Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi joutuu työn vuoksi matkustamaan,

Vierailija
04.02.2011 |

niin pystytkö olemaan niin aikuinen, ettet rähjää hänelle asiasta?

Mä en kertakaikkiaan totu siihen, että mieheni on joka viikko vähintään yhden yön poissa kotoa, pahimmillaan jopa koko viikon. Meuhkaan ja nalkutan kuinka raskasta mulla on lasten ja kodinhoidon kanssa. Vaikka yritän kestää tilanteen, niin jossain kohtaa saan aina hepulin.

Mikä avuksi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itsearvostus kehiin. Jos olette hyväksyneet miehesi uuden tehtävän sillä perustella, että hän saa parempaa palkkaa niin hyvä. Palkkaatte siivoojan, joka käy joko joka viikko tai joka toinen viikko. Pk-seudulla veloitus noin 32 eur/h, josta saa kotitalousvähennyksen.

LISÄKSI palkkaat lastenhoitajan. Veloitus alkaen 9/eur/h, josta saa kotitalousvähennyksen. Palkkaatte hoitajan auttamaan teitä säännöllisesti joka viikko ja mietitte tuntimäärän itse. Sillä aikaa voit käydä ruoka/vaateostoksilla tai omissa harrastuksissa.

Oliko teillä muuten lapsia ja montako?

Vierailija
42/46 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua aluksi hermostutti, miten pärjään kolmen lapsen, oman työn ja huushollin kanssa. Mutta kun pärjää, niin helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muutakaa mummon/ anopin lähelle

ps en räyhää koskaan, koska mies tuo RAHAA perheelle- mutta lastenhoitoapua MIES on paljannut

t. uraäiti- mies matkatöissä- mll hoitsuja palkkaan ainakin 2 x kk lauantraisin /

(su 1.1.2011 alkakaen tuplapalkka mll hoitsuilla- eli en tilaa heitä su)

Vierailija
44/46 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka tuli työmatkoilta kotiin sotkemaan minun ja lasten päiväjärjestystä:). Eli kun oli tottunut vetämään koko shown ei kaivannut neuvoja miten pyykit pestään tai miten haarukat asetellaan laatikkoon.

Erohan meille tuli mutta ei se johtunut työmatkoista tai tuosta sopeutumattomuudesta työmatkojen jälkeen.

Mutta on ainakin on ollut tosi helppoa eron jälkeen kantaa vastuu kaikesta, ei ole yhtään työtä omakotitalossa, johon ei osaisi tarttua, ainoa on että en uskalla kiivetä katolle lunta luomaan tai lehtiä puhaltamaan ränneistä, mutta onneksi naapurista saa miestä lainaan.

Vierailija
45/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä liian itsenäinen ihminen parisuhteeseen muutenkin ja pärjään yksin paremmin. Ero tästä tulee, viimeistään silloin kun mies ei enää reissaakaan, sitten kun pitäisi elää arkea yhdessä.

mies joka tuli työmatkoilta kotiin sotkemaan minun ja lasten päiväjärjestystä:). Eli kun oli tottunut vetämään koko shown ei kaivannut neuvoja miten pyykit pestään tai miten haarukat asetellaan laatikkoon.

Erohan meille tuli mutta ei se johtunut työmatkoista tai tuosta sopeutumattomuudesta työmatkojen jälkeen.

Mutta on ainakin on ollut tosi helppoa eron jälkeen kantaa vastuu kaikesta, ei ole yhtään työtä omakotitalossa, johon ei osaisi tarttua, ainoa on että en uskalla kiivetä katolle lunta luomaan tai lehtiä puhaltamaan ränneistä, mutta onneksi naapurista saa miestä lainaan.

Vierailija
46/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin on jatkunut viimeiset kolme vuotta. Nyt mies on ollut enemmän kotona parin kk aikana ja riitoja on ollut aika paljon. Hän säätää ja sählää meidän arkea, enkä jaska siivoilla myös hänen sotkujaan. Pelkään, että tämä voi johtaa jopa eroon, jos ei se kohta jatka reissujaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme