Onko miehet nykyisin yleensä posliineja??
Täälläkin keskustellaan aiheesta... Tuntuu että naisen on lähes välttämätöntä olla nykyään posliini. Tai ainakin minimaalisella karvatupsulla varustettu. Mutta mites miehet? Saako he edelleen pitää puskansa vapaasti vai onko sielläkin trendinä posliini? Ei ole itsellä vuosiin ollut kuin tuo yksi äijä niin ei ole kokemusta... Mietin vaan että onko tää "posliini-pakko" taas yksi naisten alistamisen muoto...
Kommentit (227)
Nautin olla täysin karvaton,sileä,siisti ja puhdas!
Täysin karvaton??? Nypitkö kaikki kulmakarvat ja silmäripsetkin irti?
Itseäni täysin karvaton mies lähinnä iljettää, yäk.
Jos edellinen tarkoittaa minua niin kyllä nautin olla täysin karvaton,paitsi lyhyet hiukset, ja on siisti,puhdas olo; ) Tiedoksi että hiukset kasvaa vielä mutta mulla on vaan lähtenyt kulmakarvat jo vuosia sitten ja silmäripsiä ei ole enää kun muutama alaluomissa ja esim.kainalokarvoja ei ole koskaan kasvanut..Joten mielelläni hoidan nekin vähät mitä kasvaa ja olen karvaton. Jos jollekin naiselle karvat on joku "miehen mitta"niin Sou What! Tulen tosi hyvin naisten kans juttuun ja helppo tutustua! On paljon naisia jotka tykkää että "mies"on karvaton!
Jos edellinen tarkoittaa minua niin kyllä nautin olla täysin karvaton,paitsi lyhyet hiukset, ja on siisti,puhdas olo; ) Tiedoksi että hiukset kasvaa vielä mutta mulla on vaan lähtenyt kulmakarvat jo vuosia sitten ja silmäripsiä ei ole enää kun muutama alaluomissa ja esim.kainalokarvoja ei ole koskaan kasvanut..Joten mielelläni hoidan nekin vähät mitä kasvaa ja olen karvaton. Jos jollekin naiselle karvat on joku "miehen mitta"niin Sou What! Tulen tosi hyvin naisten kans juttuun ja helppo tutustua! On paljon naisia jotka tykkää että "mies"on karvaton!
Paitsi hiuksia ja kulmakarvoja. Musta se näyttää hyvältä kun on hoikassa kunnossa.
Mut yksi erikoinen juttu mulle on tapahtunut, vaikkei se ehkä kuulu tähän ketjuun?
Mulla on eräs naispuolinen kaveri, siis kaveri, ei mitään seksiseuraa. Kerran hän sanoi mulle että olis kivaa kun oltaisiin kumpikin naisia. Että musta tulis hyvän näköinen tyttö! Puettaisiin mulle korkokengät ja minihame...
Nyt mun vaimoni on alkanut haluta samaa. Hän haluaa leikkiä roolileikkiä jossa mut laitetaan tytöksi ja puetaan liiveihin ja mekkoon ym herkkuihin. Kun ollaan juhlimassa niin vaimo haluu meikata mua.
Ilmeisesti mussa on jotain joka saa naiset haluamaan mut naisena? Onks muille sattunut tällaista tai mistä tää voi johtua?
Edelliselle vastaan että jos tulevassa suhteessa nainen haluaa meikata ja pukea minut naiseksi niin olen heti mukana jutussa, vaikka minua ei ennen ole meikattu enkä ole itse yksinäni kokenut viehtymystä pukeutua naisten vaatteisiin. Itselläni on sirot jalat ja kauniit sileät sääret, kun ei ole esim.kulmakarvoja eikä yhtään partaa niin olis jännää kun naiset pukee naiseksi. Olla täysin posliini on kai sukupuolineutraalia? Itse olen aina kokenut olevani enemmän androgyyni kun mies,nähnyt paljon feminiinisiä piirteitä vartalossani, kuitenkin pidän aika isokokoisesta peniksestäni.
Mutta minä pidän karvoitusta miehekkäämpänä kuin jos alapää olisi posliini. Eli onneksi mies ei ole innostunut ajelemaan itseään posliiniksi.
Mikään ei ole niin ihana kuin karvainen mies, jos vaatteiden alta paljastuisi posliini se olisi minulle kyllä KARVAS pettymys!
n. 37
Kaikki miehet ja naiset on nykyään karvattomia.....Joillekkin miehille kasvaa ainoastaan parta kun eivät muista sitä ajella.Ovat nykyään niin syventyneitä alapäähänsä että se YLÄPÄÄ jää hoitamatta!!
Ei ne kaipaa posliinia muuta kuin näytön takaa!!!
Liveelämää ei nykyajan miehillä nykyään enää ole.
Vain harvat miehet harrastaa seksiä lisääntymistarkoituksella.
Näin on asianlaita....älä sinä turhia kysele siellä!!
Suuseksi on molemmille nautinnollisempaa ilman karvoja.....ja aika kivaa esileikkä on kun sheivaillaan toisemme:)
On ollut niin jo monta vuotta. Niin on paljon hygieenisempi ja seksi on paremman tuntuista, eikä mene karvoja esinahan alle. Pelaan myös lätkää ja joukkueessa on monta jotka tekevät niin ja monta jotka eivät aja ollenkaan. On myös muutama posliini. Kukaan ei noteeraa noita juttuja mitenkään. Siis ihan normaalia jo urheilussakin.
Olen pitänyt gynen polia, nähnyt satoja potilaita saman vuoden aikana ja todennut, että valtaosa alle keski-ikäisistä naisista niin maalla kuin kaupungissakin siistii alapäänsä sheivaamalla. Varsinaiset porsliinit ovat selvästi vähemmistönä, ja osa 'porsliinikoistakin' antaa karvaa hieman kasvaa esim gynekologisiin tutkimuksiin tullessaan, kun taas osa perustelee karvoituksen totaalipoistoa muka sillä, että kliininen tutkiminnen tulisi helpommaksi, eli aika usein potilas itse ottaa asian puheeksi ilmeisen hämillään ja häpeissään, ihan suotta tosin minun puolestani. Voin myös todeta, että kliininen silmäni on tässä asiassa kehittynyt aika hyvin: olen oppinut tunnistamaan jo täyspukeissa olevasta naisesta ne, jotka ovat alapäänsä trimmanneet, ketkä eivät. Korrelaatio huolellisen ulkoasun ja alapääkarvoituksen siisteyden välillä on hyvin selvä. Ne naiset, jotka huolehtivat ulkonäöstään ja siisteydestään ynnä puhtaudestaan ylipäätään, ovat yleensä myös alakerrastaan trimmattuja. :)
Mitä miehiin tulee, on sheivausvallankumous tapahtunut Suomessa lopullisesti vasta 2000-luvulla. Näen miesten alapäitä kuntosalien pukkareissa, kaiken ikäisten miesten. Oleellisinta tällaisella kommenttipalstalla on myös mainita, että hyvin todennäköisesti suuri osa näistä havaituista karvattomista genitaaleista ovat heteromiehille kuuluvia. Elixialla käy 'laatuväkeä', eli niitä narcismiin taipuvaisia city-miehiä, jotka treenaavat ensi sijassa estetiikan vuoksi ja erityisesti ollakseen sexikkäitä. Niinpä heistä valtaosalla on aivan odotetusti huolellisesti parturoitu alapää, ja täysin naturellina rehottava karvatuhero on siellä harvinaisuus, mutta toisaalta myös täysin porsliiniksi vedetty genitaalialue on vähemmistössä sekin. Yleensä siis harkiten jätetään hieman karvoitusta genitaalien yläpuolelle. Yleensä malli on samantyyppinen myös 'tosimiesten' kuntosalilla, kuten Motivuksessa, mutta siellä naturelleja on havaintojeni mukaan hieman isompi osuus (taas aivan odotetusti ja loogisesti). Myös köyhälistön osastolla kaupungin huokealla kuntosalilla kävijöistä suurella osalla on ajeltu ainakin kivespussi ja peniksen varsi, ja tämä koskee myös monipuolista maahanmuuttajaväestöä, jonka osuus salin käyttäjien joukossa on huomattava ja jonka ulkoasustaan huolehtimisen taso on selvästi korkeampi kuin suomalaisen estyneen ja kainostelevan kantaväestön.
Tavallisinta on jättää häpyliitoksen kohdalle vaihtelevan kokoinen ja pituinen karvatuppo, joka mahdollisesti jatkuu lyhenevänä ja ohenevana karvavanana napaa kohti ('please follow me'). Sitten on vielä todettava, että karvoituksen hoidossa on huomattavia tasoeroja, ja täysvaatetetuista miehistäkin voi useimmiten aavistaa, ovatko he huolehtineet alakertansa hygieniasta ja karvoituksen siistimisestä vai eivät.
Häpykarvojen parturointi tuo vaikutelman hygienisyydestä. Toisaalta muussa kuin sexitilanteessa muuten karvaisen miehen paljaaksi ajeltu kulli ja pallit ovat todellakin hassu näky esim pukuhuoneessa. Tuollaisia on näkynyt yllättävän monta Alastomansuomen sivuilla anonyymeina.
Oma mielipiteeni on seuraava. On täysin luontevaa, että ihminen huolehtii genitaali- ja anaalialueen karvoituksestaan, koskapa hän huolehtii tukastaan, viiksistään, parrastaan yms. Näin on sekin huomioon ottaen, että genitaalit ovat piilossa suurimman osan siitä ajasta, jona ihminen on altistuneena sociaaliselle vuorovaikutukselle. Silloin kun genitaaleja käytetään sociaaliseen kanssakäymiseen, on kyseessä ns laatuaika. Siihen on syytä ihmisten satsata, niidenkin, jotka eivät nyt heti alkuun tätä näkemystä tahdo hyväksyä. On myös kohteliasta partneria kohtaan huolehtia itsestään ja tarjota itsensä parhaimmillaan.
Minä vaihtelen sheivauskuvioitani. Luonnostani vähäkarvaisena saan hyvän tuloksen partahöylällä kahdesti viikossa ajaen peniksen tyven, kivespussin, 'välilihan' ja perianaalialueen niistä harvoista haituvista, jotka siellä takana muuten kasvaisivat. Lisäksi tarvittaessa hieman lyhennän peniksen yläpuolisia karvoja ja värjään niitä ihoa tummemiksi joskus. Joskus taas ajan kaiken alapääkarvoituksen tyystin pois. Vaihtelu stimuloi.
Kumppanilla (koskee yhtä hyvin mies- kuin naispuolisia partnereitani) saa olla siistittyä karvoitusta häpyliitoksen korkeudella, mutta mielellään ei genitaalien strategisessa osassa eikä pakaravaossa (sekä esteettisistä että teknisistä syistä). Parhaimmillaan tarkoituksella jäljelle jätetty karvoitus on kiihottava. Porsliini ei mielestäni anna lapsenomaista vaikutelmaa. Joskus top-miehelläni on ollut karvainen pakaravako, mutta se ei ole haitannut, koska roolijako on ollut jo touhuilua aloitettaessa selvä. :)
En pakosta enkä muodista, vaan ihan omasta tahdosta olen kokonaan ilman intiimikarvoitusta. On niin paljon siistimpi olo. Minulla on karvoja vain päässä ja raajoissa.
Vaimo sheivaa itsensä vähän fiilisten mukaan, joko kaikki pois tai välillä antaa kasvaa vapaamminkin. Sen sijaan hän haluaa että minä pidän karvoituksen ihan minimissä ja mieluiten täysin poslarina. Kyllä se tuntuukin herkemmältä kun hyväilee sileäksi ajeltuja kiveksiä. Olen bi, ja mieskumppanien kanssa aina bottom. Silloinkin täysi poslari, mukaan lukien kaikki muu karvoitus paitsi hiukset, tuntuu minusta ihanimmalle. Kumppanillakin saisi olla aika siistitty. Karvatonta penistä ja kiveksiä on nautinto ottaa suihin. Myös sperma on paljon kivampi nuolla iholta ilman karvoitusta.
ite olen ajellut karvani minimin on mukavampi rakastella,vehekkin näyttää isommalta..... oletko samaa mieltä
ja hänkin oli parikymppinen. Oli kyllä naurettavan näköinen.
Minulle mies karvoineen päivineen, kiitos.
P.S. Itse vain siistin bikinirajaa.
karvat puuttuvat kokonaan? Luonnollistahan nimenomaan on, että aikuisella ihmisella on karvoja.
Luonnon posliini on paras! Ah!
M73
Olen 60 ja lähes 10 vuotta ajanut pallit ja varren siistiksi ja parin vuoden ajan koko genitaalialueen muutamaa taukoa lukuun ottamatta. Koko alapään parturoinnin kimmokkeena oli reisien sisäpinnan yläosan ihottuma, jonka leviämistä karvoitusalueelle pelkäsin. Ihottuma lähti voidehoidolla. Karvattomuuteen ihastuneena ajelen ne edelleen pois pari krt viikossa. Harvoin käyn yleisissä miesten saunoissa tai uimahalleissa, mutta en ole muita posliinimiehiä nähnyt tai hienotunteisuussyistä katsettani siinä mielessä suuntaillut.
Kun ehdotin vaimolleni, että ajaisin hänenkin alapäänsä, niin torjunta oli ehdoton. Vuosikymmenten ajan olen suuseksin yhteydessä joutunut syljeskelemään karvoja suustani ja kärsimään hiekkapaperimaisesta karheudesta myös normaalissa penetraatiossa, mutta kun karvat ovat niiin rakkaat...