Nutraajat! Auttakaa mua hiukan!
Sain kaveriltani kokeeksi muutaman Nutrilet pussin, mutta enpä älynnyt kysyä miten niitä käytetään.
Mulla on esim. mansikkapirtelö, mutta siis miten valmistan sen? Tarvitsenko jonkin sheikkerin ja paljonko lisään vettä?
Entäs keittoihin, paljonko laitatte vettä ja miten ylipäätään valmistatte ne? Laitatteko jotain mausteita lisäksi?
Olisin kiitollinen vastauksista.
Kommentit (6)
Siis Nutrilett, Naturdiet ja Alevo. Ovat ihan rinnakkaisia tuotteita. Valitsen niistä parhaat ja olen kaverin kanssa vaihdellut pusseja, jotta löytyy parhaat maut. Patukoissa esim. Naturdiet on jatkuvasti Cittarissa 1,5 Euroa/kpl, kun Nutrilett on sen 3,90/2kpl.
kysyisin vaan että mistä ostatte noita tuotteita? Kiinnostais alottaa painonpudotus, ja ajattelin et saako jostain erityisen halvalla nutrilettejä? Oon kattonu myöskin naturdiet tuotteita, eikö ne oo samoja kuin nutriletti, ainakin periaatteessa? Niitä voi vissiin syödä samaan aikaan jos löytää sopivia makuja?
Jos ne pussikeitot on noin pahoja niin miksi syödä sitten niitä hampaat irvessä.
kysyisin vaan että mistä ostatte noita tuotteita? Kiinnostais alottaa painonpudotus, ja ajattelin et saako jostain erityisen halvalla nutrilettejä? Oon kattonu myöskin naturdiet tuotteita, eikö ne oo samoja kuin nutriletti, ainakin periaatteessa? Niitä voi vissiin syödä samaan aikaan jos löytää sopivia makuja?
ja keittoihin 2 dl vettä.
http://nutrilett.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=142&Itemi…
tuolta näät noita tuunausvinkkejä.
Varoituksen sana, eka satsi on oikeesti aina pahaa.
Mä suosittelisin että ostat sellaisen 5 pv kuurin. Sen kun olet vetänyt, voit aina syödä noita pusseja.
Mä laitan keittoihin sekaan porkkanaraastetta. Nyt on jopa hyvää !