ksi ehkä en. Palkassa kun ei kuitenkaan ole merkittävää eroa lastenhoitajalla ja lto:lla

Vierailija
7/46 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa töissä, jossa koko osastontoiminta on muutosvaiheessa, työilmapiiri huono. En jatka ainakaan alalla opintoja, suunnitelmissa on vaihtaa kokonaan alaa. Työ on välillä ollut sitä mitä ajattelinkin, mutta nuo muutokset tuovat työilmapiiriin niin suurta negatiivisuutta, että työtä ei ole kiva tehdä.

Vierailija
8/46 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen lastenhoitajana englanninkielisessä päiväkodissa. Tärkeä ja haastava työ ja saan kohdata päivittäin ihmisiä kaikkialta maailmasta. =)

Vierailija
9/46 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä riittää, tässä keskisellä uudellamaalla esim. yhdessä kunnassa avoinna kaksi vakipaikkaa, hakijoita kokonaista kolme.

Vierailija
10/46 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja, Hailuodon kunta, Hailuoto, Haku päättyy: 29.04.2011, 3-vuorotyö, Kesto: 1 - 3 kk

Lähihoitaja, Kultarinki Oy Hoivapalvelut, Pudasjärvi, Haku päättyy: 16.03.2011, 3-vuorotyö, Kesto: yli 12 kuukautta

Lähihoitaja, Taukokangas Oy, Hoito-ja asumispalveluyksikkö, Oulainen, Haku päättyy: 22.03.2011, 3-vuorotyö, Kesto: yli 12 kuukautta

Lähihoitaja (keikkatyö) - Vire Koti Kiiminki, Mainio Vire Oy, Kiiminki, Haku päättyy: 15.03.2011, 3-vuorotyö, Kesto: 11 pv - 1 kk

Lähihoitaja (keikkatyö) - Ykköskoti Kiiminki, Mainio Vire Oy, Kiiminki, Haku päättyy: 15.03.2011, 3-vuorotyö, Kesto: 11 pv - 1 kk

Lähihoitaja - Vire Koti Muhos, Mainio Vire Oy, Muhos, Haku päättyy: 22.03.2011, muu osa-aikatyö, Kesto: 1 - 3 kk

Perushoitaja, lähihoitaja, Limingan kunta, Ala-Temmeksen vanhainkoti, Liminka, Haku päättyy: 14.03.2011, 3-vuorotyö, Kesto: yli 12 kuukautta

Perushoitaja, lähihoitaja, Limingan kunta, Ala-Temmeksen vanhainkoti, Liminka, Haku päättyy: 14.03.2011, muu osa-aikatyö, 3-vuorotyö, Kesto: yli 12 kuukautta

Perushoitaja, lähihoitaja, Caritas-Säätiö, Vammaispalvelujen kotihoitotiimi, Oulu, Haku päättyy: 17.03.2011, 3-vuorotyö, Kesto: yli 12 kuukautta

Perushoitaja, lähihoitaja, Oulun kaupunki, Sosiaali- ja terveystoimi, Hiirosenkoti, Oulu, Haku päättyy: 31.03.2011, 3-vuorotyö, Kesto: 1 - 3 kk

Vierailija
11/46 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistuin 08 mielenterveystyön suuntautumisesta --->lastenpsykka, tykkään!!!!!

Vierailija
12/46 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuntauduin asiakaspalveluun. Minulla on jo kaksi tutkintoa ja ikää sen verran, että en ehkä opiskele enää. Vasta työ opettaa, ei koulu.

Kiinnostaisi suunnata uudestaan ja juuri asiakaspalvelu ja tiedonhallinta erityisesti kiinnostaa

Vierailija
13/46 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt mielenterveys puolella psykiatrisessa hoitokodissa, ja viihtynyt tosi hyvin! Samaan työhön haluaisin palata, mutta vuorotyön vuoksi on keksittävä jotain muuta, kun meillä kolme 2-7v. lasta ja mieskin tekee vuorotyötä.

Nyt on siis mietinnät ja haku päällä... Jos katsotte tuota listaa avoimista lähihoitjan töistä, jokainen paikka oli 3 vuorotyötä, että ei oo helppoa löytää. Meidän kaupungissa ei oo lähihoitajalle päivätyötä mielenterveyspuolella. Kehitysvammaisetn kanssa kiinostais kanssa työskennellä, mutta päivätyötä vaikea löytää sieltäkään. Päiväkotiin en ehkä olis niin kiinostunut lähtemään, mutta onhan se yksi vaihtoehto. Hammashoitoon suuntautuminen on käynyt myös mielessä, mutta opiskelukin tuottais ongelmia, kun ihan lähellä ei ole paikkaa, jossa opiskella...

Mutta vielä jonain päivänä haluaisin palata psyk.puolelle takaisin, mä viihdyin siellä! :) Jatko opinnotkin kiinostaa, sosionomi sitten ehkä, mutta tuskin koskaan tulee lähdettyä taloudelllisistakaan syistä.

Vierailija
14/46 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtilanne erittäin hyvä!Tällä hetkellä suorastaan pula hammashoitajista.Työ sopii minulle koska päivätyötä,pienten lasten vuoksi en halua tehdä vuorotyötä.

Vierailija
15/46 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suuntauduin vammaistyöhön, ja tein pari-kolme vuotta lähihoitajan hommia, niin vammaisten, lasten kuin myös vanhusten parissa. kaksi kertaa mahdollisuus vakipaikkaan, mutta en ole ottanut vastaan kun siinä ollut kaikennäköistä..

Itse työ on suhteellisen mukavaa kun saa työskennellä ihmisten parissa, mutta kolmivuorotyö minua oikeastaan eniten stressasi ja myös henkinen raskaus(lähinnä vammaistyössä)

Nyt kouluttaudunkin uudelleen ihan eri alaa.

Vierailija
16/46 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire, huono ilmapiiri, akkavalta ja asukkaiden kohtelu vienyt mehut. Nyt edessä alanvaihto. Vanhustyö.

Vierailija
17/46 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa töissä, jossa koko osastontoiminta on muutosvaiheessa, työilmapiiri huono. En jatka ainakaan alalla opintoja, suunnitelmissa on vaihtaa kokonaan alaa. Työ on välillä ollut sitä mitä ajattelinkin, mutta nuo muutokset tuovat työilmapiiriin niin suurta negatiivisuutta, että työtä ei ole kiva tehdä.

t:lähihoitaja

Vierailija
18/46 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoito- ja huolenpito, vakipaikka vanhainkodissa. 3-vuorotyö, tosin yövuoroja harvemmin. Työstä pidän, päivät on vaihtelevia ja menevät nopeasti, työolosuhtet vaan toisinaan rasittavat (paljon sairaslomia joista koituu toisille vuorojen vaihtoja ja vapailta töihin tuloa, työ fyysisesti raskasta, toisinaan työskentelyä hankalissa ja ahtaissa työoloissa kuten pienet wc:t) Työkaverit mukavia, viihdyn työssäni. Tällä hetkellä ei mielessä alanvaihto.

Vierailija
19/46 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen opettajan sijaisuuksia.

Olen suuntautunut lapsiin ja nuoriin.

Aiemmin olen ollut päiväkodissa, kotihoidossa sekä vanhainkodissa.

Vierailija
20/46 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viihdyn todella hyvin! Työilmapiiri on mahtava ja oppilaatkin mukavia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi