Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voi V***U!!!!

Vierailija
17.02.2011 |

Mies soitti minulle äsken "töistä tupakkatauolta".

Taustalta kuului puhetta ja naurua ja mies kertoi niiden kuuluvan läheiseltä linja-autopysäkiltä.

Kun mies lopetti puhelun, linja jäikin auki ja jäin jostain kumman syystä kuuntelemaan ja hetken päästä kuulin kun mies meni äänistä päätellen jonnekin pubiin. Kauheeta hälinää, puheensorinaa ja musiikkia kuului taustalta.

Kuuntelin muutaman minuutin ja sitten mies kaivoi puhelimen taskusta, kuului muutama piippaus ja puhelu katkesi. Nyt miehellä on sitten puhelin kiinni.

Voi v***n v***n v***u!!!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalien aikuisten ihmisten tasa-arvoisessa parisuhteessa. Eri asia on sitten mielenterveyshäiriöisten, läheisriippuvaisten tai lasten kotileikeissä. Että tervetuloa sinullekin aikuisten, vastuuntuntoisten ihmisten maailmaan.

Kukaan ei petä. Kukaan ei oo epäluotettava. Kukaan ei puhu paskaa.Kaikki on ihanaa.Kaikki on yhtä tanssia vaan elmässä.

tervetuloo idiootit taruakin ihmeellisempään maailmaan missä tosiaan tosielämä on taruakin ihmeellisempää!!

Vierailija
42/51 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalien aikuisten ihmisten tasa-arvoisessa parisuhteessa. Eri asia on sitten mielenterveyshäiriöisten, läheisriippuvaisten tai lasten kotileikeissä. Että tervetuloa sinullekin aikuisten, vastuuntuntoisten ihmisten maailmaan.

Kukaan ei petä. Kukaan ei oo epäluotettava. Kukaan ei puhu paskaa.Kaikki on ihanaa.Kaikki on yhtä tanssia vaan elmässä.

tervetuloo idiootit taruakin ihmeellisempään maailmaan missä tosiaan tosielämä on taruakin ihmeellisempää!!

Mielestäni on säälittävää kuinka joku voi antaa itsensä uskoa moista potaskaa ja esittää sen muillekin totuutena.

Tähän ikään olen niin paljon nähnyt ja kuullut mitä epäuskottavampia juttuja, niin ystäväpiirissä kuin vähän vieraampienkin ihmisten kohdalla.

Olet siis sitä mieltä että vain jollain muotoa sosiopaatit, mielenterveysongelmaiset ja vastaavat pettävät ja huijaavat?

Josko heräisit raadolliseen todellisuuteen?

Olkoon kyseessä kuina tasa-arvoinen ja kunnioittava ihmissuhde tahansa, pettämisiä ja petetyksi tulemisia sattuu.

Ellet itse ole pettänyt, älä kuvittele ettei niin tapahdu ympärilläsi, myös siellä a i k u i s t e n maailmassa.

Kunhan lähes 60 vuotta olet elänyt, niin olet paljon pettämisiä ja petetyksi tulemisia nähnyt.

Kuvitteletko että kirjoitukset pettämisistä ja petetyksi tulemisista on trollia ja provoilua? Vai kuvitteletko, että lukeudut "parempaan kastiin", missä näitä ei tapahdu?

Ap:lle kovasti jaksamista ja pidä pintasi! Ei valehtelevan ja kieron miehen kanssa kannata elämäänsä pilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä isän luona olen tällä hetkellä.

Sain kumma kyllä unta jossain vaiheessa yötä, mutta heräsin äsken kun mies yritti soittaa.

Välitystiedot näyttää, että illalla miehelle laittamani viesti on mennyt juuri ennen puhelua perille, joten kännykkä on laitettu vasta nyt aamulla päälle. En vastannut, menkööt kotiin ja huomatkoon itse, etten ole enää siellä.

Ja epäilijälle tiedoksi, että olo on aivan epätodellinen ja illalla oli vielä shokki päällä. En kyennyt soittamaan kenellekään kaverille ja oli vain pakko saada purkautua jollekin.

Ja vaikka mies ei olisikaan ollut varsinaisesti pettämässä, niin en kyllä hyväksy parisuhteessa valehteluakaan.

Nyt on kauhea olo, kuin krapulax1000, sydän hakkaa villisti ja oksettaa, päätä jomottaa eilisen itkun takia.

Kiitos joillekin mukavista sanoista. Eiköhän tästä jotenkin selvitä, vaikka nyt tuntuukin että melkoisessa suossa rämmitään.

Vierailija
44/51 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijän ilmeen kun tajuaa ettet olekaan odottamassa. Mahtoiko se edes tajuta, että luuri jäi auki? Sitten kuitenkin vaahtoo, että kuinka sä tolleen mitään ilmoittamatta häivyt, hän on ollut huolissaan... Oon niin tyytyväinen ettet ehtinyt raskaaksi tulla tuollaiselle.

Sulla on hyvä asenne; et jää sinne odottamaan selityksiä vaan toimit itsevarmasti, ja tiedät itsekin, että selviät.

Halaus!! :)

Nro 16

Vierailija
45/51 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tänään jutella asioista, mutta asiat ei menneet ihan niin kuin olin kuvitellut.

Minä olin valmis keskustelemaan asiasta ja ottamaan selvää mistä miehen tempaus johtuu ja miten pitkään sitä on jo jatkunut, mutta mies olikin yllättäen eron kannalla, eikä suostunut kertomaan baari-illasta tai naisesta mitään.

Mies oli käynyt tänään minun työpäivän aikana hoitamassa asioita ja hänelle on kuulemma asunto huhtikuun alussa tiedossa.

Mies on ollut viikonlopun aikana ihme tuuliviiri. Välillä pyytelee anteeksi ja hetken päästä haluaakin erota! En käsitä.

Ei ole itsellä muuta epäilystä, kuin että tämä toinen nainen on ollut kuvioissa jo pidemmän aikaa ja mies arpoo nyt meidän kahden vaiheilla.

Raivostuttaa kun mies ei halua puhua asiasta!

Tämä ero taitaa ollakin paras ratkaisu, mutta minunhan tässä piti olla jättävä osapuoli!! Helvetti!!!!

Vierailija
46/51 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 3 vuotta miehen kanssa, joka myös oli baarimikkona. Kummasti ne työt aina tuntu venyvän... Oli pitäny kassaa viedä pomolle ja muuta. Sitten itse tulin kerran baarista vieraan miehen kanssa kotiin (oman ukon ei pitäny olla siellä, kun piti olla töissä), oltiin tulossa kahvittelemaan hauskan illan päätteeksi. Oma ukko olikin kotona, joten kahvivieras lähti sitten aika vilkkaasti.. Mutta sitten alkoi selvitä, että on avokillakin ollut joku "juttukaveri" työpaikalla jne... Erohan siitä tuli ja tästä "kaverista" uus eukko.

Vierailija
47/51 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi pahoillani, inhottava mies. Jata se pelle.

Vierailija
48/51 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi pahoillani, inhottava mies. Jata se pelle.

Se mies ei ansaitse sinua.

Vierailija
49/51 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli paikalla ja yritti olla ensin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, kysyi vaan missä olen ollut.

Siinä vaiheessa kun rupesin pakkailemaan tavaroitani, niin johan alkoi hänellekin tulla hätä..

Mies rupesi selittämään, että ei tiedä keneltä minä olen kuullut ja mitä, mutta se mitä on tapahtunut ei merkkaa mitään, eikä mitään fyysistä ole tapahtunut. Kertoi itse olleensa baarissa ja jonkun naisen seurassa (minun ei tarvinnut kysyä, koska hän luuli minun kuullen asiasta joltain henkilöltä).

Sanoi haluavansa vain minut ja pyyteli kovasti anteeksi.

Jäin nyt sitten yöksi kotiin, kun mies lähti taas yöksi töihin (ja nyt kuulemma ihan oikeasti).

Luulin että raivoan ja räjähdän kun tulen kotiin, mutta minä olenkin ihan lukossa. Kiehun sisältä, mutta en saanut vielä sanottua miehelle miltä tämä kaikki tuntuu. Ehkä räjähdys tulee myöhemmin, kunhan se ensin kytee aikansa.

Melkoisen epätodellinen olo on vieläkin :(

Vierailija
50/51 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiselle idiootille, joka pitää sinua niin itsestäänselvyytenä, että kuvittelee voivansa tapailla muita ja valehdella olinpaikastaan ihan miten häntä itseään huvittaa............

Vierailija
51/51 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan rupeaa usko loppumaan näihin miehiin..ainakin mitä tätä palstaa lukee! Kaikkien ukot hyppii vieraissa, pitää salasuhdetta, valehtelee..mitähän se oma ukko tekee ja kun mullakin on varma tunne et joku mättää ja pahasti.

Mies saa tekstiviestejä aamulla aikaisin ja illalla myöhään..on kiukkunen, halveksiva minua kohtaan, ei kosketa eikä halua seksiä. Ei ostanut minulle mitään ystävänpäivänä, juoksee omissa harrastuksissaan kun minä haluisin viettää yhdessä iltaa viikonloppuisin..jne.

MIKSI MIEHET OVAT NIIN KUSIPÄITÄ ja miksi naiset tekevät toisilleen jotain niin törkeää, hyppii toisten miesten kanssa sänkyyn..eikö naisilla ole mitään kunnioitusta toisiaan kohtaan ja sit nää petturit luulee et se mies olis heille jotenkin uskollisempi kuin toiselle..PAH!