Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää huutiksessa....

Vierailija
16.02.2011 |

Kohteessa on lähtöhinta joku 5e ja sitten on hintavaraus. Korotus on 2e. Hinta on noussut jo yli 50e, mutta siltikään hv ei ole ylittynyt.

Miksi pitää laittaa alhanen lähtöhinta, vaikka hv on sitten pitkän matkan päässä? En ymmärrä en. Ärsyttävä huutaa kohdetta, jossa on kymmeniä huutoja ja lähtöhintaan tullut kymppejä lisää, mutta ei tietoa millon se hv ylittyy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän yleensä hv kohteet huomioimatta.

Vierailija
2/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, mihin koko hintavarausta tarvitaan. Lähtöhinta niin alas, että on valmis myymään sillä hinnalla; ei alemmas. Voihan sitä vaikka ensin kokeilla kovemmalla hinnalla. Itse en koskaan laita hintavarausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hintavarauksia vaan lähtöhinta siihen mikä on alin millä suostuu myymään.

Vierailija
4/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen antanut itseni ymmärtää, niin tää on sitä huutonetin maksujen boikotointia. Ei haluta kerryttää sitä 100 myytyä kohdetta ja pistetään hintavaraus niin korkealle ettei kukaan sitä saavuta. Sitten kun kukaan ei sitä saavuta, niin tarjotaan sille eniten tarjonneelle mahdollisuus ostaa se huutiksen ohi.

Itse olen iloisesti jo myynyt yli 30 kohdetta kyllä tähtimyyjänä ja itse en KOSKAAN käytä hintavarausta.

Vierailija
5/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laittaa lähdöksi nollan... näkyy että ihmiset on kiinnostuneita tai jotain sinne päin?

Mulla ainakin menee kalliimmalla kaupaksi niin.. käsittämätöntä. Halpa on huonoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi