Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v:llä tyttö ystävä, joka raskaana.

Vierailija
19.02.2011 |

Eli siis ovat seurustelleet noin puoli vuotta. Ja eilen tytön äiti soitti kertoi tytön olevan raskaana. Tyttö on siis 14. Tyttö aikoo pitää lapsen, vaikka äiti ei anna lupaa. Mitä teen?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi 11v...

Vierailija
22/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmiä on oikeesti jotkut ihmiset!? "Ei voi olla raskaana kun munkaan 14v ei oo menkat alkanu." Nuorethan kehittyvät kaikki ihan tasan samaan aikaan ja kaikilla alkaa kuukautiset tasan samana päivänä!! Väi hyvänen aika!:D:D

Minä itse olen saanut menkkani samana päivänä kun täytin 11v.

Mun oma henk.koht. mielipide tohon aborttiin "painostamiseen" on, että ei se nuorelle mitään mielenterveysongelmia aiheuta. Mutta tää on sitten vaa mun mielipide!! Koska olen itse ollut 15v kun tulin raskaaksi ja äitini painosti minut aborttiin ja nyt kun olen 29v. niin olen kiitollinen siitä äidilleni ettei hän antanut minun "pilata" elämääni. Ja sain elää lapsuuteni rauhassa loppuun. Olin 20v kun esikkoni syntyi ja sitten tajusin kuinka RANKKAA se lapsen hoito oikeasti on! Ja en ikimaailmassa olisi ollut valmis siihen 15v. vaikka se silloin siltä tuntui ja olin todella vihainen äidilleni. Mutta nyt arvostan hänen viisauttaan että hän ei antanut minun pitää lasta.

Mutta te teette tietenkin juuri niinkuin parhaaksi näette. Ette varmasti päätä väärin mitä ikinä päätättekin. Kerroin vain minun kokemukseni samanlaisesta tilanteesta.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen tyttärensä kaveri on raskaana?

Vierailija
24/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla pitää menkat alkaa 11v koska sullakin alkoi. Minä-minä-minä.

mulla alkoi 11v...

Vierailija
25/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen tyttärensä kaveri on raskaana?

Vierailija
26/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahattte likan lääkäriin, hoidatte raskaudenkeskeytyksen, jälkipyykin, hankitte likalle pillerit ja syötät pojalle paketillisen kondomeja...niin mä tekisin...

Ei kai 14v tytöllä ole oikeutta itse päättää??

Mitä laki sanoo?

Vierailija
27/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisihan hän halutessaan tehdä salaa vanhemmilta abortin (mikä on mielestäni järkyttävää)

Mitä laki sanoo?

[/quote]

Vierailija
28/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai 14v on oikeus itse päättää!!

Raahattte likan lääkäriin, hoidatte raskaudenkeskeytyksen, jälkipyykin, hankitte likalle pillerit ja syötät pojalle paketillisen kondomeja...niin mä tekisin...

Mitä laki sanoo?

Vierailija
29/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kaveri joka oli myös 14v raskaana ja sen poikaystävän vanhemmat painosti aborttiin ja hän teki sen ja katuu sitä todella kovaa vieläkin. ikää nyt 21v ja kaksi lasta. hän joka vuosi miettii minkä ikäinen hänen vanhin lapsensa olisi ja on todella surullinen. älkää painostako vaan kunnioittakaa hänen omaa tahtoa.

Vierailija
30/69 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei todellakaan tajua mistä on kyse. Hän pilaa elämänsä, koulut jää kesken, nuoruus elämättä.

Pojan, tulevan isän nuoruus myös pilalla. Ei jätkällä edes kainalokarvat vielä kasva ja pitäs isän kenkiin hypätä.

Oikeesti ei kukaan 14 v voi olla valmis äidiksi, vaikka mitä väittäisitte ja Iina kertois mitä... kattokaa nyt vähän ympärille ja kertokaa miltä se 14 v tyttö näyttää...

Vierailija
31/69 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap toimit just oikein, eli ihanaa että olet kutsunut tytön teille.

Tiedätkö mitä tyttö itse asiasta ajattelee, eli haluaisiko hän asua teidän luonanne?

Ilmeisesti poikasi on myös halukas jatkamaan parisuhdetta ja ottamaan vastuun, siitä et ole mitään maininnut mutta oletan että muuten et varmaan tyttöä olisi teille kutsumassa?

Vaikka sinusta tuntuu pahalta että tytön äiti haluaa muuttaa ja jättää tytön yksin sinne pikkupaikkakunnalle, niin itse uskoisin että asia voi olla tytölle hyväksi. Jos äiti tosiaan suhtautuu noin järkyttävän kriittisesti asiaan, niin läheinen kanssakäyminen kriittisen äidin kanssa varmaan vain pahentaisi tytön tilannetta. Kyllä hän ehtii välit äitiinsä setviä sitten myöhemmin, kun kaikki ovat toipuneet järkytyksestä.

Vierailija
32/69 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 14v voi olla raskaan, koska mun 14v:llä ei oo edes menkat alkaneet.

...kuule ihan hyvin voi 14v olla raskaana jos menkat jo alkaneet.

Mulla alkoi menkat 11 -vuotiaana eli tulin silloin sukukypsäksi.

Olet joko tietämätön tai provo.

Vierailija
33/69 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/69 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset 12v eli hyvissä ajoin ennen ala-asteen päättymistä

Vierailija
35/69 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään muun voi ollakkaan jos ei sinunkaan...

Vierailija
36/69 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/69 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi.

Vierailija
38/69 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ei ainakaan ole kenenkään etu, että välit menevät poikki. Jos liian voimakkaasti yritätte vaikuttaa heidän päätöksiin, saatte sen koko loppuiän riidoissa päin naamaa.

Vierailija
39/69 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa kovasti. Oletko lapsellesi puhunut seksistä ja ehkäisystä? Ja jos olet niin mikä mahtoi mennä pieleen?

Osaisi vaan mut neuvoa ja valistaa lapsiaan paremmin.

Tsemppiä kovasti tilanteeseenne, en kadehdi. Toivottavasti ei ikinä osu vastaava omalle kohdalle. Vaikea moni tavoin.

Vierailija
40/69 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset 12v eli hyvissä ajoin ennen ala-asteen päättymistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän