Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ilmiöstä Hanna Helmi Heinonen?

Vierailija
16.02.2011 |

Ilmiönä, kirjoittajana?

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että aika röyhkeä. Vierastan ajatusta kirjailijan tuotteistamisesta tuolla tavalla. Olen kuitenkin utelias näkemään, miten hän kirjoittaa - onko ihan skeidaa vai ei.

Vierailija
2/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että aika röyhkeä. Vierastan ajatusta kirjailijan tuotteistamisesta tuolla tavalla. Olen kuitenkin utelias näkemään, miten hän kirjoittaa - onko ihan skeidaa vai ei.

Ja röyhkeä tietysti: esikoiskirjan julkaisijan voisi kuvitella olevan nöyrempi ja ansaita arvostuksensa kirjallisilla taidoillaan eikä pärstäkertoimellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen jonkinlainen epäkirjailija - tuotteistaa itsensä jo ennen kuin on saanut mitään julki. Aavistuksen verran tekisi mieli tietää, onko kirja ihan kuraa vai ei, mutta toisaalta en halua millään tavalla olla osallisena lukijamäärien nostamisessa edes kirjastolainojen osalta. Jos saisi kirjan lainaan joltakulta, voisin vilkaista.

Tosin en ole kyllä Helmin kohderyhmääkään, hänhän julisti kai kirjoittavansa hyvin myyvää hömppää. Kellekään en toivo pahaa, mutta jos tuo "kirjailija" floppaa, ajattelen, että on sen ansainnut.

Vierailija
4/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottajissa täällä vauvasivuilla. En pitänyt hänestä silloin kirjoittelun perusteella enkä pidä hänestä nytkään sen enempää. Huomionhaku oli silloin jo päällimmäinen tunne, joka hänestä tuli mieleen.

Kirjoitustaidosta en osaa sanoa mitään.

Vierailija
5/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitti mun kanssa joskus samoissa odottajissa täällä vauvasivuilla.

Vierailija
6/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on?

Vierailija
7/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitti mun kanssa joskus samoissa odottajissa täällä vauvasivuilla.

Vierailija
8/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä ole vielä kai lehtiarvosteluja, mutta monien blogien mielestä kirja onkin yllättävän hyvä, eikä se ole lainkaan hömppää. Eli vaikka tyyppi vaikuttaa itserakkaalta ja röyhkeältä, niin kyllä se voi olla lahjakas kirjailija. Itsekin sitä kyllä epäili/en.

Vierailija
9/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä ole vielä kai lehtiarvosteluja, mutta monien blogien mielestä kirja onkin yllättävän hyvä, eikä se ole lainkaan hömppää. Eli vaikka tyyppi vaikuttaa itserakkaalta ja röyhkeältä, niin kyllä se voi olla lahjakas kirjailija. Itsekin sitä kyllä epäili/en.

joten tuskinpa kehtaavat kovin paljoa haukkua...

Vierailija
10/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itserakas ja halusi tulla huomatuksi..Siksipä hän on jotenkin jäänyt jo sieltä -05 vuodelta niin hyvin mieleen..

Vierailija
11/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni muu kirjailija vaikuttaa kiinnostavammalta niin kirjoittajana ja henkilönä.

Vierailija
12/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kolme lasta, suorittaa maisterin tutkinnon ja olla työelämässä, asua vielä ulkomailla ja kirjoittaa kirjan?!

Vierailija
13/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kolme lasta, suorittaa maisterin tutkinnon ja olla työelämässä, asua vielä ulkomailla ja kirjoittaa kirjan?!

Vierailija
14/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamaan kirjaa.

Vierailija
15/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen mielikuva että on ahne (kirjastokohun myötä).

Vierailija
16/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin katkelman kirjasta Heinosen kotisivuilta. Minusta teksti oli latteaa, ei innostanut lukemaan enempää.

Vierailija
17/132 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen mielikuva että on ahne (kirjastokohun myötä).

kun hänen kirjansa täytyy ihmisten OSTAA :D Löytynee vieläkin blogista, aika paljon kohistiin kirjablogeissa olikos se nyt syksyllä?

Vierailija
18/132 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHH:n kannattas ottaa Tuksusta mallia, siinä on nainen joka ymmärtää et julkisuus on mitä on, eikä itku auta jos markkinoille tahto. Eihän kaikki voi tykätä, etenkään jos vaanitteensä kehuu, lokaa sataa niskaan ihan varmalla, mut se pitää osata ottaa vastaan fiksusti ja itkemättä tai syyttämättä kaiken maailman anoja. Eihän koko anonyymiyttä tarttis jos julkisuus ois vaan kivaa ja mukavaa. Henna, kasva aikuseks, kehu muita, älä ittees ni jo alko ihmiset tykkään, nyt taidat haukkua muita ittes kehumiselta ehtiessäs, ei sillai saa kavereita. Tsemppiä, jos pääset oikeasti, parrasvaloihin tarvit paljo vahvemman panssarin itsetuntosi suojaksi.

Vierailija
19/132 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.katsomo.fi/?progId=61724

mun mielestä ei ollut yhtään liikaa itsensä kehumista!

Vierailija
20/132 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja mulle ei ainakaan jäänyt mitenkään mieleen, että olisi itserakas. Musta oli aina kiva lueskella Helmin juttuja ja kertoi avoimesti kaikesta. Kirjaa en vielä ole lukenut, mutta kunhan pääsen jossain välissä kirjakauppaan, aion sen ostaa. Ja mitä netistä olen arvosteluja lukenut, niin aika paljon positiivisia kommentteja tullut! Ja kyllä kai sitä jokainen saa olla kiinnostunut, mitä itsestä puhutaan/kirjoitetaan :D Toivottavasti Helmi jaksaa jatkaa kirjoittamistaan!

Voi Henna eikö ole vähän naurettavaa, että käyt täällä itseäsi kehumassa? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi