Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa? (sukupuoli ja ikä vastaukseen)

Vierailija
20.02.2011 |

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi seurustelemaan sellaisen miehen kanssa, joka ei meikkaa.

Vierailija
82/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n27 (joka on ilman meikkiä vain kotona ja koiraa ulkoiluttaessa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä kiinnitän huomiota joskus siihen, jos jollain on todella paljon meikkiä.

Itse meikkaan harvoin. lähinnä juhliin.

N32

Vierailija
84/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, 36 ja meikkaan itse (mutta en esim. viikonloppupäivinä jolloin ollaan vain kotosalla / ulkoilemassa tms).

Vierailija
85/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattale mitään ihmeempiä. En itsekään meikkaille arkena ellei erityisesti huvita leikkiä meikeillä silloin. Juhliin kevyt meikkaaminen mielestäni kuuluu. Toisaalta, jos on hyvä iho ja tummat pitkät ripset niin punatut huuletkin riittävät mainiosti. Ripsiväri vaan avaa monella sitä katsetta ja saa kauniimman ja pirteämmän näköiseksi. Meikkaamisessa suosin eniten sitä, että on meikannut niin, että näyttää vain kauniille muttei meikatulle. Ihailen kyllä, jos joku osaa yhdistellä värejä upeasti ja tehdä hienoja sateenkaarimeikkejä mutta luonnollisuus on minun juttuni. Tasainen ihon väri, ripsari ja vähän väriä huulin.

Yleensä toisten laittautumiseen kiinnittää huomiota ainoastaan, jos pakkelia on ylipäänsä ihan liikaa tai sitä ei ole lainkaan (vain juhlatilaisuudessa).

Vierailija
86/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kiinnitän, en ajattele siitä mitään kummempaa. Itse en viihdy sotamaalauksissa, vaikka vähän piristänkin välillä yleisilmettä meikeillä. Piittaan toki ulkonäöstäni, mutta urheilu vie niin suuren osan päivistä, ettei oikein edes kannata meikata.

N/T13 ;D

Vierailija
87/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minulla, ei löydy kasvovoidetta eikä silmävoidetta, joka ei alkaisi aiheuttaa allergisia oireita. En uskalla samasta syystä käyttää silmämeikkejäkään. Vaikka joskus halausisinkin meikata, en pysty.

Vierailija
88/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, että joko eivät meikkaa siksi, että ovat jo muutenkin kauniita tai siksi, että heillä on niin hyvä itsetunto, että uskaltavat olla ilman.

Itse esimerkiksi peitän ihostani rumia jälkiä meikkivoiteilla ja puuterilla jne, ja on ehkä hyväihoisen helppo sanoa, että pahaltahan se näyttää, mutta vielä pahemmalta näyttävät ne jäljet sellaisenaan. Kun koko ihon saa tasavärikseksi, niin jokainen ihminen ei kilometrin päähän näe rumia aknearpia ja muita jälkiä. Ja se helpottaa edes vähän niiden sietämistä, vaikka tietysti tiedän, että eihän niitä lähietäisyydeltä saa juuri mitenkään piiloon.

Vierailija
89/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri katsele ovatko muut meikattuja vai eivät.

Nuorempana kyllä laitoin luomiväriä, ripsiväriä ja huulipunaa päivittäin.

Sitten tuli vanhuus. Silmäluomet roikkuvat siten, että silmiä ei helpolla voi enää meikata, käsi ja luomi tärisee eikä siis voi laitaa eye lineriä, ripsiväri saa silmät ärtymään. SIISPÄ EN ENÄÄ MEIKKAA SILMIÄ muuta kuin joskus ani harvoin kun pitää mennä jonnekin.

Miesystäväni ei tykkää meikatuista naisista ja sanoo, että varsinkin kun tuntee ihmisen, niin meikeillä ei todellakaan ole väliä. Kelpaan siis ilman meikkiä. Ja jostain syystä ei edes tartte pelätä niitä miekattuja kilpailijoita.

Ja vielä tämäkin. Minun päässäni on myös välähtänyt tuo minkä 22 sanoi eli että liiku meikittä ja jos joudut johonkin tilaisuuteen tms minkä vuoksi sinusta olisi tulossa julkkis, niin vedä kunnon meikit päälle. Sitten sinua ei kukaan tunne arkioloissa ja saat jatkaa kahta elämää turvallisesti ja vain jotkut tuntevat.

Ainakin nuorten blogistien kannattaisi huomioida tämä seikka. Heh, heh... varsinkin kaikkien niiden, joiden elämässä seikkailee joku "naapurin Mikko Repolainen" niin kuin salarakkaana. Voisin liittyä siihenkin porukkaan, mutta en voi paljastaa Mikkosetääni... saatte jatkaa kyselya siitä, että kuka hän oikein on tuo mystinen persoona... kyllä hän joskus vielä paljastuu... aika varmasti... vaikka yrittää piilossa pyssyy niin kuin tuo Mörri-Möykky... Miten muuten on sen salarakas.blogspot.comin käynyt?

Ja vielä viimeksi. Tunnen siis olevani meikittä ja lähteväni ulos meikittömänä kun laitan kuitenkin pikkuisen poskipunaa ja huulipunaa. Mutta sehän ei kauan kestä niin huulipuna on poissa.

Laittakaas muuten meikitön nuoruudenkuvanne nettiin - vaikka joku ylppärikuva - sitä on kiva sitten vanhana ja rypistyneenä katsella ja antaa kaikkien luulla että on tommosen näkönen vielä nyt... ehei, sen kuvan perusteella kukaan tuskin tuntee... Kannattaisikos sellainen laittaa vaikka Facebookiin?

Huoh...

Vierailija
90/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en juuri meikkaa.

40v.

Vierailija
91/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaako joku vai ei, eikä mun huomio edes kiinnity koskaan siihen onko toisella meikkiä.

En siis ajattele mitään ainakaan koskien niihin meikkeihin

N24

Vierailija
92/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä ainoaa kertaa elämässäni, jolloin minulla oli meikkiä naamassa. Se oli häämeikki, ja hääkuvat näyttävät vierailta. Mutta joo, ketä minun täytyisi ulkonäölläni erityisesti miellyttää, hurmata tai välittää siitä, että olen jonkun mielestä kaunis tai en? Olen puolisoni saanut, häntäkään en ulkonäöllä hurmannut, eikä hän puolestaan saanut minua ulkonäkönsä perusteella. Vaikka molemmat näytämme miltä näytämme, meillä on kaunis lapsi. Ikävää olisi stressata kaiken muun lisäksi sillä, että miellytänkö jonkun silmää vai en. Pinnallista, sanon minä. En myöskään koskaan mieti vastaantulijasta, onko hänellä kaunis meikki vai meikittömyys. Olen nainen ja vähän alle 30.

Vierailija
93/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa itsekään, ehkä johonkin isoihin juhliin voisin vielä joskus, mutta en ehkä enää milloinkaan. Olen nainen 45 v.

Uskon, että joskus kymmenien vuosien päästä naureskellaan tälle ajallemme, jolloin naisten oli melkein pakko maalata naamansa.

Vierailija
94/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka uskoi ihon pysyvän paremmassa kunnossa, kun ei meikkaa: Useampi kosmetologi on sanonut esim. nyt pakkasten aikaan, että esim. punakkaa couperosa-ihoa pitäis nimen omaan SUOJATA meikkivoiteella.

Noh, olen se, joka uskoi näin. Minulla ei kyllä ole punakkaa couperosa-ihoa. Luulisin, että pakkasta vastaan voi käyttää muutakin ainetta kuin juuri meikkivoidetta.

Vierailija
95/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pari kertaa viikossa. Joskus saattaa mennä jopa parikin viikkoa etten meikkaa ollenkaan. Kotiäitinä ei vaan kiinnosta tai jaksa. Omasta mielestä olen ihan nätti ilman meikkiäkin. Hiuksia värjään ja kulmat nypin siistiksi. n21

Vierailija
96/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ammatissa, jossa ei huoliteltua ulkonäköä vaadita. Itselleni ei tulisi mieleenkään mennä työpaikalle, etenkään asiakastapaamispäivänä, laittautumatta. Kuuluu etikettiin.

N32

Vierailija
97/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kiinnitän asiaan edes huomiota.

N35, joka ei itsekään meikkaa arkena

Vierailija
98/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos näen meikittömän kauniin naisen, niin tietysti ihailen kovasti. Meikittömät normaalinäköiset naiset ovat mielestäni kanssa ihan ihaltava näky kun kehtaavat kulkea ylpeästi ilman meikkiä. Pääsääntöisesti siis pidän sitä oikein hyvänä asiana. Jos joku nyt sit on ilman meikkiä juhlissa, niin se on mielestäni aika outoa. Mutta työssä, kaupassa, kotona, kylässä voi ihan hyvin olla ilman meikkiä.

Nainen 32v

Vierailija
99/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aivan tavallinen asia. Olen nelikymppinen nainen.

Vierailija
100/125 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on jokaisen oma asia, eikä siihen pidä puuttua.

Miehen ikä 41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi