Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voinks mennä kylpylään, kun on menkat?
14.02.2011 |
Vuorokaudessa tulee n. ruokalusikallinen verta.
En voi laittaa tamppoonia enkä kuukuppia, eli olisin vaan, ilman mitään suojaa...
Kommentit (2)
Älä ainakaan uimaan mene, jos et viitsi edes suojaa käyttää. Ajattele vähän muitakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja kylpylässä voi nauttia muustakin kuin uimisesta. Mutta miksi et käytä mitään kuukautissuojaa? Jos tamponi tai kuukuppi ei käy, käytä sidettä.