G: Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa? (sukupuoli ja ikä vastaukseen)
Kommentit (125)
Monesti olen miettinyt, että miksi laitetaan juhlavaatteet, jos ei jaksa meikata... Eipä nuo rakkaat sukulaisnaiset kyllä tukkaakaan laita.
Työpaikallani meikin käyttö on kielletty.. Teen puhdastilatyötä, jossa ilman hiukkaspitoisuus on oltava mahdollisimman pieni. Meikistä vapautuu hiukkasia ilmaan, jonka vuoksi ei saa meikata töihin..
Itselleni oli alkuun tosi vaikeaa mennä töihin ilman meikkiä, kun olen aina tottunut meikkaamaan..
Mielestäni meikki tekee naisesta huolitellun, ja itse pidän meikkaamisesta. Mutta joskus on vain pakko olla itsestä riippumattomista syistä ilman meikkiä. Ei kannata ketään tuomita ulkonäön/meikittömyyden perusteella..
-nainen, 28 v.
Itse tykkään meikata, mutta ei kaikkien tarvitse. Siisti voi olla ilman meikkiäkin. n 28
voivat julkisilla paikoilla olla ilman meikkivoidetta.
itse meikkaan töihin yleensä, ripsari ainakin. Mutta nyt huomasin, että uusimman kollegan kulmakarvattomuus (tarkennan: värittömät kulmat) pistää silmään tosi pahasti ja tekis niin mieli tempaista kynä, ja piirtää toiselle kulmat... =0)
Muuten ei haittaa yhtään. Oikeesti. Liika meikki herättää enemmän mielipiteitä kuin meikittömyys.
t puolimamu ;) meikkaamaton nainen 29v, jolla on väriä omasta takaa riittävästi
jos ei meikkaa edes juhliin, niin sitten: rekkalesbo.
Niin loistavan näköistä ihmistä ei olekaan, ettei pieni ehostaminen ainakin tärkeisiin tilaisuuksiin olisi paikallaan.
Kaunistaako meikki naista, joka on jo valmiiksi luonnonkaunis?
Tero
jos ei meikkaa edes juhliin, niin sitten: rekkalesbo. Niin loistavan näköistä ihmistä ei olekaan, ettei pieni ehostaminen ainakin tärkeisiin tilaisuuksiin olisi paikallaan.
Nainen, 33 v.
esim. juhlissa meikittömyys on milestäni jotenkin moukkamaista. Urheillessa fiksua. N32
En välttämättä juhliinkaan, niinkuin joku jo ihmetteli sitä aikaisemmin.
Olen todella allerginen, herkkäihoinen. Meikki saa ihoni kirvelemään ja silmäni vuotamaan. Kyllä minä välillä uhmaan allergiaani ja laitan hiukan meikkiä -ja kärsin siitä sitten monta päivää sen jälkeen. En edes kyllä jaksaisi joka päivä meikkailla.
Juuri huomasin olevani jopa kynsilakalle allerginen.
Muuten pidän itsestäni huolta, värjään hiuksiani ja käyn säännöllisesti kampaajalla (myös hiusväri "tuoreena" aiheuttaa kutinaa ja kirvelyä, mutta se menee ohi parissa päivässä) muotoilen ja värjään kulmani, pukeudun siististi. En minä mikään erikoisen naisellisesti pukeudu, mutta ihan ok mielestäni.
Mun itsetuntoni on täysin kohdillaan, eikä mua oikeastaan edes kiinnosta, mitä muut ajattelee.
Niin ja ikä oli 22v
Yleensä ne naiset jotka eivät meikkaa on aika kauniita eli ilmeisesti tietävät sen itsekin eivätkä sen takia meikkaa.
muutenkaan. On sellainen harmaa varpunen...olen nainen 36v
paremmalta taitavasti tehdynb meikin kanssa. Meikin tarkoitushan ei ole niinkään näkyä vaan antaa vaan se vaikutelma...sen tarkoitus on korostaa ei hypätä silmille. Kyllä ihminen näyttää vähän kulahtaneelta ilman meikkiä oli sit luonnonkaunis tai ei...
paremmalta taitavasti tehdynb meikin kanssa. Meikin tarkoitushan ei ole niinkään näkyä vaan antaa vaan se vaikutelma...sen tarkoitus on korostaa ei hypätä silmille. Kyllä ihminen näyttää vähän kulahtaneelta ilman meikkiä oli sit luonnonkaunis tai ei...
oli meikkiä tai ei
oli meikkiä tai ei
Itse en ainakaan halua tulla verratuksi mieheen sillä miehen ja naisen ulkonäössä nyt kuitenkin odotetaan olevan tiettyjä eroja ja joo kyllä useimmat miehetkin näyttävät aika karuiltailman meikkiä mutta se kuuluu miesten tyyliin! Vai haluaako joku nainen näyttää todella miesmäisellä tavalla hyvältä?
ehostaa itseään joten joko ovat sit noita meikkaamattomia seinäruusuja (naama väritön tukka tiukalla ponnarilla päällä farkut ja huonosti istuva t-paita) tai sit kamalia pakkelinaamoja. Itse olen nähnyt paljon vaivaa opetellakseni kunnon meikkaamisen eli sellaisen ettei se erotu mutta korostaa. Laitan myös joka päivä tukkaani ja yritän pukeutua sen mukaan. Tietty olen tuulipuvussa lasten kanssa leikkipuistossa...
Sen meikkaamisen perusteella pelkästään ainakaan, kokonaisuus vaikuttaa ajatuksiin ennemmin. Itse kylläkin haluan meikata. Välillä en tosin viitsi, jos käyn vaikka lasten kanssa puistossa tai kaupassa vain. N28