Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä "hieman" liian valkoinen asunto?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä ne raput.

Vierailija
2/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että kyse on sisustuksesta, mutta tuollahan ei ollut huonekaluja ollenkaan. Minusta kyllä tyylikäs talo ja valkoisenhan saa helposti maalattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hieno juttu. Siis sisustamista ajatellen. Ja helppohan noita seiniä on sitten maalata jos siltä tuntuu.

Mieluummin valkoiset seinät kuin persikan väriset niin kuin meillä oli.

Vierailija
4/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta puuttui yläkaapit.

Vierailija
5/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustusratkaisuillaanhan sinne sitten saisi väriäkin.

Periaatteessa on muuten todella idioottimaista linkittää tänne myynnissä olevia _ihmisten koteja_ arvosteltaviksi! Tyhmää ja ikävää käytöstä, mutta mitäpä muuta joltakin yksinkertaiselta av-mammalta voisi odottaakaan. Jäänyt joku yläastemeininki päälle.

Vierailija
6/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se vaikutelma vain johtui siitä, että (astia-addiktina) kaipaisin yläkaappeja.

Noi tilat mitkä kuvissa näkyi, niin ainoastaan keittiötä lähtisin uusimaan isommalla kädellä. Ainakaan ihan alkuun. Ne yläkaapit...Valkoisessa värimaailmassa ja kiiltopintaisissa ovissa pysyisin kyllä.

Mutta mutta. Mä rakastan valkoista asumisen kiinteissä pinnoissa. Huonekaluilla tai tekstiileillä toisin "väriä" (sekin ehkä valkoista) harmaan ja ruskean sävyistä. Tykkään kyllä turkoosistakin, mutta se pistää silmääni sisustuksissa.

Vierailija
7/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessakin oli ku jostain mielisairaalasta!!

keittiö todella kliininen!

ulkoapäin näytti sievältä talolta mutta sisus muutti hyvin äkkiä mielipiteeni.

Vierailija
8/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylyphuoneesta puuttui mielestäni peili, joka varmaankin rikkoisi valkoisuutta huomattavasti. Ja keittö muuttuisi jos siellä olis tekstiilejä ja pöydällä tavaraan. Ja tuohan on helppo maalata, kun pohja on jo valkoinen :) Kelpais mulle!

Vierailija
9/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin nakee Suomessa noin tyylikkaasti rempattua. Tykkasin erityisesti markatiloista, kauniit laatat ja kivet. Mutta ei se valkoinenkaan mua hatkahdyttanyt, meilla on myos seinat ja ovet kaikki valkoiset, keittion kaapistot ja jopa tasot (Coriania) valkoiset.

Vierailija
10/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sisustaa ja väreillä saa paljon aikaan. Maalaa seiniä sieltä täältä, jos siltä tuntuu. Kylpyhuoneeseen saa väriä matoilla, pyyhkeillä ja katon panelin voi aina vaihtaa, jos siltä tuntuu. Maalaamaan sitä en lähtis.

Vierailija
11/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan keittiö oli ankea. Mutta toi kylppäri oli aivan ihana!

Vierailija
12/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lähteä omaa sisustusta muokkaamaan. Ainoastaan tuo vaalea ruutuparketti(koivua?) oli kamala.

Vierailija
13/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteeni jossa luokassa oli valkoiset tiiliseinät. :S

Vierailija
14/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kammottava sekasikiö! Sisä- ja ulkopuoli ihan eri paria.

Vierailija
15/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta karmea oli hintakin, mikä voi OULUssa noin paljon maksaa????

Vierailija
16/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ihan tavalliset maalaistalot näyttää tuolta. Meidän talossakin on enemmän kartahenkeä

Vierailija
17/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä en ihan välttämättä aina pidä, mutta tässä tyhjässä talossa ei ollut mun mielestä yhtään liikaa valkoista. Se vitivalkoinen vessa/kylppäri oli mun mielestä huipputyylikäs, tummempi kylppäri myös, mutta saunan kiviseinä ei ollut mun makuuni. Eikä myöskään talo ulkoapäin. Sen sijaan se ruutuparketti oli hieno.

Näin me tykätään eri asioista:)

Vierailija
18/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraali tausta, huonekaluilla, tauluilla yms. sitten helppo tuoda väriä - ja vaihtaa jos tekee mieli. Ihan kauheita minusta ovat ne talot joissa suunnilleen joka huone on eri värillä!

Vierailija
19/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinne väriä saa huonekaluilla ja muilla sisustusratkaisulla.

Mutta tosiaan ulkopuoli ja sisäpuoli ihan erilaisia - mutta mitä väliä siitäkään, mä tykkäsin kyllä molemmista.

Vierailija
20/21 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivannäköinen talo ulkoapäin. Lattiat kamalat, keittiö kamala ja valkoinen kylppäri kamala. Saunaosasto ihana. Portaat oli myös ihan kivat. Osa kuvista oli kyllä niin valkoisia, että huonetta oli kuvasta vaikea hahmottaa! Onneksi oli se iso matto siinä yhdessä kuvassa. Kyllä tällaisia kuvia varten pitäisi muutama huonekalu asunnossa olla että kuvista voisi vähän edes huoneen kokoa hahmottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän