G: Montako kiloa haluaisit laihtua?
Kommentit (29)
korkeintaan pari-kolme kiloa voisi lähteä mutta ei ole mitenkään pakollista. Olen jo nyt aikuisikäni alimmassa painossani, ja siis nuorenakin ollut normaalipainon rajoissa.
Päinvastoin, yritän syödä kunnolla että paino alkais nousemaan, kun olen raskaana eikä paino nouse, on vaan laskenut normaalista, vaikka hoikka olen. rv. 14 nyt menossa, joten en ole huolissani, mutta tiedän että neuvolantäti taas valittaa...
5kg lähti viime vuoden lopulla, nyt pitäis tsempata vielä nuo 10 pois. Mitat tällä hetkellä 160/79 ja tavoite että paino alkasi kutosella...
Olen nyt 18 vuoteen paksuimmillani.
Mutta 5 kiloakin olis hyvä.
Sitten olisi oma olo eikä tarvitsisi ähistä kengännauhoja solmiessa :-/ 4 kiloa jo mennyt!
koska en ole ihan varma nykyisestä painostani. Olen laihduttanut n. 18kg mutta sen jälkeen kun jalkani meni poikki on laihdutus tyssännyt ja pari kiloa tullut takaisin. Nyt saan alkaa kevyesti jumppaamaan ja käymään uimassa joten päätin että viimeisten kilojen on nyt lähdettävä!
mutta omppumallinen, eli kaikki ylimääräinen rasva karttuu vatsaan, mikä ei ole hyvä juttu. Valitettavasti minun pitäisi olla normaalipainon alarajoilla ja syödä todella kurinalaisesti, että voisin minimoida vartalotyyppini mukanaantuomat riskit.
Tällä hetkellä 168/59, tavoitteena 54kg, joskin vähän liian laiskasti sitä kohti pyrin. Enemmän yritän opetella terveellisiä elämäntapoja pikkuhiljaa. No, tällä tyylillä on lähtenytkin 10 kg, pysyvästi.
En ole aikuisiällä ollut koskaan näin keveä (163cm 53,5kg). 17kg laihduin toissa vuoden aikana, niistä 5 ehti tulla viime vuonna takaisin jotka pudotin viimeisen parin kk:n aikana. Pitää vähän tarkemmin nyt katsoa mitä syö ja paljonko kaloreita on missäkin, ettei tarvitse loppuikää painoa vahtia.
olen laihtunut viime kesästä 15kg.
Nyt lääkityksellä joka varmasti hidastaa laihtumista tai jopa estää sen.
Olisi kiva olla ehkä vähän hoikempi, mutta mielelläni olisin ehkä myös vähän lihaksikkaampi. Mieluummin katson peilikuvaa kuin vaakaa. En edes tietäisi, paljonko painan, ellei neuvolassa olisi punnittu.
Mut kun laihdutan 10-15 kg, olen omasta mielestäni jo ihan sopiva.
Ja mähän laihdutan.
nyt 65 kg / 167 cm. Enemmän haluaisin kiinteytyä, en oikein tunne vielä minulle sopivia mittoja koska alan nyt vasta olla sellainen kuin haluankin ;D. Lihasta alkaa olla aika paljon.
Mutta 10kg olisi aika hyvin, silloin olisin normaalipainoinen.
Toki olisin viiteenkin kiloon tyytyväinen.
Vaaka näyttää ihan normaalia lukemaa, mutta maha ja lantio ahdistaa. En ole mittaillut, mutta olo tuntuu turpeammalta aina talvisin, kun ei pääse juoksemaan säännöllisesti. Eiköhän se keväällä palaa normaaliksi.
Kolmen muksun jälkeen paino huitelee jo ihan liian korkeissa lukemissa. Hoikka en oo koskaan ollu, mut olin saada shokin vaakalla käydessä. Yli 80kg on tosi paljon alle 160cm pitkälle ihmiselle. Nyt on pakko ottaa itteää niskasta kiinni!!!
Kehtaakohan tätä nyt edes kertoa, kun lähtöpaino on niin suuri. Eli kahdenksaankymmeneen olisi tavoite, joka siis tarkoittaisi 28kg pudotusta. Toki olen senkin jälkeen vielä jonkun verran ylipainoinen, mutta katsoo sitten kun tuohon pääsee. :)
Tosin ihan alkuperäinen lähtöpaino on vielä suurempi, 125kg ja nyt olen taas kuukauden ollut -10kg -projektilla ja kiloja pitäisi olla lähtenyt se 3-4. Tarkkaa tietoa tosin ei ole tuloksista, kun vaakaa en omista, mutta mittanauha näyttää jo useamman sentin vähemmän. :)