Miten ujo nainen lähestyy miestä
Nyt on käynyt niin, että olen palavasti ihastunut erääseen minua muutamia vuosia vanhempaan mieheen, jota tapaan työn merkeissä lähes päivittäin. Olen todella ujo, ja menenkin aina aivan lukkoon, kun törmään kyseiseen mieheen. Tänäänkin mies katsoi minua suoraan silmiin, mutta minä käänsin vaan pään pois päin, koska menin niin lukkoon. Haluaisin pystyä hymyilemään seksikkäästi, heittämään flirttailevaa small talkia, mutta minusta ei ole koskaan ollut siihen. Olen yksinkertaisesti niin ujo, että annan miehille luultavasti sellaisen kuvan, ettei minua voisi pätkääkään kiinnostaa. Miten päästä pikkuhiljaa tästä ujoudesta ja tulla hyväksi flirttailijaksi tai onko muita keinoja, joilla voisin viestittää miehelle olevani kiinnostunut hänestä? Minusta luultavasti paistaa kilometrien päähän, että itsetuntoni on pyöreä nolla.
Kommentit (22)
Keskiverto tyttö kirjoitti:
Tähän samaan aiheeseen liittyen, miten pitäisi lähestyä tuntematonta? Esimerkiksi kahvilassa, jossa mies on omien ystäviensä kanssa, mutta näyttää niin hurmaavalta, että ei todellakaan tahdo missata tilaisuutta avata keskustelua.
Elokuvissa mies aina tilaa naiselle drinkin toiselta puolelta baaria, ja kun drinkki saapuu neidolle mies hymyilee ja odottaa naisen saapuvan luokseen. Uskotteko että asetelma toimisi toisin päin? Että nainen tilaisi miehelle juoman ja odottaisi miehen tulevan juttusille?Tässä myös mietin sitä että kuinka paljon tällaisessa tilanteessa ulkonäöllä olisi väliä? En ole kropaltani missin veroinen, mutta omistan söpön hymyn sekä lempeät silmät. En kuitenkaan kerää katseita sellaisilta miehiltä keihin itse tunnen vetoa, mutta mietin johtuuko se siitä että nykyään hommat hoidetaan useammin puhelimen välityksellä eikä f2f. Kai yritän sanoa, että ei kai kukaan mies siitä ainakaan loukkaantuisi jos ehkä astetta alemmalla tasolla oleva tarjoaa drinkin?
Ei tietenkään kukaan mies loukkaannu, mikäli tarjoat hänelle drinkin. Eri asia on, että en ole ikinä nähnyt/kuullut sellaista tilannetta, että joku tarjoaisi jollekin drinkin toiselta puolelta baaria ja odottaisi sitten sitä ihmistä pöytäänsä (elokuvissa tälläistä toki tapahtuu). Ulkonäöllä on väliä, mutta älä ainakaan etukäteen aseta itseäsi "alemmalla tasolle". Vain kokeilemalla selviää. Muita keinoja ei ole.
Leivo sille pullaa.