Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa? (sukupuoli ja ikä vastaukseen)

Vierailija
20.02.2011 |

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ajattele mitään, paitsi jos on paljon meikkiä, näyttää kamalalta ja tekee tyhmän vaikutuksen.

(mies on 39v).

Heh, enpä ole uskovaista nähnytkään, en ole myöskään nörtti enkä myöskään hippi, meikkaus ei vaan todellakaan tunnu välttämättömältä, ei minun tarvitse olla "kaunis".

Töihin kyllä meikkaan yleensä, mutta siis hyvin vähän. Meikkivoidetta tms. en ole esim. ikinä omistanut.

N39 (se eka vastaaja)

Vierailija
2/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen nainen. Harvoin kiinnitän koko meikkiasiaan edes mitään huomiota. Vain joidenkin naisten tapa nyppiä kulmat aivan hirveiksi jaksaa hämmästyttää.

Putsaan kyllä naaman ja rasvailen sitä. Uskon, että meikittömyys, riittävä uni ja rasvaus pitää ihon paremmassa kuosissa. N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni meikkaamaton nainen on myös pukeutumiseltaan epänaisellinen, tyyliin isoja t-paitoja ja vanhanaikaisia farkkuja. Mutta jos nainen on muuten naisellinen, niin en pidä kummallisena sitä jos ei meikkaa.

Joillekin meikkaamattomille tekisi mieli sanoa kyllä, että ihan vähän meikkivoidetta punakkuuden peittämiseksi ja ripsiväriä silmien esiin tuomiseksi ei ainakaan pahentaisi ulkomuotoa. Ja en itsekään ole mikään missi, mutta pidän olla huoliteltu. Esim. pelkkä huulipuna vain korostaa ihon virheitä, jos ei ole tehty pohjustusta.

Vierailija
4/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin sellainen. En ole koskaan meikannut enkä värjännyt tukkaa ei vain jaksa kiinnostaa. Enkä ole uskoivainen tai hippi ja pukeudunkin ihan siististi.

Vierailija
5/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin sellainen. En ole koskaan meikannut enkä värjännyt tukkaa ei vain jaksa kiinnostaa. Enkä ole uskoivainen tai hippi ja pukeudunkin ihan siististi. N 23

Vierailija
6/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin haalea meikkaamattomana, että viihdyn paremmin meikeissä.

Joskus harvoin ajattelen jostakin, että tuo olisi paljon kauniimman näköinen, jos käyttäisi meikkiä. Jotkut ihmiset eivät muutu paremman näköiseksi vaikka meikkaisivat. Joillakin meikki jopa rumentaa.

Vierailija
7/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kestovärjään ja nypin kulmat ja mulla on ripsipidennykset :) Käytän vain puuteria.

Vierailija
8/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 32, itse meikkaan joka päivä.

Vierailija
9/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisi joskus esiintymään julkisesti ja vetäisi silloin meikit päälle, niin saisi yksityiselämässä olla meikittömänä rauhassa kun kukaan ei tuntisi, muut kun jotkut...

Vierailija
10/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai koe tarvetta.

N29

Vierailija
11/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut itsensä kanssa ja näkee muutakin kuin pelkän ulkonäön ihmisissä.

N34

Vierailija
12/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis koskaan kiinnitä huomiota siihen, onko joku meikannut vai ei. Saatan ehkä huomata, jos joku normaalisti ei meikkaa, mutta on poikkeuksellisesti joskus meikannut.

Ehkä tämä johtuu siitä, että itse en meikkaa kuin pari kertaa vuodessa ja silloinkin hyvin kevyesti. Meikit eivät siis ole minulle mitenkään tärkeitä.

Vierailija
13/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis koskaan kiinnitä huomiota siihen, onko joku meikannut vai ei. Saatan ehkä huomata, jos joku normaalisti ei meikkaa, mutta on poikkeuksellisesti joskus meikannut.

Ehkä tämä johtuu siitä, että itse en meikkaa kuin pari kertaa vuodessa ja silloinkin hyvin kevyesti. Meikit eivät siis ole minulle mitenkään tärkeitä.

Vierailija
14/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on ihminen jolla on hyvä itsetunto ja joka ei ole laumasielu.

Vierailija
15/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten ehkä hippi, mutta minusta moni on kauniimpi ilman meikkiä. Meikkiinkin tosin kiinnitän useimmiten huomiota vain, jos se on vahva tai jotenkin kökkö. Itse en nuorempana juuri meikannut, nyt sitä harrastan kun näytän muuten rupsahtaneelta :/ (42 v)

Vierailija
16/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä meikkiä niin sitten epäilisin että JOKU vakaumus taustalla, mutta muuten en mitään erityistä. Siis meikkaamiseen liittyen. Ts meikkaamattomuuteen:)

Vierailija
17/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kauniimpi kun laittais värivoidetta naamaan ja vaikkka huulipunaa. Itse käytän jokapäivä ripsaria ja värivoidetta. Nainen tai mummo kohta 65 vuotta.

Vierailija
18/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä siisti ja kevyt meikki useimpia ihmisiä kaunistaa, ei siitä pääse mihinkään.

Asiahan ei tosin mulle kuulu, mutta ajatella saan.

N40

Vierailija
19/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajattele mitään erityistä, vaikka itse meikkaankin joka päivä.

Mutta olimme juuri sukujuhlissa, joissa sukuni naisista minä, äitini ja kälyni olivat ainoat, jotka olivat meikanneet. Ja siis meistäkään ei kukaan erityisen paljoa. Kyllä mä vähän ihmettelen, että ei edes juhlatilaisuutta varten yhtään laittauduta. Esim. 4-kymppisen serkkuni naama on aikas kirjava ja meikkivoide ei todellakaan tekisi huonoa... Edes joku kevyt pohja ja sitten ripset, kulmat ja huulet. Ei vie paljoa aikaa, mutta näyttää hyvältä.

Vierailija
20/125 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa itsekään, enkä yhtään kiinnitä huomiota siihen, onko jollain meikkiä tai ei (ellei ole todella huomiotaherättävä meikki)

n34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä