Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on Viherpihan kestotilaaja?

Vierailija
19.02.2011 |

Meille tuli uusi naapuri, ja niille tulee Viherpiha -lehti postilaatikkoon muun postin mukana. Olen alkanut miettiä, että onkohan ne ihan kunnon ihmisiä. Voiko esim. lasten antaa olla keskenään ulkona niin kuin ennen.

Siksi vaan huolestun, kun niillä on myös useita isoja ruukkuja, näin kun niitä muutettiin ja laitettiin pihatien vierustalle. Ja isot hatut, käsineet, kumisaappaat. Kottikärryt saa olla pihalla vaikka on tällaiset kelit. Ja appiukko on kalastaja, niin hän kertoi, että Viherpiha on vähän kuin Viherpiiperöiden ammattilehti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viherpiha-lehden vakiotilaaja. Ehkä vähän viherpiipertäjää löytyy itsestänikin, mutta pääasiassa olen miellän itseni kuitenkin ihan tavalliseksi suomalaiseksi naiseksi, jota kiinnostaa puutarha ja puutarhan hoito. Ehkä et lehden perusteella voi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä :)

Vierailija
2/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Minä tilaan viherpihaa ja olen kieltämättä sitä mieltä, että lapset saavat näkyä, mutta eivät kuulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sairaus, tarttuva sairaus. Parempi vaan, kun et ole missään tekemisissä, ettei teille tartu.

Vierailija
4/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tilasi sen minulle lahjaksi puoleksi vuodeksi. Luin ekasta numerosta juttua, jossa pariskunnan rouva leikkasi ruohoa kaksi kertaa viikossa ja MIES tuli SAKSIEN kanssa tuli siistien perässä. Silloin ajattelin, että ei saatana, ei ole mun lehti.

Vierailija
5/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että tätini 45-vee tilaisi viherpihaa. Hän rakastaa puutarhanhoitoa ja kaikkien yrttien yms. kasvattamista.

Hän on ammatiltaan keittiömestari ja todella ihana ihminen.

Vierailija
6/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottoman vaarallisia, myrkyttää teidän lapset ties millä myrkkyleinikeillä. Pahimpia susia lammasten vaatteissa.

Vierailija
7/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut kellekkään. Onneksi lehden saa halutessaan ruskeassa kirjekuoressa, ettei naapurit näe. Naapurisi on siis tullut ulos "kaapista". Julkitilaajat ovat vaarallisempia, joten ole varovainen. Suosittelen muuttoa, ettei kermesmarjat ja rotkolemmikit valloita pihaasi.

Vierailija
8/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu tähän hämärälahkoon. Koskaan en ole heidän kasvojaan nähnyt, koko kesän kulkevat pää maassa ja takapuoli pystyssä?

Vierailija
9/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni harrastus on puutarhan hoito. He ovat ehkä vähän sellaisia viherpiiperöitä. On oma kasvimaa pihalla, paljon kukkia ynm. Kottikärryjä he eivät kyllä ikinä säilytä pihalla vaan varastossa.

Vierailija
10/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä ei, mutta harkitsen tilaamista..

Olen kyllä kieltämättä aika outo - ammatiltani puutarhuri ja kaikkea. Keväisin iskee aika vaarallinenkin (?) vimma änkeä siementä multaan ja muuta. Ihan olen omat lapsetkin ottanut tähän puuhaan mukaan, en mahda itselleni mitään... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan