Hoikat ihmiset: syöttekö aina tukevan aamiaisen?
Väitetään että hoikat syövät kunnon aamiaisen aina mutta onko näin? Itse olen vasta nyt alkanut tajuamaan että aamulla pitää syödä tuhdisti niin ei ole koko päivän nälkä ja sitten ei tule syötyä koko ajan jotain välipaloja
Kommentit (28)
2 voileipää, joissa juustoviipale, leikkele, kurkkua, salaattia. Sitten yksi jogurtti ja 2 kuppia kahvia. Viikonloppuisin runsaammin, edellisten lisäksi paljon hedelmiä ja joskus pekonia.
Aamuisin juon klo 6 kaksi kuppia teetä.
Töissä syön klo 9 pari siivua ruisleipää tai lautasellisen puuroa ja juon teetä.
Näillä pärjään lounaaseen joka on klo 11.30.
Viikonloppuisin syön aamiaisen yleensä vasta klo 10-11 aikoihin, ja riippuen aina mitä meillä sattuu olemaan, aika useasti paistan tai keitän kananmunia, syön mysliä tai muroja tms.
Ja mitat ovat 168cm/60kg (en tiedä lasketaanko minut edes hoikkiin, ei kai mutta vastasin kuitenkin)
kasviksia, hedelmiä, tuoremehua ja maitokahvia.
Pärjään just ja just lounaaseen. Sitten kunnon lounas ja parin tunnin päästä tarvii välipalaa ja vielä ruoan päivälliseksi.
Mulla on kai joku mato... (tosin sit se ollut aina). 165/49.
hoikat ihmiset syövät pääsääntöisesti aina lautasen tyhjäksi. heillä on muutenkin ruokailuun sellainen napakka ote. Olivat he sitten kotona, kylässä tai ravintolassa niin aina poikkeuksetta lautanen syödään tyhjäksi. Poikkeuksena tietysti jos ovat sairaana niin sitten voivat sen aamupalan jättää väliin. ;)
aamupalasta. Minusta paras on sellainen ranskalainen aamiainen, jättikuppi maitokahvia ja voisarvi ja lasilinen appelsiinimehua.
Aamulla syödään kevyesti, paitsi viikonloppuisin. Silloin meillä on ennemmin brunssi kuin aamiainen.
Arkena meillä syödään
-kevyt aamiainen
-lounas (ei kevyt eikä raskas)
-pieni välipala kun tullaan kotiin (esim. leipää)
-iltaruoka n. klo 19-19.30 aikoihin
Syön kuuden-seitsemän aikaan leipää (2-4 palaa) runsailla päällisillä, jugurttia ja hedelmän, kahvia menee 2-3 kupillista. Silti muutaman tunnin päästä on kova nälkä.
Iltaisin (neljän-viiden jälkeen) en syö hedelmää tai jäätelöä enempää. Ei tunnu hyvältä mennä nukkumaan maha täynnä. Ei ole ihme, että aamuisin on nälkä ja heikottaa.
166/51
Olen siis kirjoittaja numero 24.