Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehet nykyisin yleensä posliineja??

Vierailija
15.02.2011 |

Täälläkin keskustellaan aiheesta... Tuntuu että naisen on lähes välttämätöntä olla nykyään posliini. Tai ainakin minimaalisella karvatupsulla varustettu. Mutta mites miehet? Saako he edelleen pitää puskansa vapaasti vai onko sielläkin trendinä posliini? Ei ole itsellä vuosiin ollut kuin tuo yksi äijä niin ei ole kokemusta... Mietin vaan että onko tää "posliini-pakko" taas yksi naisten alistamisen muoto...

Kommentit (227)

Vierailija
61/227 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt pari-kolme vuotta ajellut nk. intiimialueelta ja myös kainaloista karvat veke. Ei välttämättä kaikkien mielestä se eroottisin vaihtoehto, mutta itse teen sen lähinnä hajuntorjunnan kannalta. Vaikka käynkin pesulla päivittäin, alkaa silti miehinen hienhaju (niin alhaalla kuin kainaloissa) pukkaamaan ilmoille varsinkin vähissä vaatteissa naisystävän kanssa ja vaikkei asiasta koskaan olekaan enempiä juteltu, uskon hänen kuitenkin arvostavan vähemmän kuvottavalle haisevaa alapäätä ja yleisestikin vähempää hienhajua. Plus tuntuuhan se kivalta näin miehenä tuntea itsensä jälleen 10-vuotiaaksi :D

M27

Vierailija
62/227 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosimies lähde muniaan ajelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/227 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähes 40v ja lähes koko ikäni ollut posliini. Pallit ajanyleensä joka kerta parranajon yhteydessä, muuten sitten weetillä parin viikon välein. Vaimo haluis pitää karvat ja ei suostu omiaan ajamaan sitten millään.

Vierailija
64/227 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen alkanut pitää karvaisista miehistä.. Muutama vuosi sitten vielä ajattelin, että rintakarvat nyt ainakin mieheltä veks, mutta nyt tykkäänkin kovasti. Ja saa niitä karvoja muuallakin olla.

Itseni epiloin, koska tummat karvani tuntuisivat jotenkin epämiellyttäviltä. Alapääni siistin, mutten todellakaan halua olla posliini, kun en ole mikään viivapillu (onneksi!).

Vierailija
65/227 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen pallit aivan paljaiksi ja siistin muutenkin. En kuitenkaan poista karvoja kovin paljoa kyrvän yläpuolelta, koska olen muuten melko karvainen.

Naiseni nuolee ja imee kasseja mielellään kun ne ovat posliinit, ja se tuntuu järjettömän hyvältä.

Vierailija
66/227 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussit ajeltu. Muualta vain siistitty.

Vierailija
67/227 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosimies lähde muniaan ajelemaan.

Tosimiehellä on sen verran vankkumaton itsetunto, että joku alapään siistiminen ei arveluta eikä heilauta pätkääkään. Sitten on näitä "tosimiehiä", joiden tosimiehen identiteetti on hatarasti kiinni jostain pintapuolisesta asiasta kuten ihokarvoista.

Vierailija
68/227 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tainnut trendiksi muodostua miesten posliini. Itse olen kokeillut, mutta ei ollut mun juttu. Kun on karvainen maha ja jalat, niin onhan se hieman hassun näköistä, jos posliiniksi ajelee. Pallit ajelen paljaiksi ja siistin karvoitusta hieman. Liian lyhyenäkään ei voi karvoitusta pitää, koska hankaavat karheina sitten naidessa pillua.

Vierailija
69/227 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika karvaton muuten, joten karvat saavat olla siellä alapäässä. Olen jo ihan tarpeeksi poikamaisen näköinen karvojen kanssakin ;)

Uimahallissa tulee käytyä 2-3 kertaa viikossa ja erittäin harvoin näkee "posliineja".

Vierailija
70/227 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on posliini, en todellakaan ottais suihin jos karvat tunkis suuhun, hyi helv.. Ja olen itsekin posliini/pikku kiitorata ihan miten mies sattuu milloinkin haluamaan. Ennen olin "kaikkia" karvoja vastaan mutta nyt oikeastaan tykkään mieheni rintakarvoista.

Vierailija
71/227 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ottais suihin jos karvat tunkis suuhun, hyi helv..

Aika ruohikko saa olla, jos karvapehko peittää koko juhlakuntoisen peniksen. Enpä ole ainakaan huomannut, että karvani olisivat ylettyneet vaimon suuhun.

Vierailija
72/227 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti en syljeksi karvoja suuseksin jälkeen mitenkään erityisesti. Tosin mieheni ei ole yllättäen mitenkään superkarvainen kiveksistään, vaikka muuten karvainen körmy onkin.

Aloinkin miettimään, että miten herkästihän toisilta irtoaa ne genitaalialueen karvat, kun meinaavat niihin ihan tukehtua?

Ja toisekseen, eihän limakalvoilla, joita nyt yleensä lipsutellaan, kasva edes karvoja?

En itse erityisesti kiihotu posliineista miehistä. Jos joku sen vaivan näkee, saa toki olla karvaton, mutta en vaadi enkä uhkaile, vaikka itse siistin itseäni enemmän ja toisinaan vähemmän mielentilan mukaan. Karvat saa miehellä olla. Tämä nainen kun kiihottuu myös miehillä olevista pitkistä hiuksista ja parrastakin.

Ex oli kaljuuntuva sliipattu mies ja se miesten nivea-rasvasta kiiltävä aamuinen naama muistuu aina mieleeni yhtenä maailman epäeroottisimmista näyistä. Muusta nyt puhumattakaan.;) Noh, toki siinä oli muutakin ällöä.

Jos siis miestään tai naistaan rakastaa, niin eiköhän se ole melkein se ja sama onko alhaalla karvaa vai ei. Mutta olen silti iloinen karvallisesta miehestäni. ;)

N35v.

Vierailija
73/227 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin inhottaisi ottaa suihinkin jos mieheni olis karvainen.

Vierailija
74/227 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ottais suihin jos karvat tunkis suuhun, hyi helv..

Aika ruohikko saa olla, jos karvapehko peittää koko juhlakuntoisen peniksen. Enpä ole ainakaan huomannut, että karvani olisivat ylettyneet vaimon suuhun.

suihinotto taidoista, mutta kun kunnolla ottaa kurkkuun saakka, niin kyllä ne karvat tunkee suuhun ja nenään jos ne vapaasti sielä rehottaa.. Eihän ne tietenkään koko vehjettä peitä. Mutta pointtini oli että karvat on ällöjä ja onneksi miehelläni niitä ei ole. :)

Vierailija
75/227 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajaisi karvojani ikinä enkä toivo naisenikaan ajavan.

Vierailija
76/227 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut posliini jo 5 vuotta. Tänä aikana vain kerran olen kasvattanut vähän pidemmät karvat kun aloin seurustella ja ajattelin mitähän tyttöystävä tykkää. Päädyttiin kuitenkin aika äkkiä sheivaamaan.

Vierailija
77/227 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on karvat.. on ihan jokaisen oma asia onko niitä karvoja vai ei. Toiset tykkää ja toiset ei. En kyllä enää nykypäivänä puhuisi naisten alistamisesta.. Kyllä nykypäivän naisessa on niin paljon poweria takana että hän varmasti voi ihan itse päättää ajeleeko tohvelinsa paljaaksi vai antaako olla naturellina. Sanoisin että kelkka on kääntynyt vähän toisin päin ja naiset taitavat "alistaa" enempi miehiä nykypäivänä kuin koskaan ennen. Nykyään jopa jotkun naiset "pakottavat" miehiään käyttämään nykymuodissa olevia siveysvöitä tai mitä lie "munalukkoja".

Vierailija
78/227 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallella. Repeäisin varmaan nauruun jos menisi ajelemaan posliiniksi. Ihan törkeän näköinen toi posliini, sekä miehellä että naisella.

Vierailija
79/227 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoletteko te kiveksiä, otatte niitä suuhun? Tää on jotenkin uus juttu mulle. Tai siis kyllähän ne siinä sinkkuelämää sarjassa kerran puhu siitä mut en mä tiennyt et se on näin yleistä.

Mä en ole ikinä kokeillut, no eipä ole kukaan pyytänytkään. Antaiskohan mun mies tehdä niin jos pyytäisin? Haluisin kyllä että ajelis pallinsa eka. Oon muutenkin yrittänyt saada sitä siistimään karvoitustaan, eipä ole vielä saanut aikaiseksi. Mä oon joskus onnistunu meneen sen kanssa yhtäaikaa suihkuun ja vähän ajeleen sitä mut vähäiseksi on jäänyt.

Kerran sanoin et en ajele ite muutakun vasta sitten kun se ajelee mut uhkaukseks jäi kun en enää kestäny omia karvojani kun kasvoivat liian pitkiksi.

Vierailija
80/227 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se siltä vaikuttaa, että "posliini-väestö" kasvaa. Sheivasin itsekin n. viikko takaperin kun tyttö ehdotti, että olisi hauska juttu. Toisin oli kasikymmentä-luvulla kun rehoitti semmoiset viidakot, että hui saatana :)