Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja luotettavin hyväntekeväisyys järjestö?

Vierailija
15.12.2024 |

Mikä on? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa Lapset ja Naisten Pankki ja Suomen Punainen Risti

Tosin "paras" voi olla suhteellinen käsite. Mutta noissa kolmessa apu menee perille, apu ottaa paikalliset hyvin huomioon ja siten apu myös tekee tulosta. Näissä (muutaman vuoden takaisen tutkimuksen mukaan) menee pienin osuus muuhun hallintoon, eli organisaation pyörittämiseen, verrattuna joihinkin muihin hyväntekeväisyysjärjestöihin.

Vierailija
2/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antifa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu mitä ite haluat. Haluutko auttaa Suomessa vai kehitysmaissa? Haluutko tukea ihmisiä vai ympäristöä?

Lahjoitatko mieluummin rahaa, tavaraa vai käytettyä vaatetta? 

Mulle paras on Fida, kun se on lähellä ja ottaa joustavasti lahjoituksia vastaan. Jotkut kehuu Hope ry:tä, mutta itselleni niiden toimintatapa on hankalampi. 

Vierailija
4/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulia ry on ainakin epäilyttävä

Vierailija
5/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan mikrolainoja naisille, jotka esimerkiksi tarvivat rahaa lannoitteeseen ja siemeniin. Kiva.org on paikan nimi ja se on ollut toiminnassa ainakin 20 vuotta. Sieltä voi itse valita autettavansa. Minä olen saanut sähköpostiakin heiltä, joille olen lainannut rahaa. Olen saanut lainan takaisin ja lainannut seuraavalle lainaa tarvivalle. Siellä voidaan olla osana isoa porukkaa, joista jokainen lainaa oman osuutensa.

Vierailija
6/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu että kehitysmaissa paras tapa saada muutosta aikaan on auttaa naisia. Kun naisella on mahdollisuus saada työstään rahaa, sen koko perhe hyötyy. Lapset saa ruokaa. Kun naista koulutetaan se oppii mm. ehkäisystä ja tasa-arvosta. Se pienentää lapsilukua, jolloin lapset ja perheet voi elää näkemättä nälkää. Se ehkäisee tyttöjen pakkoavioliittoja ja myös hyväksikäyttöä. 

Siksi nämä "kävele naiselle ammatti" ja muut vastaavat tempaukset on tosi tärkeitä. 

Vierailija
7/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponsoroin köyhää lasta Compassion:in kautta ja uskon organisaation toimintaan.

Vierailija
8/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sponsoroin lasta, tai oikeastaan hänen koko kyläänsä Kongossa. Oon antanut sinne Pelastakaa Lapset ry n kautta parikymppiä kuussa jo varmaan 25 vuoden ajan, koko sen ajan kun oon ollut vakitöissä. 

Vierailija
9/11 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä spr johtajat tienaa yli 100000 vuodessa? Vähän laittaa kyseenalaistamaan sen, että mihin rahat menee. Ja vähän epäilyttää muutkin toimijat. Kyllä joku 35000e vuodessa pitäisi riittää hyväntekijälle.

Vierailija
10/11 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeija

Vierailija
11/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi naisten pankin mainoshan on ihan absurdi.

Pitäisi siis antaa rahaa siihen, että jatkavat holtitonta lisääntymistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi