Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TARVITSETKO APUA?

10.05.2010 |

Hei!

Tarvitsetko apua kodin/lastenhoidossa? Olen lukiota käyvä nuori nainen Kirkkonummelta. Olen valmis auttamaan perheitä (isompia ja pienempiä joka päiväisissä askareissa.

Lastenhoito onnistuu hyvin, koska olen tottunut olemaan lasten kanssa. Itselläni on neljä sisarusta. Kokemusta on ihan vauvasta vähän nuorempiin lapsiin asti. Tulen erittäin hyvin toimeen kaiken ikäisten kanssa ja uskon keksiväni monenlaista kiinnostavaa puuhaa kaiken ikäiselle lapselle. Lastenhoidossa olen erittäin vastuuntuntoinen, huomioonottavainen ja reipas. Seura kanssani ei varmasti ole ikinä tylsää. Monenlaiset leikit ja pelit sujuvat hyvin!

Eläintenhoito sujuu myös. Itselläni on ollut jyrsijöitä, koira sekä kissa. Eli koiran ulkoilutus, eläinten ruokinta, häkkien siivoaminen yms. onnistuu aivan varmasti. Eläimet ovat aina olleet lähellä sydäntäni ja toivon saavani kokea heidän tuoman ilon yhä uudelleen!

Kotityöt ovat opittu kodissa. Olen käynyt siivoamassa sukulaisteni, tuttava-perheiden, tuntemattomien perheiden sekä ystävieni luona. Imurointi, pyykkien laitto, tiskaaminen, luuttuaminen, ikkunan-pesu, mattojen tamppaaminen, pölyjen pyyhkiminen yms. onnistuu aivan varmasti!

Myös jos haluat vain ylipäätänsä apua näiden kaikkien/tai osan avuksi niin olen valmis tulemaan lyhyelläkin varoitus-ajalla. Olen valmis liikkumaan uudenmaan alueella. Aikana parhaiten käy illat sekä viikonloput. Itselläni alkaa kesäloma kohta, joten kesän voin olla apunasi vaikka nurmikonleikkuussa tai puutarhatöissä!

Otathan yhteyttä, jos kiinnostuit!

Rrrrosita@hotmail.com

puh. 0466652883 begin_of_the_skype_highlighting 0466652883 end_of_the_skype_highlighting

Rosita Hassinen

Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla