Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa? (sukupuoli ja ikä vastaukseen)

Vierailija
20.02.2011 |

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lisäksi luonnollisen värinen tukka eikä lävistyksiä, arvelen varmaan että on lestadiolainen (kuten itsekin olen). Muuten en erityisesti aattele mitään. Ei kiinnitä huomiota.

Vierailija
122/125 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään erikoista meikkaamattomista. En itsekään meikkaa, ja olen ihan tavallinen ihminen, en hippi, hihhuli tai muukaan kummajainen. Tai ehkä ajattelen että heille maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin oma naamataulu ja ulkonäkö, tai että kokevat olevansa tarpeeksi nättejä ilmankin meikkiä.

Toki itse pyrin pitämään esim kulmat siisteinä jne, mutta meikkiä en käytä oikeastaan koskaan.

Syynä varmaan se, etten koe meikkaamista omaksi jutukseni. Lisäksi olen laiska, en jaksa alkaa ähertää naamani kimpussa puolta tuntia joka aamu. Koen että naamani on ihan hyvä ilman meikkiäkin. En koe naamaani omakseni jos laitan esim luomiväriä. Sitä paitsi, väärin/huonosti meikkaaminen on paljon pahempi juttu kuin meikkaamatta jättäminen. Moni esimerkiksi laittaa aivan vääränväristä luomiväriä, ja aivan liian paljon.

Ainoat kerrat kun meikkaan ovat juhlat ym. tilaisuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Niin, unohtui laittaa että olen iältäni 24-vuotias.

T. nro 25

Vierailija
124/125 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei satsaa uraansa, eikä edes yritä. Leikkipuistossa tai lenkkipolulla en mitään.

Vierailija
125/125 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tanaan tyokavereitani silla silmalla ja huomasin, etta ainakin meidan instituutissamme valtaosa tutkijoista ja labratyontekijoista on ilman meikkia. Sihteerit ja henkilostopuolen naiset meikkaavat todennakoisemmin, ja mita nuorempi, sita todennakoisemmin meikkaa. Ehka meikittomyys kuvastaakin sita, etta elamassa on jo muutakin kuin ulkonako?

Itse meikkaan vain kansainvalisiin kokouksiin ja talloinkin meikin tarkoitus on lahinna peittaa mustat silmanymparykset ja vetaa huomio pienesta suusta nauraviin silmiini. Toki pukeudun toissakin siististi ja huolehdin ihostani ja hiuksistani ja pidan vartaloni timmissa kunnossa, en vain nae syyta jokapaivaiseen meikin laittoon ja poistoon.

Ihoni on herkka, joten meikki kuin meikki saa sen kutisemaan parissa paivassa, silmat alkavat vuotaa ja iholle tulee ropeloinen ihottuma. Ilman meikkia pelkalla hajustamattomalla kosteusvoiteella ja huulirasvalla ihoni on tasainen ja terveen varinen.

N37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä