Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä hämmästelen aina sitä, miksi äidit puhuvat pahaa aikuisista lapsistaan

Vierailija
30.01.2011 |

kun itse he ovat ne lapset kasvattaneet ja heillä on ollut vapaat kädet kasvattaa lapset niinkuin haluavat, niin miksi sitten jälkikäteen pitää valittaa, että lapset ovat kaikkea sitä mitä äiti ei halua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi, että loppujen lopuksi ne äidit eivät ole voineet kasvattaa niistä lapsistaan sellaisia kuin haluaisivat, vaikka ovat kuinka yrittäneet. lapset kun ovat ihmisiä, niillä on omat kiinnostuksen kohteet, ajatukset ja toiveet. lisäksi ne tuntevat nahoissaan vanhempiensa epäonnistumiset, nekin joita vanhemmt eivät itse myönnä. luuletko että ihmiset on jotain muovailuvahaa, josta sitten muovaillaan oman maun mukainen kiva pikku taideteos?

Vierailija
2/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vois jotenkin vaan ohjelmoida mieleisikseen.

JOkainen on yksilö ja yksilön kehitykseen vaikuttaa tsiljoona muutakin asiaa kuin kasvatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisetkaan sellaiset eivät ikinä hauku vanhempiaan

Vierailija
4/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse he ovat ne lapset kasvattaneet ja heillä on ollut vapaat kädet kasvattaa lapset niinkuin haluavat, niin miksi sitten jälkikäteen pitää valittaa, että lapset ovat kaikkea sitä mitä äiti ei halua.

suuret luulot itsestäsi...

Mihinkähän kaikkeen kuvittelet voivasi lastesi elämässä ihan täydellä varmuudella vaikuttaa.

Vierailija
5/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vanhemmat kasvatuksellaan tekevät lapsesta sellaisen kuin haluavat?

Hyvä kasvaatus on vain sitä, että antaa lapsen olla oma itsensä, mutta antaa rajat ja varsinkin pyyteetöntä rakkautta, tuli mitä tuli.

Vierailija
6/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatat koiria??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi