En tajua, miksi jotkut jäävät sellaiselle lapsen tasolle
eli nainen ei muutu naiseksi, vaan haluaa olla ja pukeutua kuin pikkutyttö.
Pidetään päällä just jotain vaaleanpunaista marimekon raitapaitaa, vaalean vihreitä crocseja, tukkamalli samanlainen mitä ala-asteen luokkakuvassa. Aina matalakantaiset kengät jalassa, ei koskaan korkoja.
Tiedätte kai tämän naistyypin.
Kommentit (28)
Joo, tässä ketjussahan oli tosiaan kyse siitä miten oopperaan pukeudutaan. "Hakkaa päätä seinään." Huoh.
pukeutumisessa :)
En ole rohkea, enkä mikään taiteilija. Olen vain aina kiskonut päälle sellaista, mikä on tuntunut mukavalta.
Tukkakin roikkuu puolessa selässä, vaikka olen jo vanha.
Kai minä sitten olen jäänyt asteelle. Asteella on muuten hauskaa. Suosittelen muillekin.
missä asuissa ihmiset tulevat oopperaan tai teatteriin. Esitystä menen katsomaan, en kanssaihmisiä.
Kuka määrittelee sopivan pukeutumisen tilaisuuksiin?
Tutavapiirini kuuluu erilaisia naisia. Viihdyn parhaiten rentojen ihmsten kanssa, jotka pukeutuvat omalle tyylilleen uskollisesti, näyttävät vapautuneilta ja nauttivat olostaan.
aste-nainen ja vanha. Viihdyn farkuissa, t-paidassa, collegetakissa ja matalissa kengissä.
Ei ole kukaan tullut kommentoimaan astettani.
Tämä aste vaan tuntuu hyvältä.
aste-nainen ja vanha. Viihdyn farkuissa, t-paidassa, collegetakissa ja matalissa kengissä.
Ei ole kukaan tullut kommentoimaan astettani.
Tämä aste vaan tuntuu hyvältä.
mä sitten olen taatusti aivan teiniasteella tämän mukaan.
-tennarit
-sukkahousut
-kiva hame
-joku huppari tai printtipaita
Rakastan raitoja, pääkalloja ja muita kivoja kuvioita.
Juu ja hiukset on pitkät vaikka olen päälle kolmenkymmenen.
Olen aika lailla kuvaukseen sopiva 36-vuotias nainen! Inhoan korkokenkiä ja "aikuisen naisen" tavoin pukeutumista. Varsinkin jos se on ns. vaatimuksena (joskus omaksi huviksi pukeudun ihan aikuisemaisesti, mutta vain joskus). Pukeudun mieluummin pikkutytöksi/2-kymppiseksi. Soveltuvin osin tietysti. Hiukset ovat lähes samanlaiset kuin ala-asteella. Paljon muut tyylit eivät sovikaan ja muutenkin pidän pitkistä hiuksista (itselläni).
Vakavammin otettaisiin jos pukeutuisin aikuisemmin. Siitä olen saanut ihan riittävästi kommentteja. :-( Mutta en halua pukeutua niin että minulla olisi epämukava olo, tai sellainen olo että en ole niiden vaatteiden kanssa oman itseni näköinen. Minkäs teet.
Haluan myös vaalia lasta itsessäni. Aikuisten maailma ei ole mitenkään kaunis, henkisesti. Tämä on myös protesti sitä kohtaan.
Upeita naisia, jotka uskaltavat olla sitä, mitä haluavat.
Ihailtava naistyyppi kerrassaan!