Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deturin Erja

Vierailija
15.02.2011 |

Erjan mukaan ei ole Deturin vika, jos Deturi myy huoneita, joita ei ole olemassa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vessapaperia ei ollut VIIKOKSI, eli kyllä sitä paperia siellä oli.

Missä helvetin hotellissa on kerralla viikon paperit vessassa?? Ne siivoojathan käy siellä päivittäin ja lisäävät sitä tarpeen mukaan.

Tais olla vanhukset ekaa kertaa savon ulkopuolella..

Vierailija
42/46 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi suostunut sellaissa asumaan. Näytti tasoltaan korkeintaan kahden tähden hotellilta. Tosin otan aina jo etukäteen selvää millaisesta hotellista huoneeni varaan. Netistä löytyy nykyään kaikki tieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen majoittanut joskus kahden tähden hotelliin, joka ollut laadultaan parempi kuin jokin itseään neljän tähden hotellina mainostava.

Vierailija
44/46 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotelliongelmat kuuluvat Deturille ja oppaan kuuluu asia hoitaa, jos asiakas niin pyytää. Miksi ihmeessä kukaan edes käyttäisi matkatoimistoa, jos kaikki pitää hoitaa itse? Eikö noille pakettimatkoille juuri mennä sen opaspalvelun takia? Jos vaikka ei kielitaito riitä respan kanssa asioimiseen?

Muutenhan ei noissa matkoissa olisi mitään järkeä, kun kuka vain voi varata lennot ja hotellit netistä itse.

Vierailija
45/46 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän ei kuulu kenellekään, varsinkaan tylylle oppaalle.

Luultavasti olen menossa suihkuun tai tulossa sieltä.

Riisutteko aina itsenne alasti kun pääsette hotelliin?

Vierailija
46/46 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hotelli ilmoittaa matkatoimistolle, että huone on vapaa..... ja sitten myykin huoneen kahteen kertaan! Se on hotellin vika, ei matkatoimiston....... Hotelleissa kun on monen matkatoimiston asiakkaita....