G: Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa? (sukupuoli ja ikä vastaukseen)
Kommentit (125)
Ne meikkaa jotka pelkää paljastaa muille todellisen itsensä.
Minä käytän meikkiä, ja koen tuovani oman tyylini kautta enemmän itseäni esiin kuin jos en laittautuisi ollenkaan. En koe, että todellinen minäni on yhtä kuin laikukas iho, aknearvet, värittömät kulmakarvat ja valju olemus. Sehän kertoo vain siitä, millaiset geenit vanhemmillani on ollut. Minusta ihmisenä ne eivät kerro mitään, sen sijaan se, mitä itse tuon ulkonäkööni - meikin lisäski vaate- ja hiustyyli - kertookin minusta sitten enemmän.
ja että useimmat naiset olisivatkin kauniimpia ilman meikkiä.
virheitään ihosta.
Eräs työkaverinikin on kai aina luullut olevansa viehättävä kun on vetänyt värivoiteet ja puuterit naamaan. Kraaterit ja arvet vain korostuvat enemmän, mutta kukaan ei raski hänelle sitä sanoa.
Onneksi on hyvä iho, eikä tarvitse arkena vedellä pakkeleita sen peitoksi.
Ne meikkaa jotka pelkää paljastaa muille todellisen itsensä.
Minä käytän meikkiä, ja koen tuovani oman tyylini kautta enemmän itseäni esiin kuin jos en laittautuisi ollenkaan. En koe, että todellinen minäni on yhtä kuin laikukas iho, aknearvet, värittömät kulmakarvat ja valju olemus. Sehän kertoo vain siitä, millaiset geenit vanhemmillani on ollut. Minusta ihmisenä ne eivät kerro mitään, sen sijaan se, mitä itse tuon ulkonäkööni - meikin lisäski vaate- ja hiustyyli - kertookin minusta sitten enemmän.
Kaikkea ei tietysti saa peitettyä. Itselläni kyse on vain punaisemmista kohdista, jotka välillä ovat melkein kokonaan poissa muutenkin (ei siis mistään syvistä arvista tms), ja kyllä ne saa peitettyä - ei välttämättä ihan täysin, siis ei niin siloisen näköiseksi kuin mitä ehkä sinulla on luonnostaan. Mutta on se silti parempi kuin se, että naama olisi täynnä punaisia laikkuja.
Minusta on aina ollut pahan näköistä kun ihmiset yrittää peittää virheitään ihosta.
Eräs työkaverinikin on kai aina luullut olevansa viehättävä kun on vetänyt värivoiteet ja puuterit naamaan. Kraaterit ja arvet vain korostuvat enemmän, mutta kukaan ei raski hänelle sitä sanoa.Onneksi on hyvä iho, eikä tarvitse arkena vedellä pakkeleita sen peitoksi.
että ap palaisi kertomaan mitä johtopäätöksiä hän tästä gallupistaan tekee. Kiltisti vaan monta kymmentä vastaajaa on ottanut kantaa :D
yksi vastaajista
Koska itellä meikkaamattomuus johtuu aina vaan laiskuudesta. Muuten haluan olla siististi ehostettu.
Sille, joka uskoi ihon pysyvän paremmassa kunnossa, kun ei meikkaa: Useampi kosmetologi on sanonut esim. nyt pakkasten aikaan, että esim. punakkaa couperosa-ihoa pitäis nimen omaan SUOJATA meikkivoiteella.
Olen nainen 37v ja meikkaan todella harvoin.
Kulmien nyppimistä en meikkaamiseksi lue.
Olen luonnonkaunis (ei vain oma mielipiteeni), miksi piilottaisin sen meikin alle. Ihoni on edelleen todella sileä ja tasaisen värinen, aina ei ihmiset usko, etten käytä meikkivodetta tai puuteria. Ripseni ovat pitkät ja tummat, taipuisat luonostaan. Vaikka en muuten tumma olekkaan.
En ole myöskään kertaakaan värjännyt hiuksiani, luonnostaan todela kauniin väriset ja kiharat.
Huulikiiltoa joskus sipaisen huulille.
Omaan hyvät geenit, mummoani luultiin 90 vuotiaana 70 vuotiaaksi. 60 vuotiasta äitiäni luullaan reilusti alle 50 vuotiaaksi. Itseänikin luullaan aina reippaasti yli 10 vuotta nuoremmaksi.
Hampaani ovat suorat ja tasaiset ilamn hoitoja, ongelmani on hampaiden väri ja säännöllisesti pistän rahaa niiden valkaisun.
Joo, reilusti saa sanoa, et itsekehu haisee, mut voin hyvällä omallatunnolla kehua ulkonäköäni:) johon ole todella tyytyväinen. En ole mikään huippukaunotar, mutta kaunis.
En ole hippi, uskis tai muu sellainen. Koen vain meikkaamisen jokapäiväisenä turhaksi.
Olen nainen 37v ja meikkaan todella harvoin.
Kulmien nyppimistä en meikkaamiseksi lue.
Olen luonnonkaunis (ei vain oma mielipiteeni), miksi piilottaisin sen meikin alle. Ihoni on edelleen todella sileä ja tasaisen värinen, aina ei ihmiset usko, etten käytä meikkivodetta tai puuteria. Ripseni ovat pitkät ja tummat, taipuisat luonostaan. Vaikka en muuten tumma olekkaan.
En ole myöskään kertaakaan värjännyt hiuksiani, luonnostaan todela kauniin väriset ja kiharat.
Huulikiiltoa joskus sipaisen huulille.
Omaan hyvät geenit, mummoani luultiin 90 vuotiaana 70 vuotiaaksi. 60 vuotiasta äitiäni luullaan reilusti alle 50 vuotiaaksi. Itseänikin luullaan aina reippaasti yli 10 vuotta nuoremmaksi.
Hampaani ovat suorat ja tasaiset ilamn hoitoja, ongelmani on hampaiden väri ja säännöllisesti pistän rahaa niiden valkaisun.
Joo, reilusti saa sanoa, et itsekehu haisee, mut voin hyvällä omallatunnolla kehua ulkonäköäni:) johon ole todella tyytyväinen. En ole mikään huippukaunotar, mutta kaunis.
En ole hippi, uskis tai muu sellainen. Koen vain meikkaamisen jokapäiväisenä turhaksi.
N39 (joka ei myöskään aina meikkaa ja jos meikkaa, se on vähän kajalia ja ripsaria, ei koskaan enempää).
Sitten että joko ei osaa meikata tai ei ole yhtään kiinnostunut ulkonäöstään. N34
Joskus saatan ajatella, että voi kun olisit kaunis jos nyppisit ja laittaisit kulmat tms.
Aika inhottavaa oikeastaan. N23
että inhottavaa minulta ajatella ihmisistä noin, eihän se minulle kuulu. Mutta rehellinen vastaus oli tämä.
T:4
mies, 30vuotta
(esitin kysymykseni miehelleni)
itse ajattelen, että uskovainen tai hippi
ja minä 25vuotta, nainen
Ei kuulu mulle. Itse meikkaan joka arkipäivä.
Nainen, 40v.
Olen nainen, 41 ja meikkaan, vaikkakaan en päivittäin. ;)
No en kyllä ajattele yhtään mitään tuon perusteella. Oikeasti en muista tavanneeni ketään naista, joka olisi ruma siksi ettei meikkaa. Sen sijaan muistan aika monta naista, jotka ovat rumia luultavasti juuri siksi, koska meikkaavat.
Itse en meikkaa juurikaan, syinä on paljolti a) laiskuus, b) allergiat ja c) kosketusyliherkkyys. Useimmiten minusta saa vaan rumemman jos meikkaa. En myöskään värjää hiuksiani ja siinäkin on pelkona allergia. Useimmilla kerroilla ei ole tullut allergisia oireita, kerran on, vaikka olis samat aineet... outoa.
(tai vain toinen yksinäinen yh joka jaksaa tuhlata vähiä voimia ulkonäöstä pohtimiselle tasan sen verran että kotoa lähtiessä kampaa hiukset ja tarkistaa että vaatteet ovat puhtaat ja muutenkin siistit)
Tai voisi olla vaikkapa koliikkivauvan äiti.
N25
enkä tiedä muistakaan meikkaavatko vai eivät, joten en siis juuri ajattele asiaa. Huomaan lähinnä, jos joku on vetänyt meikkaamisen ihan överiksi. Itse kyllä huollan kulmat ja muutenkin kasvoja, mutta en jaksa läheskään aina meikkailla.
N31
meikillä saa peitettyä omia virheitä, jostain syystä aika monet miehet ovat kuitenkin sitä mieltä, että naisen pitää olla kaunis ilmankin ja että useimmat naiset olisivatkin kauniimpia ilman meikkiä. Siis jos puhuvat vaikka tyttöystävästä. Itse en meikkaa muutoin kuin silloin kun on jotain hormonifinnejä, jos sellaisia olisi koko ajan niin varmaan meikkaisinkin joka päivä. Jos laitan meikkivoidetta niin silmät näyttää valjuilta joten on pakko laittaa sitten ripsaria ja myös huulikiiltoa, onneksi kuitenkin iho on useimmiten tasaisen värinen joten en jaksa vaivautua.