Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit koira niin käytettäisiinkö sinua jalostukseen?

Vierailija
26.01.2011 |

Minua varmaan ei kun on sydänoireita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen ja toiminnanhaluinen, kaunis karvoitus (ainakin yläpäässä!), sosiaalinen, joskin rotutyypilliseen tapaan hieman itsepäinen.

Huono näkö saattaisi tosin vähentää niitä jalostushaluja.

T: Venäjänvinttikoira

Vierailija
2/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuen että oisin pikemminkin yllätys-seropi! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ok, ei mikään muotovalio mutta ei pois sulkevia virheitäkään. Luonne kohtalainen. Huono näkö kyllä saattaisi rajata mut pois jalostuslistalta. Mieheni olisi luonteen ja ulkonäön ihanteellista jalostusmateriaalia, mutta hänelläkin huono näkö :(

Mieheni olisi saksanpaimenkoira. Tunnollinen, luotettava, uskollinen. Kuitenkin hieman arveluttava mm. terveyden kannalta.

Vierailija
4/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin puhdasrotuinen, näytän kapiselta sekarotuiselta piskiltä!

Vierailija
5/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväkuntoinen ja -luonteinen ja vähän turhankin hedelmällistä sorttia. Olen tosin sekarotuinen. Itse en niin nauttisi tiineys- ja pentuajasta, mutta huolehtisin kyllä pennuista. Sitäpaitsi, minun mieleipiteellä ei taitaisi olla väliä, ihminenhän sen päättää enkä minä...

Vierailija
6/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterve, hyväluontoinen, kyllä minusta perhekoiran saisi.

Vierailija
7/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää luonnevikaa, lonkat A, mutta ranteet ei likelläkään sitä. Olen perso ruualle ja söisin todennäköisesti omistajani perikatoon. Turkkini kyllä kiiltää ja olisin hyvä harrastuskaveri lievästä adhd:sta huolimatta. Pentuiän jäkeen saisitte lukea koiralehdestä, kuinka "luonnevikainen, äksy ja ylivilkas narttu tarvitsee uuden kodin omistajien rahapulan ja väsymyksen vuoksi".

Vierailija
8/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnevikainen; aggressiivinen ja arvaamaton.

Vierailija
9/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonteeltani olen niin äreä, räkytän jatkuvasti. JOllekulle mukavalle kelpaisin sohvaperunaksi, jos ei kauhean aktiivinen perhe olisi.. Mutta jalostukseen.. en usko.

Vierailija
10/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on ok, mutta terveys reistailee välillä, eli eläinlääkärikulut ovat kovat. Olen myös huono synnyttäjä, koska meinaan aina kuolla kesken synnyttämisen. Tarvitsisi varmaan hankkiutua raskaaksi pienemmän rodun kanssa niin saisin pygättyä pennut pihalle ilman turhia ulinoita.

T-komea rotikkanarttu

Vierailija
11/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä perimä ja loisto geenit, oon fiksu ja näppärä kauniskin, mutta luonne on erittäin vittumainen.

Siis jos olisin koira. Jos olisin kissa, niin olisin rotunsa valio :D

Vierailija
12/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahinkopentu eikä vanhemmat läpäisisikään minkäänlaista jalostustarkastusta. Omat nivelet prakanneet jo alle 4-kymppisenä eli lonkat eivät menisi terveen kirjoihin.

Ihan mukava kotikoira olisin vaikken jalostukseen tai kovaan harrastuskäyttöön kelpaisikaan.

paimensukuinen x-rotuinen

Vierailija
13/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olisi varmaan laiska buldoggi jolla sydänoireita. Mieliala heittelisi laidasta laitaan 5 min välein. Minut olisi varmaan jo lopetettu aikapäiviä sitten :P

ap

Vierailija
14/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on kohtuullinen ja älyä ja suorituskykyäkin kai on. Mutta perinnöllisiä vaivoja (mm. munuaissairaus, joka periytyy 50-prosenttisesti) on sen verran, että tuskin käytettäisiin.

Vierailija
15/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yksistään luonteeni ja rintojeni vuoksi.

Vierailija
16/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväkuntoinen ja -luonteinen ja vähän turhankin hedelmällistä sorttia. Olen tosin sekarotuinen. Itse en niin nauttisi tiineys- ja pentuajasta, mutta huolehtisin kyllä pennuista. Sitäpaitsi, minun mieleipiteellä ei taitaisi olla väliä, ihminenhän sen päättää enkä minä...

Vierailija
17/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä rotua edustaisin, mutta on toi säkäkorkeuskin aika nafti.

Vierailija
18/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä rakennevikaa löytyy myös.

Vierailija
19/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytettäisi jalostukseen, mutta en myöskään saisi sakkoja kadulle kuseskelemisesta, puhumattakaan syytteistä joita nykyisin saan nylkyttäessäni vastaantulevien jalkoja.

Vierailija
20/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ok, ei mikään muotovalio mutta ei pois sulkevia virheitäkään.

Luonne kohtalainen.

Huono näkö kyllä saattaisi rajata mut pois jalostuslistalta.

Mieheni olisi luonteen ja ulkonäön ihanteellista jalostusmateriaalia, mutta hänelläkin huono näkö :(