Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuiko sinusta rakastelu ensimmäisen synnytyksen jälkeen jotenkin

Vierailija
10.02.2011 |

erilaiselta?



Millaiselta?



Minusta se on jotenkin parempaa, mutta orgasmia en saa niin helposti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden tuntuista, kovin varovaista, ehkä jotenkin ensimmäisen kerran tuntua :) Parempaa on seksi ollut, vaikka en olisi uskonut.

Vierailija
2/2 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tunnen olevani löysempi,mutta miehen mielestä en,en tiijä sitten jos se ei raski sanoa :D

Siitä huolimatta tuntuu tosin paremmalta,orgasmit on paljon pitempiä ja parempia,jotenkin aivan erilaisia :) Kai sitä on sitten jotenkin rentoutunut eikä ole enää niin itse kriittinen tms.

Eka kerta oli 3 viikkoa synntyksestä ja tuntui todellakin ekalta kerralta ko oli niin jännää ja mieskin tuntui eriltä ko pääsi niin paljon lähemmäs :D

Nyt kolme synnytystä takana ja hyvältä seksi tuntuu yhäkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme