Lue keskustelun säännöt.
Tuntuiko sinusta rakastelu ensimmäisen synnytyksen jälkeen jotenkin
10.02.2011 |
erilaiselta?
Millaiselta?
Minusta se on jotenkin parempaa, mutta orgasmia en saa niin helposti.
Kommentit (2)
Hieman tunnen olevani löysempi,mutta miehen mielestä en,en tiijä sitten jos se ei raski sanoa :D
Siitä huolimatta tuntuu tosin paremmalta,orgasmit on paljon pitempiä ja parempia,jotenkin aivan erilaisia :) Kai sitä on sitten jotenkin rentoutunut eikä ole enää niin itse kriittinen tms.
Eka kerta oli 3 viikkoa synntyksestä ja tuntui todellakin ekalta kerralta ko oli niin jännää ja mieskin tuntui eriltä ko pääsi niin paljon lähemmäs :D
Nyt kolme synnytystä takana ja hyvältä seksi tuntuu yhäkin ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
uuden tuntuista, kovin varovaista, ehkä jotenkin ensimmäisen kerran tuntua :) Parempaa on seksi ollut, vaikka en olisi uskonut.