mies osti keltaista vessapaperia, joka ei sovi WC:n sisustukseen
mitä siis teen, täytyy varmaan heittää 24 rll roskiin? En voi laittaa näkyville keltaista wc paperia valkoisella sisustettuun wc:hen. Voi itku.
Kommentit (63)
Pyyhin parikertaa käsipyyhkeeseen, niin alkoi keltainen sopimaan. (8:n mies)
Meillä taas sopii keltainen paperi loistavasti vessaan, kun meillä on kelta-ruskea WC. Ei kai se muun värinen voisi ollakkaan, kun ottaa huomioon minkä väriset tuotokset siellä aikaansaadaan?
Ei sovi sisustukseen?
Mulle on aivan se ja sama sopiiko joku vessapaperi sisustukseen vai ei! Mieluummin pyyhin perseeni paperiin kuin paperiin mitä jätän ostamatta jos ei ole "sitä oikeaa" ja joutuisin pyyhkimään käsin :D
Melko pikkutarkkaa..
Mä kyllä vaatisin miestä vaihtamaan vessan kaakelit paperiin sopiviksi! Uhkaisin vaikka erolla, jos muu ei tepsi!
Ei sovi sisustukseen? Mulle on aivan se ja sama sopiiko joku vessapaperi sisustukseen vai ei! Mieluummin pyyhin perseeni paperiin kuin paperiin mitä jätän ostamatta jos ei ole "sitä oikeaa" ja joutuisin pyyhkimään käsin :D Melko pikkutarkkaa..
Eiköhän se oo melkein sama minkävaristä se paperi on kunhan ei oo sitä yksinkertasta kovaa mitä monien julkisten rakennusten yleisövessoista löytyy.
Ja me ainakin ostetaan sitä keltasta,ei olla niin hienohipiöitä etteikö kestäis sitä käyttää (vaikkei sovi vessan värimaailmaan)
Sä vprovoilet mun kustannuksella :D Kirjotin eilen(muistaakseni) olevani friikki tietyissä asioissa, vessapaperi yksi niistä.
T. Se joka vaihtaa lasten sukat jos ne ei sovi muuhun vaatetukseen vaikka oltas ihan vaan kotona.
vessapaperiin voi piirrellä valkoisia kukkia, niin se mätsää jo valkoiseen vessaankin. Bonuksena tulee ihan keväinen tuntuma, kohta ne valkovuokotkin kukkii.
Voi helvetti. Se keltainen vessapaperi on ekologisempaa. Paperin tuotannon saastuttavin osa on paperin valkaiseminen. Sitten joudutaan käyttämään järkyttäviä summia kemikaalien poistamiseksi jätevedestä. Ihmiset sais alkaa kiinnittää huomiota vähän noihin joka päiväisiin kulutustottumuksiin, jos halutaan pitää tää maapallo kunnossa myös jälkipolville. Valitettavasti ihmiset on itsekkäitä ja välinpitämättömiä oikeasti tärkeille asioille ja avautuu keskustelupalstoilla wc-paperin väristä. Omassa arvomaailmassani valitsen todellakin sen ruman keltaisen wcpaperin mieluummin kuin valkoisen, joka saastuttaa niin paljon enemmän.
Vessapaperilla pyyhitään perse. Se ei ole sisustuselementti. Herää unestas.
Mulla vaimo teki täysin saman virheen. Sanoin että keltainen veskipaperi mielletään köyhin paperiksi, joten sitä ei meidän taloon ennä jatkossa osteta. Onneksi uskoi kerrasta.
Ostin eilen keltaista ja huomasin että valkoista se olla pitää vlaitoin keltaiset käsipyyhkeet.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä vaatisin miestä vaihtamaan vessan kaakelit paperiin sopiviksi! Uhkaisin vaikka erolla, jos muu ei tepsi!
Pitää rempata keittö myös, muuten ei oo samaa genree.
Suurempi ongelma on että miehesi maksaa nettilaskusi. Tai sama se vaikka itse maksat.
tai pissan?