Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä puhdas pyykki tuoksuu pyykinpesuaineelle jnkv.

Vierailija
10.02.2011 |

Laitan nestemäistä ainetta pesupalloon koneeseen suoraan. Meillä iso kone ja pesupalloon 1/4 pesuainetta.

Aika hysteeristä jos ei kestä pyykinpesuaineen tuoksua

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksusta astmakohtauksen, yleensä menee omilla lääkkeillä ohi, joskus joudun päivystykseen.

Astmakohtaukseen voi kuolla. Ja vaikka ei kuolekaan, niin kuolemanpelko iskee siinä vaiheessa kun huomaa, ettei lääkkeet auta.

Vierailija
2/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa puhua mistään hysteriasta, kun allergiakohtaus iskee päälle. Hengitys menee vaikeaksi, alkaa oksettamaan, päätä alkaa särkemään tolkuttomasti, ajatustoiminta häiriintyy (pää menee jumiin).

Olen joutunut esimerkiksi jumpasta lähtemään alkuverryttelyjen aikana jo pois, kun joku idiootti oli laittanut liikaa huuhteluainetta koneeseen: salin tuuletuksesta huolimatta en pystynyt siellä olemaan.

Hajusteet ovat merkittävä allergioita aiheuttava pikkukiva lisä pesuaineissa ja kosmetiikasta, erittäin inhottavaa ja elämää rajoittavaa, kun ei niitä siedä.

Ja tähän lisäisin, ettei niiden tuoksujen tarvitse olla edes kovin voimakkaita: jotkin hajusteet aiheuttavat oireita vaikkei niitä kunnolla edes haistaisi, kun taas joitakin tuoksuja itse esimerkiksi siedän hyvin, vaikka tuoksu olisi voimakkaampikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nestemäistä ainetta pesupalloon koneeseen suoraan. Meillä iso kone ja pesupalloon 1/4 pesuainetta.

Et allergioista ja astmasta ole kuullut? Googleta ihan rauhassa, maailmankuvasi saattaa laajentua :D

Vierailija
4/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vaan yökkäilee kun ei kestä =)

Kyllä sitä maailmassa on niin paljon pahoja hajuja, että ei nyt luulisi kenenkään oksentavan pesuaineen hajusta tai sitten ei ole pahaa hajua haistanutkaan

Vierailija
5/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterve ei voi kärsiä jostain hajusta noin paljon, ainakaan pyykinpesuaineen hajusta

Vierailija
6/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et allergioista ja astmasta ole kuullut? Googleta ihan rauhassa, maailmankuvasi saattaa laajentua :D

allergian tai astman kanssa pitää vaan oppia elämään, mutta ei se nyt muiden elämää saa rajoittaa. Tottakai on inhottavaa jos tulee jostain pyykinpesuaineesta allergia/astmaoireita, mutta niin niitä kaikenmaailman oireita tulee ihmisille vaikka mistä! Sen kanssa pitää vaan elää. Kuten itse joudun infektioastman kanssa elämään, jokainen flunssa on mulle suuri riski vakavaan sairauteen, keuhkokuumeeseen. Silti pitää vaan tuolla kaupoissa pyöriä flunssasten joukossa.

Vierailija
7/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vaan yökkäilee kun ei kestä =)

Kyllä sitä maailmassa on niin paljon pahoja hajuja, että ei nyt luulisi kenenkään oksentavan pesuaineen hajusta tai sitten ei ole pahaa hajua haistanutkaan

Vierailija
8/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi mainita ihan aloituksessa että mistä ihmisryhmästä on kyse niin olisi helpompi keskustella.

Vierailija
9/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha palstailainen vuodesta -99, joka kaipaa edelleen vanhaa online systeemiä

Vierailija
10/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa ei sairasta astamaa =)

Vierailija
11/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo keinotekoiset hajusteet, joita suurimmassa osassa pesuaineista on, haisevat ainoastaan pahalle, ja mulle tulee niistä huono olo (pahimmillaan päänsärkyä, kuvotusta, ärsytystä hengitysteihin).

Haluaisitko sinä haistella koko ajan jotain pahaa hajua, esim. paskaa?

Vierailija
12/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vasta inhottavaa on, mutta ei se minua okseta =)

Vierailija
13/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vasta inhottavaa on, mutta ei se minua okseta =)

Vierailija
14/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et erotellut mitenkään esim astmaatikkoja. Kyllä silloin, jos ei kestä pesuaineen hajua, on kyseessä jokin muu kuin hysteria. Entäs jos itsellesi tulee vaikkapa hajusteallergia? Silloin ei varmaankaan enää ole hysteeristä välttää hajusteita, kun asia koskee juuri sinua. Maailma ei ole sama asia kuin sinä ap. Taidat olla vielä hyvin epäkypsä ihminen.

Vierailija
15/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai avauksesta voi olettaa että tarkoitetaan astmaatikkoja

Vierailija
16/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai avauksesta voi olettaa että tarkoitetaan astmaatikkoja

niin ei tarvitse vääntää tällaisesta.

Vierailija
17/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajatella mitään omilla aivoillaan.

Tehdään kärpäsestä härkänen

Vierailija
18/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä viitataan juuri niihin ihmisiin, jotka eivät sitä hajua kestä. Ja hajua eivät kestä juuri astmaatikot ja allergikot. Asiahan on täysin selvä.

Vierailija
19/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus on että on terve, suurinosa ihmisistä ei sairasta astmaa Ei kai avauksesta voi olettaa että tarkoitetaan astmaatikkoja

mutta mulle tulee paha olo hajusteista. Kun en kyllästä itseäni niillä, mulla ei ole myöskään toleranssia. Mä sain ennen tosi helposti päänsärkyä esim. hajuvesistä, ja lopetin sitten niiden käytön ja pikkuhiljaa kaikkien keinotekoisten ja voimakkaiden hajusteiden käytön.

Vierailija
20/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukisit jostain, että sellaiset ihmiset ovat hysteerisia, jotka eivät kestä vilkkuvia valoja. Niin etköhän sinäkin reagoisi asiaan.