mies osti keltaista vessapaperia, joka ei sovi WC:n sisustukseen
mitä siis teen, täytyy varmaan heittää 24 rll roskiin? En voi laittaa näkyville keltaista wc paperia valkoisella sisustettuun wc:hen. Voi itku.
Kommentit (63)
Tietääkö kukaan mistä saisi?
http://www.pulju.net/tuotteet/lifestyle/renova-colors
Oon ostanu pinkkiä kun sopi vessan sisustukseen!
mitä siis teen, täytyy varmaan heittää 24 rll roskiin? En voi laittaa näkyville keltaista wc paperia valkoisella sisustettuun wc:hen. Voi itku.
Käytätkö valkoista tamppoonia tai sidettä?
Onko perälistosi ja etuläpät valkaistu?
(En ole niitä nähnyt muuna kuin valkoisina)
Tuossahan on itse asiassa monta ongelmaa samassa:
1) keltainen vessapaperi on ala-arvoista: karheaa ja raapivaa -> mies ei arvosta perheettään ollenkaan, koska ei halua satsata laatuun
2) keltaharmaa vessapaperi on niin ruman näköistä, ettei sitä tosiaan voi pitää esillä -> miehellä ei selvästi ole ollenkaan esteettistä silmää, eikä siis oikein ole kelpo aviomateriaalia
3) olet briiffannut miehen huonosti, kun näin edes pääsi käymään -> kommunikaatiotaitonne ovat puutteelliset
Voi voi, tilannetta on tosi vaikea lähteä ratkaisemaan!
Voi voi, tilannetta on tosi vaikea lähteä ratkaisemaan!
ainakin avioerossa mies saa vapaasti pitää paperinsa.
Pytystähän ne loppujen lopuksi vedetään kuitenkin alas. Ja niihin tulee myöskin rumat ruskeat koristeet, oli paperi sitten valkoista tai keltaista.
Jos mä päästäisin mun neuroottisuuden samalle tasolle kuin ap, niin meillä tapeltais kyllä ukon kanssa ihan joka helvetin asiasta :D
Minuu hävettää sanoa mutta en itekään osta koskaan sitä keltaista paprua. :) Meiän vessassa on tosi keltanen valo, ja lisäksi jos sinne laittaa vielä keltasen paperirullan niin meinaa mennä pöntöllä istuessa pää sikkuralle siitä kaikesta keltasuudesta. Menee itekki ihan keltaseks melkeen.
On tämä estetia kyllä pirun vaikee tauti, ei pääse eroon ei millään. No ruskeet suodatinpussit on kyllä nätimpiä ku valkaistut, mistä lie johtuu.
serlan keltainen vessapaperi on hyvää ja halpaa. Ostan sitä omatoimisesti itse 24 rullan säkin. Hyvin pyyhkii.
Mutta ehkä me ollaankin sisustus ym. kodinpitoasioissa mielenterveyspotilaiden tasolla.
Sisusta sitä vessaa muuten keltaisella esim. käsipyyhkeet, saippua tmv., niin ei keltainen wc-paperi niin pistä silmään, kun on muutakin saman väristä-
Se ei ole ikuinen onglema. Pyyhitte ahkerasti ja pian voit ostaa oikean väristä.
kun mies ei uskaltanut vielä kotiin kuin tietynväristä vessapaperia... Totta toinen puoli, enpä osta itsekään sitä keltaista...
sitä keltaista vessapaperia muuten edes käyttää? Mulle tulee kylmiä väreitä pelkästä ajatuksesta. Mä en niin sisustuksesta piittaa, mutta kyllä mä vähän ihmettelisin, jos mieheni sitä keltaista meille ostaisi.
Aivan järkyttävää! Ainoa vaihtoehto oli laittaa vessapaperi kaappiin ja pyytää perheenjäseniä ottamaan sitä aina tarvittaessa kaapista.
Vieraita varten oli telineessä sisustuksellisesti sopiva wc-paperi.
että kai sitä sieltä kaapista voisi just käyttää. Mulla on ihan tosi paha mieli kun mieheni ei selvästikään arvosta sisustustani yhtään.
Pyyhin parikertaa käsipyyhkeeseen, niin alkoi keltainen sopimaan. (8:n mies)
No ei kukaan pystykään, voit vaan arvailla miten kauan aikaa vietämme wc:ssä!