Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat ihmiset: syöttekö aina tukevan aamiaisen?

Vierailija
17.02.2011 |

Väitetään että hoikat syövät kunnon aamiaisen aina mutta onko näin? Itse olen vasta nyt alkanut tajuamaan että aamulla pitää syödä tuhdisti niin ei ole koko päivän nälkä ja sitten ei tule syötyä koko ajan jotain välipaloja

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten aloin syödä joskus niillä main. Nykyään en pärjäisi ilman. Olen ollut aina hoikka, nyt kylläkin raskaana ja aika pullero.

Vierailija
2/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaamuina en syö välttämättä mitään, töissä juon sitten maitokahvin heti tullessani ja toisen kymmennen maissa että jaksan lounaaseen saakka, Joskus teen eväsleivän aamupalaksi töihin, yhden ruispalan jossa päällä juustoa. Viikonloppuisin syön vasta kymmenen aikaan aamiaisen, se saattaa sitten olla runsaampi. Esim. jugurttia ja mysliä ja maitokahvi paahtoleivän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamatonta jogurttia ja mysliä/marjoja tm sekaan. Kunnon kulhollinen tuota. Riittää lounaaseen asti.

Vierailija
4/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona juon lasillisen tuoremehua/monivitamiinijuomaa tms, toisinaan kupillisen teetä.

Töihin päästyäni syön hedelmiä ja/tai maustamatonta jugurttia pähkinöiden ja/tai kuivattujen hedelmien kanssa samalla. Lisäksi mukillinen tai pari teetä ensimmäisten työssäolotuntien aikana.

Vierailija
5/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kamalan suuri ruokahalu joten voin olla huomaamattani syömättä vaikka koko päivän vaikka olisin koko päivän liikenteessä. Totta kai sen huomaa sitten siitä, että heikottaa, ja pitäisi yrittää syödä väkisinkin välillä.

Vierailija
6/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee elimistö ihan sekasin jos ei syö aamupalaa. Pekonia, vihanneksia, kahvi, ruisleipä ja joku smootie päälle. Pitää nälän loitolla lounaalle asti =).

T:160cm, 56kg ja rasvaprosentti 15%

Vierailija
7/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paino 53, pituus 166. Olen myös kasvissyöjä ja rakastan iltaherkkuna dippailla porkkanoita ja kurkun palasia sekä juoda oikein vahvaa kaakaota! Nam! Olen aina ollut hoikka, syön päivällä aina kun on nälkä, mutta en ahmi kerralla liikaa. Ruokailu viisi kertaa päivässä riittää. Mulla veriarvot oikein hyvät, ei liikaa kolesterolia. Edellinen kirjoittaja, pekonisyöjä: etkö ole huolissasi veritulppa- ym. tautiriskiskeistäsi?

Vierailija
8/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on nyt 40v. juon lasin tuoremehua, siinä se.

Vierailija
9/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kummoinen aamupalan syöjä. Juon kupin kahvia, ehkä palan omenaa tai pienen purkin jogurttia.

Jos nukun myöhään niin aamupala voi olla aika tukevakin, koska yleensä klo11-12 syön viimeistään jotakin ja se saattaa olla ihan kunnon ruoka tai jogurttia, leipää, tonnikalaa, hedelmiä tms.

Vierailija
10/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon kupillisen kahvia.

Vierailija
11/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viipale leipää, jugurtti, mehua ja teetä.

Vierailija
12/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kupin kahvia mustana ja lasin vitamiinia.

Vierailija
13/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan niin hoikka kun haluaisin, mutta syön aika "tavallisesti". Kolesteroliarvoni ovat hyvät.

Aamupala kaurapuuro voisilmällä + ruisleipä + maitoa.

Lounas tavallinen työpaikkaruokalalounas ilman jälkiruokaa. Ei mikään 9e lounassetelilounas vaan perusruokaa.

Päivällinen perusruokaa kotona. Yritän nykyään syödä enemmän salaattia ja vähemmän hiilihydraattia.

Iltapala jogurttia, muroja tai leipää, joskus vaikka kaikkia jos olen käynyt pitkällä lenkillä.

Välipalat töissä ja kotona hedelmäpainoitteisia.

Herkut:

Jälkiruuaksi tai iltaherkkuna kotona jäätelöä tai leivonnaisia kolmisen kertaa viikossa.

Karkkipäivä kerran viikossa, silloin menee yleensä 100-120g irtokarkkia.

Sipsejä 100g pussi 1-2 kertaa kuussa.

Liikunta:

Käyn juoksemassa tai hiihtämässä 4-5 kertaa viikossa. Juosten 5-8km, hiihtäen 7-15km.

Vierailija
14/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön aamupalaa kahvin tai teen lisäksi, mahaan menee kaksi leipää tai yksi banaani. Maitotuotteet ja kirpeät tai makeat hedelmät ei maistu mulle aamulla. Jos syön noin 7-8 em. aamupalan, pärjään sillä hyvin lounaaseen asti tai pitempäänkin.

Olen aina ollut hoikka ja mitat nyt (30v) 170 cm 55 kg.

Vierailija
15/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paino 53, pituus 166. Olen myös kasvissyöjä ja rakastan iltaherkkuna dippailla porkkanoita ja kurkun palasia sekä juoda oikein vahvaa kaakaota! Nam! Olen aina ollut hoikka, syön päivällä aina kun on nälkä, mutta en ahmi kerralla liikaa. Ruokailu viisi kertaa päivässä riittää. Mulla veriarvot oikein hyvät, ei liikaa kolesterolia. Edellinen kirjoittaja, pekonisyöjä: etkö ole huolissasi veritulppa- ym. tautiriskiskeistäsi?

En ole huolissani. Mun energian saanti perustuu rasvoihin. En syö pekonia kuin joka toinen aamu ja sekin on suomalaista, vähäsuoaista luomupekonia.

Olen urheilija ja ravintoihin hyvin perehtynyt ihminen. Lääkärit ovat tohkeissaan asenteestani ja sanovat kroppani toimivat yhtä vilkkasti kuin 12-vuotiaan.

Miten sun ravinnon täysipitoinen saanti kun kerran olet kasvissyöjä? Proteiini lähteet, B12-vitamiinin saanti?

Vierailija
16/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani. Mun energian saanti perustuu rasvoihin. En syö pekonia kuin joka toinen aamu ja sekin on suomalaista, vähäsuoaista luomupekonia.

Olen urheilija ja ravintoihin hyvin perehtynyt ihminen. Lääkärit ovat tohkeissaan asenteestani ja sanovat kroppani toimivat yhtä vilkkasti kuin 12-vuotiaan.

Miten sun ravinnon täysipitoinen saanti kun kerran olet kasvissyöjä? Proteiini lähteet, B12-vitamiinin saanti?

Lisättäköön vielä että olen 30v

Vierailija
17/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää, hedelmän/muroja/puuroa..

Syön kyllä kaikilla muilla ruokailuilla ja niiden välillä ihan hirveästi kaikkea. Suklaata ja karkkia menee myös todella paljon.. Mutta kiitos geenit!

Vierailija
18/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen kerran syön lounas aikaan

Vierailija
19/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta 171cm ja painoa 54kg jos sillä nyt jotain merkitystä on.

Vierailija
20/28 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamulla yhden sämpylän ja juon teetä. Hyvin sillä pärjää keskipäivään asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan