Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin kotiäidit, mitä olette

Vierailija
15.02.2011 |

tehneet lapsenne kanssa tänä aamuna, kun vihdoin olette heränneet?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, mulla hajoaa pää, kun vauva 6 kk EI NUKU. Vituttaa nii-iiin paljon iltaisin se yhdentekevä nukkumaanmeno, kun pahimmillaan saa tunnin välein herätä vauvaa tyynnyttelemään tai vaihtamaan paskavaippaa, jolloin vauva myös valvoo 1,5 h tuntia putkeen. Eikä tietenkää nuku päivällä kuin 20-30 min päiväunia, jolloin en itse ehdi nukahtaa. Että saatana ihan sama mitä tänään olen heräämisen jälkeen tehnyt, kun se nukkuminenkin on vielä rästissä.

X_x

Vierailija
22/24 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdimme piirtämäänkin. Leivoin myös kakun uuniin.

Esikoisen kanssa myös täytimme pyykkikoneen :)

Nyt on sitten kahvikuppi vieressä ja istahdin hetkeksi :) Kohta kakku pois uunista, kuorrutukset ja lapset autoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, mulla hajoaa pää, kun vauva 6 kk EI NUKU. Vituttaa nii-iiin paljon iltaisin se yhdentekevä nukkumaanmeno, kun pahimmillaan saa tunnin välein herätä vauvaa tyynnyttelemään tai vaihtamaan paskavaippaa, jolloin vauva myös valvoo 1,5 h tuntia putkeen. Eikä tietenkää nuku päivällä kuin 20-30 min päiväunia, jolloin en itse ehdi nukahtaa. Että saatana ihan sama mitä tänään olen heräämisen jälkeen tehnyt, kun se nukkuminenkin on vielä rästissä.

X_x

Kuulostaa niin tutulta, kun oma lapsi oli saman ikäinen. Hoida nyt vaan lapsesi ja itsesi. Yritä saada nukuttua sen mitä voit ja muista syödä. Kyllä ne muut hommat ehtii sitten myöhemmin. Kun lapsi alkaa nukkua paremmin, sitä jaksaa ja haluaa ihan eri tavalla tehdä vaikka mitä. Siihen asti, älä suotta stressaa kotitöistä tai mitä muut tekevät.

t. saman kokenut 21

Vierailija
24/24 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta lasta lähes koko päivän :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi