Miksi 58 kg/165 cm oleva äiti laihduttaa?
Kertokaa mulle mikä voi olla syynä?
Kommentit (84)
Ja muokata sitä siis ilman laihdutuskuuria. Esim. erilaiset jumpat, uinti, pyöräily, hiihto, kävely, tanssi
olemassa mitään mystistä "kiinteytymistä" tai kropan "muokkaamista" ilman laihtumista eli rasvaprosentin pienenemistä. Jos siis puhutaan siitä, mitä naiset yleensä kiinteytymisellä tarkoittavat, eikä lihasten voimakkaasta kasvattamisesta, joka taas vaatii sitä että bodaamisen ohella syö enemmän kuin kuluttaa.
Uskon, että tämä kyseinen nainen haluaa nimenomaan muokata vartaloaan. Monella laihallakin on esim pömppömaha tai selluliittia.
Hänellä on oikeus tehdä vartalostaan sellainen kuin parhaaksi katsoo. Hienoa, että on olemassa viitseliäitä ihmisiä. Se ei tarkoita, että kaikkien samoissa mitoissa olevien pitäisi alkaa laihduttaa. Juuri tämän uskon olevan syynä aloitukseen ("kun se laihduttaa, tarkoittaako se, että mä olen läski?")
Miksi 58 kg/165 cm oleva äiti laihduttaa? Kertokaa mulle mikä voi olla syynä?
Kyllä noista mitoista muutaman kilon kestää tiputtaa. Itse olen saman pituinen mutta viitisen kiloa kevyempi enkä ollenkaan liian laiha. Ei se laihduttaminen aina tarkoita, että pitää vähintään 10 kg lähteä.
Sitä en ihan ymmärrä, miten tuo äitiys tähän asiaan liittyy, joten sitä voisi ap tarkentaa. Pitääkö naisen olla pullukka ollakseen hyvä äiti?
ja yritän tiputtaa painon 54-55 kiloon, jolloin näytän mielestäni parhaimmalta.
Ne muutamat ylimääräiset kilot kertyvät kylkiin, reisiin ja takamukseen.
Olen pienentänyt annoskokoja ja vähentänyt herkkujen syömistä. Liikuntaa niin paljon kuin jaksan.
Ihan sama jos se jotain ylipainoista haittaa, en kyllä tietentahtoen puhu asiasta henkilöiden kanssa, joilla huomattavasti ylipainoa.
Lasteni kanssa puhun lähinnä terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnan tärkeydestä.
koska mielestäni kroppani näyttää parhaat puolensa 56 kilossa. Sen ihmeellisempää syytä ei ole.