"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
Tintti: Tervetuloa joukkoon mukaan!!
Anju: Sulla näkyi se viivanpaikka mulla ihan vaan pelkkä nega =(
eveliina: Täällä sama tilanne palelaan vaan naama täynnä valtavia paiseita mies jo kyseli et tuleeko sulle nyt se murrosikä yli kolmekymppisenä? =)Minä vaihdoin jo viikolla apteekkia kun ei siellä samassa kehdannut enää käydä pieni kylä niin kohta kaikki tietää kaiken=) Toivotaan nyt että sulla se plussa sieltä tulisi.
ON: Flunssaa pitää päälläsiksi näin aikaiseen jo ylhäällä. Juuri tein testin ja negahan se oli. Välillä vähän luimii vasemmalta munasarjankohdalta ja naamassa on valtavia näppyjä mut muuten ei mint oireita. Kohdun suu on täysin kiinni ja ei ollenkaan edes pientä vuotoa eikä kuiva vaan paljon juoksevaa aivan vaaleata valkkaria tulee. Muutaman kerran jo luullut että nyt se täti tuli ja vessaan mennyt niin sitten huomannut että eipä vielä tullutkaan. Jos ei sunnuntaihin mennessä ole tullut niin sitten testaan uudestaan Tilasin nyt kans niitä mammaksi herkkiä testejä. Onko ne herkempiä kun se viikko näyttöinen digi testi?!? Mulla on ollut ainakin kaupan ovis testien kanssa et näyttää hirveän kauan haaleata plussaa sitten pari päivää kunnon plussan ja sitten hiipuu kokonaan pois. Mutta niiden raskaustesteissä on sitten ihan kunnon negatiivinen ei edes sitä viivanpaikkaa. Jos lähtis takkan laitamaan puita ja puuron keittoon eiköhän tuo ryhmä tuolta kohta jo heräile. Ens viikolla olis vielä s.polilla viimeinen tarkastus oikeaan rintaan on vanhaan leikkaus arpeen sisäpuolelle kasvanut jotakin niin laittoivat mulle vielä ylimmääräisen mammon ja ultran että tarkistetaan mutta luottavaisin mielin olen sinne menossa se EI voi tulla 3 kertaa samaan perheeseen se on jo tilastollisesti mahdotonta. Meille on nyt tilattu vauva ja terve loppuelämä ei uusia sytohoitoja =) Sen ilmoitin sille lääkärilekin se vaan naureskeli ja ilmoitti että tarkastetaan nyt kuitenkin niin saadaan kaikki mielenrauha et siellä ei mitn ole. Epäilen että se on vaan arpikudosta tai maitorauhasta mikä on koholla mut ens keskiviikkona sen sitten tietää. Ei se onneksi nyt ole yöunia vienyt.
PLUSSATUULIA kaikille ja NANNALLE oikein paljon ONNEA
Cami KP 24/23-28
Nalle pöh: Voi hitsi kun ei plussa tullut... vielä! Voihan se siitä vielä muuttua;)
Olen kanssasi samaa mieltä, että nyt on tilauksessa vauva eikä hoidot =D
).(
Erittäin huonosti nukuttu yö takana... taas! Mikä hitto mua vaivaa??? Olen nukkunut viimeaikoina usein todella katkonaisesti, ilman mitään varsinaista järkevää syytä.
Eilenkin illalla nukahdin, mutta sitten aamuyöstä heräsin, enkä saanut enää unta. Noh, herätin kyllä miehenikin (kello oli varmaan kaksi) puuhailemaan... reilua =D
Se oli semmoista pyörimistä yksinään niissä lakanoissa, että tuumasin olevan ihan sama vaikka ottaisin miehenikin mukaan peittoja heiluttelemaan, tosin se hyyty kesken kaiken:O
Onneksi mies on kuitenkin AINA valmiina, varsinainen partiopoika ;D
Nyt yritän suoriutua tästä työpäivästä jotenkin ja sitten menen kotiin päikkäreille
Tellu kp 11/28-32
Pahoittelut RISULLE tädistä =(
Tervetuloa LIPSTIKKA ja sun oireethan kuulostaa niin hyviltä ettet varmaan kauaa täällä roiku =) Hus, hus testaamaan ja odottajien puolelle.
VAUVANTARVE JA VAUVAHAAVE, ANJU JA MYRTTIS olivat testannee negoja. Höh! Toivottvasti plussaksi vielä muuttuisivat. Aikaisilla päivillä vielä ainkain vauvantarve ja myrttis... Malttia!
MILLIE kyseli herkistä testeistä. Mulla oli viimeksi herkkiä ja niissä oli että jopa 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamispäivää näyttäisivät. Ja sit kuulin myös siitä että herkillä ei kannattaisikaan testata kuin aikaisilla päivillä, kun näyttävät kuulemma haamuja vaan menkkojen alkamispäivänä ja sitä myöhemmin. Eli silloin sitten epäherkkiä! Kummallista kyllä... Kyselit myös peitonheiluttelun ajoituksesta. Mä en ole nyt tikutellut ja joka toinen päivä-meinigillä mennään. Välillä ei kyllä yhtään haluttaisi, mut nyt mennään oviksen ohi näin ja ajateltiin viikko siihen perään vielä säännöllisesti joka toinen päivä ässäillä.
Voi EVE! Äläpäs nyt vielä heitä toivoa. Ei ehkä pitäis alkaa testaileen noin aikaisin. Vaikka tiedän kyllä ettei ole helppoa. Varsinkin sinun tilanteessa on aihetta malttamattomuuten.
NALLE PÖH: Testaa, testaa =) Ja paranemisiä teille!!!
Tervetuloa TINTTI-TYY!
Onnea tuhannesti MINTTU! Tuo niskapoimu-ultra tehdään kaikilla 10-13 rv:lla ja siihen yhdistettynä tuo veriseula ja yli 40-vuotiaat saavat halutessaan istukkatutkimuksen tai lapsivesinäytteen. Mutta tuo varhaisultra on kustannettava itse. Ja sitten on kaikille maksuton rakenne-uä rv 20 noin.
Pahoittelut myös UUVELLE! Mä niin toivoin että sulla ois tärpännyt. Ja toki kaikilla muilla myös =)
Ihania ultra-uutisia ILTIS!!!
NALLE PÖH: Mammaksin herkät mittaa 10 yksikköä ja viikkonäytöllinen 25 yksikköä. Testasitko nyt herkällä?
TELLULLA on oikee meininki; jos ei itseä nukuta niin ei sitten mieskään =) No ei varmaan kauhessti pistänyt pahakseen ;)
).(
Pitäis kai kirjoitella hiukan useammin kun tänne tuntuu tekstiä tulevan ja sitten pitää kirjoittaa romaani että pystyy kaikille kommentoimaan :)
O vis ehkä on ollut tai sitten vasta tulossa. Kp:den mukaan ois ollut torstaina, mut mitään kipuja en tuntenut ja limatkin oli jo menneellä viikolla. No, ollaan tosiaan pupuiltu menkkojen loppumisesta alkaen joka otinen päivä eli pitäisi kaiken järjen mukaan riittää. Nyt tällä viikolla ma ja ke ja tänään ois taas joka toinen päivä -treffit =)
Mammaksilta ajattelin kans tilata testetjä mutta tilaisko testipaketin missä ois ovis-testejäkin. Entä jos niitä ei enää tarvita =) Hukkaan menee. Ja sit kun menkat alkaa niin pitää kuitenkin tilata taas. Hmm. Ja alle 20 tilauksesta menee postaritkin. Tavallisia tilaan ja liuskoja kun testaan kuitenkin taas vasta kun on menkat myöhässä. Säästän hermojani siten =)
Jepsis kp 17? / 29-32
Jepsis: Tavallisella testasin tänään aamulla ja viikkonäytöllisellä pari päivää sitten. Tilasin niitä mammaksi herkki testejä pari päivää sitten mutta ei ainakaan vielä tänään olleet tullet menee sitten varmaan ensi viikkoon.Edelleenkään ei ole tätiä näkynyt ja välillä kyllä nippailee vasemmalta sinulta varsinkin sen jälkeen kun on vessassa käynyt mut ei mitn muuta oiretta ole. Paitsi että lisääntynyt valkovuoto ja se on aivan juoksevaa. Voihan se olla et mulla kun on tuo kierto ollut aikas lyhyt niin jos on tärpännyt niin näkyy testeissä vasta ensi viikolla. Meneehän siihen kiinnittymiseen varmaan kin jonkunverran aikaa. Tulis vaan joko se plussa tai täti ei tätä odotusta kukaan jaksa =D. Aina kun tuntuu märältä niin tulee juostua vessaan ja huokaistua helpotuksesta ja sitten kuitenkin sitä pelkää et jos on raskaana niin onkos se sitten kohdun ulkoinen kun riski siihen on niin suuri. Mut malttia vaan pitäis olla ja sitä minulta näin kuudenvuoden odottamisen jälkeen ei enää löydy. =D
Päivän jatkoja
Cami KP 24/23-28
Onpas tullut viestejä taas! Kiva että porukka on aktiivisena. :D
Ja vihdoinkin oli tullut plussanneitakin, onnittelut! Sitten taas toisaalta pahoittelut tädin uhreille.
ON: Täällä ei mitään, odotellaan aina yhtä kärsimättömänä. Jotenkin sitä taas kuitenkin on odottavalla mielialalla vaikka ajoitus olikin liian aikainen mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Noh, parin viikon päästä sitä ollaan sitten taas viisaampia, toivotaan parasta, vaikka epäilen kyllä.
Aurinkoista viikonloppua!
kiamari 18/29
tää poistuu takavasemmalle kun täti kurvas just kylään. siirryn jossain kohtaa tuonne joulukuisiin kunhan kokoan itseni. Tänään alkaa jo hormonien popsiminen ja huomenna jatkuu piikitykset ja uutta viimeistä hoitoa kohti pää pystyssä.
Kiitos siskot tuesta ja toivon kaikille plussatuulia koko sydämestäni. Lippuja plussajunaan on vielä jäljellä;-)
Minttu!
Nyt vain omaa napaa:
Tein äsken testín ja edelleen negaa näytti, nyt kp35 (28-32). Nyt oon käyny jo joulukuisia kurkkimassa ja toivon että voin kohta siirtyä sinne ja uuteen yritykseen. Toivottavasti tähän pinoon tulee kuitenkin plussia vielä lisää!
Oon jo aloittanut uuteen kiertoon valmistautumisen verigreippejä syömällä ja monivitamiininkin ottamisen aloitin eilen. Fiilikset ei ole niin huonot kuin ajattelin aiemmin, mutta täti sais kyllä kyläillä, vähän on sen mallista vuotoa ettei toivottavasti tartte enään kauaa ootella.
täällä tapahtuu outoja asioita... Tänään kp 26 ja LUULIN bonganneeni oviksen kp 17, joten elelin uskossa että tänään dpo 9. Herkkä r-testi näyttää negaa. Mahassa enempi vasemmalla puolella pistelyä ja valkkaria tulee reippaasti, niin tein huvikseni ovistestin ja kas vain, selkeä plussa!? Oisko tosiaan niin, että ovis oiskin vasta tulossa? Jos näin ni voihan prkl, ukkeli kun ei oo kotona! Himputti.
Pahoittelut itseeni keskittyvästä tekstistä.. =/
Superhermot ei pitäneetkään viikonlopun yli vaan tänään sitten testasin ex tempore.
CB:lla testasin ja ilmoitti että raskaana 3+ eli viikkoja tuon testin mukaan jo 5+.
Olo on erittäin epätodellinen enkä vieläkään oikein usko, että raskaana ollaan. Olokin on kuin esikoisen odottajalla, onhan viime kerrasta jo seitsemän vuotta ;)
Odottajiin siis taidan siirtyä, todella outoa :/
Lipstikka ja Ryyni rv omien laskujen mukaan 5+2 tai 4+6
Kotiuduttiin juuri risteilyltä lasten ja äijän kanssa. Ihana pirteä krapulaton olo :)
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!
En vielä millään pysy kärryllä kaikista, enkä muista nimiä vielä, mutta ihanaa että on tullu lisää plussia ja onnea onnea ja tarrasukkia plussanneille!
Marrasjunasta pudonneille hedelmällisiä kevättuulia!
Mua on jo pari päivää ihmettänyt nännit, siis kun ne on ihan tosi kosketusarat. Itse rinnat ei tunnu aroilta? Muuten ei tunnu mitenkään raskautuneelta. Laivalla söin kun hevonen, mutta mulla on muutenkin aina kamala nälkä viikko ennen tädin tuloa.
Kamalasti tekisi mieli testata jo huomenna, mutta nyt ei oo yhtään testejä kotona ja en tiedä pääsenkö tänään mihinkään. Äijä lähtee töihin ja ottaa auton, apteekkiin on kuitenkin matkaa. Miehelle en aio kertoa heti, vaikka se plussa tuliskin(siis nyt tai myöhemmin). Viimeksi kerroin heti ja se kun meni kesken parin päivän päästä mies otti sen todella raskaasti :( Toisaalta en tiedä kuinka kauan tuollaista pystyy pitämään sisällään? Mutta saan ainakin täällä kertoa jos ja KUN raskaudun:)
No tulipahan taas tekstiä.
Toivottavasti tänään tulee lisää plussia.
Tintti 26/28
noinhan sen piti mennäkin! ONNEA
Täällä dpo 10 enkä pääse testaamaan kuin ehkä maanantaina jos testit tulee päivällä. Olo on kaamea. En saa nukuttua jännittää hermostuttaa, pelottaa jos ei nyt tärppääkään. Oireita ei ole ja ne ovulaatioon liittyneet tissikivutkin on nyt loppunu - vaikak ovulaatiosta on jo yli viikko. Eli ei ne tainneetkaan olla "raskaustissikipuja".
Jos jotain toiveita yrittää pitää yllä niin tänään palelee, nokka on tukossa jalat puutuneet. Toisaalta olo on juuri semmoinen kuin menkat alkais ihan just nyt :)
Ja suuret pahoittelut Evelle. Paljonpaljon voimia!!
Täällä ovis vieraili tuntemusten mukaan eilen ja tänäänkin onkin tullut limojakin.
Nyt ei ainakaan voi sanoa,että jää seksin ajoituksesta meillä kiinni.
Ässäiltyä on tullut eilen aamulla sekä illalla ja tänäänkin aamulla.
Nyt oikeesti alkaa taas se toivo heräämään vaikka olen tähän asti päässyt sellaisella asenteella etten ole kiertoa tai muutakaan seuraillut.
Minny kp15/29-31 dpo1 yk8
Miten kestää olla testaamatta ens viikon loppupuolelle asti!? ONNEKS ne testit ei tullu vielä ennen viikonloppua, ostin niitä herkkiä niin aivan varmaan ois tullu kyllä tuhlattua testi jo huomena; näillä kiertopäivillä ei MITÄÄN järkeä! :D Alamahaa nipisteli eilen oikeen kunnolla ja tänään ihan kun nännit ois tuntunu vähän aroilta. Mutta muistelisin, että näin oli myös viime kierrossa. Et silleen...
Onnea plussista, Lipstikka ja Minttu! Iiiihanaaaa! :)
Viikonloppuja... ;) t.VM kp 22/29
Musta on tulossa oikein palstahäirikkö. Tänään vaan on niin vahva fiilis siitä ihanaisesta plussasta...
Menin sitten tutkimaan alkuraskauden oireita ja kyllähän niitä löytyy, kun oikein haluaa. Nuo nännit jo mainitsinkin, jöpöttää kun nortin natsat ja rintsikatkin oli pakko nakata tänään pois kun ne suorastaan jo polttaa. Ei ikinä ollu vastaavaa menkkojen alla.
Jossain sanottiin, että pieni nuha ja aivastelu on raskausoire, sitäkin esiintyy enkä ole millekkään allerginen.
Tänään oon käyny pissalla jo 8-9 kertaa...Siitä on vaikea sanoa mitään, kun muutenkin ravaan aika useaan, mutta alle tunnin välein pitää käydä??
Ensimmäistä kertaa kävi myös niin, että ässäily ei ollut kovin kivaa, odottelin vaan että mies on valmis.
Mahassa on jomotusta jo nyt, yleensä jomotus tulee vain tunteja ennen tätiä.
Lisäksi mulla on erittäin vahva tunne raskaudesta :) Eli tässä kierrossa tiputaan korkealta, jos se täti sieltä tuleekin..
Mitenköhän mä pääsisin ostamaan sitä testiä ilman, että miehelle kertoisin. Sille ei uskalla kertoa, se tippuu vieläkin korkeammalta mahdollisesta negasta.
Rasittavaa oman navan kaivelua, mutta kelle muulle tätä purkaisi :)
Hankin sen testin huomiseksi jollain konstilla!!
Niin raskaana oleva Tintti-tyy-tyy-tyy
P.S. Kyllä ensi viikolla saattaa hävettää/naurattaa/keljuttaa
Pakko oli vielä tulla kertomaan 1 havainto. Rinnoista tuli muutama maitopisara!! Imetyksen lopetin jo melkein 5 vuotta sitten.
Voi kun tää nyt olis sitä. En keksi muutakaan järkevää selitystä tolle maidontulolle.
Mä en kestä
Vieläkin raskaampana(tai rasittavampana) oleva Tinttyli-tyttidyy-dyi
Aivan hurjasti onnea! Tiesin, että plussaisit!
Ja Tintti, sun oireet kuulostaa kyl lupaavilta :)
Harmillista, että raskausoireet on usein hyvin lähellä myös menkkaoireita tai ovisoireita. Mulla ainakin.
Oireen oireita en itselleni kyllä saa nyt edes kaivelemalla, mutta eilen tuli muutaman tipan verran verta, olin jo varma, että täti kolkutteli..
Millie kp 23/28-32
Ihanaa plussajuna alkaa saamaan kyytiläisiä! ONNEA Minni, Nanna, Minttu ja Lipstikka!! Ihanaa lukea onnellisia uutisia :)
Tintti mä niin pidän peukkuja pystyssä sun puolesta, kuulostaa kyllä lupaavalta =)
EVE olen todella pahoillani... Voimia! Ja onnea joulukuisiin, se ON sinun kuukautesi!
Täällä alkaa ovis kai piakkoin lähestyä. Limoja tullu pari päivää ja nyt odotellaan sitä pahoinvointia ja vilunväreitä ku ne o ainakin tähän asti ollu selviä oireita oviksen lähestymisestä :)(toisaalta ei kyllä haittais vaikka jäiskin tällä kertaa ne oireet pois :P)
Anteeksi lyhykäinen viesti, paljon jäi kommentoimaatta :/ Mutta nyt täytyy mennä, ehkä illalla uudelleen :D
Anis kp 14/28-29
kun olen aivan ihmeissäni. Perjantaina oli tosi kovat menkkakivut ja menkat alkoikin ja otin illalla ekan femarin niin kuin oli sovittu. poistin tampaxin ennen nukkumaan menoa ja siihen olikin tullut vain pieni tippa. Se oli sitten siinä, mitään ei ole tullut sen jälkeen vaikka kuinka kaivelen. Nyt en uskalla jatkaa hormonien ottamista kun ei tule vuotoa kerran. Ja raskaustesti näyttää vaan negaa. Siis en ymmärrä! Ikinä ei ole ollut tällaista. Kun menkat alkaa niin alkaa, ei mitään yhtä tippaa ja sitten päivän tauko. Huoh, ja klinikka on tietty kiinni niin en voi kysyä sieltäkään neuvoa. Pitänee vaan odotella että alkaa menkat kunnolla ja aloittaa nuo hormonit sitten uudelleen. Ahistaa nyt tämä tilanne..
Anju: jospa sulla on ollut kaksi ovista.
Paljon,paljon onnea Lipstikalle, olikin lupaavat oireet :)
tintti-tyy: oot toivottavasti raskaana, omiin tuntemuksiin kannattaa luottaa ja noi maitotipat lupaa hyvää, miks niitä muuten tulis!
Eve: onko sun limakalvot palutunu kuntoon sen raskauden jälkeen, tai jos johtuu vielä hormoneista ettei ala kunnolla. Harmillinen tilanne :( toivottavasti alkavat kunnolla pian!
).(
Kuukautisia edelleen odotan,taitaa olla mullakin kierto sekaisin työtressin tai sen takia, että vaihdettiin tammikuussa yhtä muuhun pitkäaikais sairauteen tarvittavaa lääkettä ja nyt sen määrää jouduttiin pari viikkoa sitten lisäämään. Voi aiheuttaa häiriöitä kuukautisiin.
Onnea hurjasti uusille plussanneille!
Mulla varmaan on ovis näihin aikoihin.. En oikeen tiedä millon pitäis menkkoja ees alkaa odottelemaan kun oli se keskenmeno niin saattaa kierto olla vähän sekaisin.
EVElle paljon haleja, olet mielessä.
Tsemppiä kaikille jotka joutuivat pettymään tässä kuussa, se on niin ärsyttävää.
Lindaliina kp???/30?