Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadi ei ole enää se stadi jota mä rakastin

Vierailija
07.05.2026 |

Kyllä se on rehellisesti todettava nyt ääneen, että stadi ei ole enää se stadi jota mä rakastin. Sitä stadia ei enää ole.

Mies42

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista vanheneminen on.

Vierailija
2/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Muutinkin pois. M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mietittiin oikeasti että olisi kiva käydä vaikka Korkeasaaressa, Suomenlinnassa ja Uimastadionilla nyt alkukesästä. Kannattaako tulla vai onko nämäkin paikat pilalla? 

Vierailija
4/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoittaa varmaankin Hesaa.

Vierailija
5/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana ovat ne ajat kun satamassa neidit kesämekoissaan olivat iloisena hakemassa juuri pyydettyä kalaa.

Vierailija
6/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mietittiin oikeasti että olisi kiva käydä vaikka Korkeasaaressa, Suomenlinnassa ja Uimastadionilla nyt alkukesästä. Kannattaako tulla vai onko nämäkin paikat pilalla? 

Nämä on vielä ihan kivoja paikkoja käydä tutustumassa. Korkeasaari on kyllä tuhottoman kallis, siinä ei ehkä ihan hinta-laatusuhde kohtaa. 

Vierailija
7/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on vielä ihan kivoja paikkoja käydä tutustumassa. Korkeasaari on kyllä tuhottoman kallis, siinä ei ehkä ihan hinta-laatusuhde kohtaa. 

Kiitos tiedosta. Korkeasaareen ajateltiin ottaa ennakko- tai iltaliput, kuukaudesta riippuen, ja omat eväät. Ja mennä vain jos on nätti sää. Stadikalla kai pääsee saunaankin jos on vähän viileämpää, myös Oodi harkinnassa jos sattuu satamaan. 

Vierailija
8/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allas poolissakin vois käydä ja siinä maailmanpyörässä vieressä, ja Hernesaaressa on se uusi sauna.

Vierailija
9/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Tatissa on muuttunut? En ole huomannut suurempaa, vaikka olen ollut hyvissä tarkkailuasemissa jo vuodesta 1987. 

Vierailija
10/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Tatissa on muuttunut? En ole huomannut suurempaa, vaikka olen ollut hyvissä tarkkailuasemissa jo vuodesta 1987. 

No Ullanlinnassa ne muutokset voi näyttää vähän erilaiselta kuin vaikkapa Malmilla tai Itä-Helsingissä.

Vierailija
11/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadi ei ole enää se 80-luvun suomalainen kaupunki missä bussilla kävin lapsena/nuorena.

Ei se ihan paska silti nykyäänkään ole, on ehdoton suosikkini kaikista Afrikan ja Lähi-Idän kaupungeista.

Vierailija
12/12 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut pk-seudulla koko tämän vuosituhannen, ja parempaan suuntaanhan tämä on mennyt. Olen viime aikoina katsonut Kaurismäkien elokuvia, ja melkoinen joutomaahan Hki oli 80-90-luvuilla. Tällä vuosituhannella täällä on ollut paljon eloisampaa, vaikka nyt on jonkinlainen lamaannus päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan