Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

301/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih Tellu, voin kuvitella kun hiippailet siellä apteekissa ettei tuttusi vaan näe mitä ostat. Mä tilasin netistä kun sain vähän halvemmalla. nyt on sitten 21 testiä valmiina ja muutama ovistesti. Jee! Hittolainen, vieläkin vuodan vähän verta sen perjantaisen inssin jäljiltä. Tais lekuri repiä kohdun napukkaa oikein kunnolla.

Iltis ihanaa kun jaksat vielä valaista meitä tiedoillasi. Mulla on lämmöt nyt noussut ihan normaaliin eli 36,6 kun ne oli pari päivää ihan alakanttiin. Ovislimatkin tuli tänään eli kai tässä vielä jotain mahkuja on.

Eleanora, Elle ja Muttis, pahoittelut että tipuitte tänne. Lisään teidät listalle.

Uuve, onnea oviksesta.

Hipskukalle pahoittelut tädistä. ilkeä täti!

Alexandra, koskas alat testaa? Sulla päivät alkaa olla jo siihen malliin että voisit jo herkällä testata. Tsemppiä.

Risulle pikaista paranemista.

Tässä taas päivitetty lista:

Tellu 32/28 yk 2 jos ei lokakuisissa tärppää

Maatis 30/28-33 yk3

tinneri kp 30/31-33 ja yk5

Anis kp 28/28-29 yk 2

Alexandra, kp 26/27-32, yk2

Pullis kp 26/28-30

Piiu kp 25/26-29 yk 10

Heno kp 23/32 (tai jotain) yk jo 7

Minttu kp 20/25-29 yk 7

Beib kp 19/32-42 yk7

Risu ko 19/27-30

Minni kp 18/27 yk 14 (esikoinen)

Wilpuri kp 18 yk 11

Uuve kp 17/23-30 yk 4

Vauvantarve kp 16

Anju kp 15/33-36, yk 3

Cherrypie kp 14/28 yk1

Martta 14/26-32 yk2

Evis kp 13/30 yk miljoona dpo 3 (inssi 18.2)

Nalle pöh 13/24-28

VM kp 10/29

Lindaliina kp 8

Jepsis kp 6/29-32

Lumi kp 6/32 ja esikoisen yk 2 ku:n jälkeen

Miiru kp?

Elle kp4/(23)-28 yk2

Eleanora kp3

Hipskukka kp 3/28-29

Muttis 3/38-43 yk 8

Vierailija
302/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELEONORA: Pahoittelut tädistä!

MAATIAISELLA on jännät paikat. Oot kyllä maltillinen kun jaksat keskiviikkoon ootella, vaikka tottahan se on että rahanhukkaahan tuo liian aikainen testailu on. Ja sitä negaa on niin kurja katella.

TELLU: Outo tuo testihomma! Nyt vaan uutta testiä kehiin. Mäkin kävin dyykailemassa sen viimeisimmän testin , muttei siihen mitään ollut tullut. Ymmärrän kyllä että ottaa päähän.

ELLELLE myös pahoittelut!

UUVELLE onnittelut ovis-plussasta! Hyvältä tuo sekstailun määrä minustakin kuulostaa :)Ja mukavaa talvilomaa!

JA HIPSKUKKAKIN tippunut tänne. Voi sentään!

ALEXANDRALLE kuitenkin plussa-onnea, vaikka epäileväinen oletkin!

MUTTERIMAMMALLE kans pahoittelut.Kylläpä meitä nyt lokakuisista paljon tippuu. Höh, se oli se plussarikas alkupää siellä, ei riittänyt plussia meille loppupääläisille :) Katkeruus sikseen, onnea ihan jokaiselle plussanneelle!

RISULLE pikaista paranemista flunssasta!

EVE: No, olipas ollut kovakourainen lääkäri :( Ootko muuten tilaillut noita testejänäiden kovien pakkasten aikaan? Mietin vaan, että pitäis itsekin tilata mut jäätyykö ne tuolla postilaatikossa ja antavat sitten jotain virhetuloksia? Kestääkö ne pakkasta?

Näin tänään kerhossa kuukauden ikäsen pikkuvauvan ja kyllä vauvakuume taas nousi about sata astetta :) On ne niin ihania tuhisijoita. Välillä hiukan soudan ja huopaan tän vauvan yrityksen kanssa, mutta nyt taas selkiytyi se ettäois se pikkuinen niiiin tervetullut ! Jospa vielä tänä vuonna :)

Jepsis kp6/29-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
303/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on testi ostettu. Eihän siinä työpaikkani vieressä olevassa pikkuapteekissa ollut kuin apteekin omia testejä. No ostin nyt kuitenkin semmoisen kun en kehdannut poiskaan kääntyä tyhjin käsin. On kai se edes vähän parempi kuin tuo markettitesti?

Koitan aamulla muistaa pissiä siihen... aikaisemmin en viitsi edes yrittää... kun sitten jään miettimään, että jos se olikin nega siksi kun tein testin päivällä ja ....plaah!

Evellä ainakin testejä riittää ;D Toivottavasti et tarvitse niitä noin paljon ennen vahvaa plussaa! Tai voithan testailla vaikka synnytykseen asti, jos olet epävarma XD

304/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu toimivan vaikka pakkasen aikaan tilasinkin. Asun kerrostalossa joten ei tarvii jättää postilaatikkoon pitkäksi aikaa jäätymään. Mammaksi sivuilla taisi olla jokin maininta että kestävät pakkasta. Tilasin niitä herkkiä puikkoja, millä voi testata jo dpo 6-15 ja sitten yhden cb:n digitaalisen viikkonäytöllä.

Itse asiassa testasin juuri äsken kun halusin varmistua ettei edellisestä raskaudesta näy enää viivaa. No perkele, viivan esiastehan siihen tuli. Sitten muistin, että tuo pistämäni irroituspiikki pregnyl vaikuttaa joillakin viikonkin ajan ja antaa virheellistä plussaa. Onneks tilasin 20 kpl noita puikkoja koska nythän mun pitää saada se nega ensin etten erehdy tätä nykyistä viivaa luulemaan uudeksi raskaudeksi. Onko hiukka sekavaa? Enkös halunnut päästä testaamaan? Sitä saa mitä tilaa, heheheh

Ihanaa päivää kaikille!

Kuka on eka plussaaja? Tellu? Maatis? Testejä kehiin naiset!

Vierailija
305/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ei kaikille!

Olen tavallaan uusi. Kirjoittelin aikaisemmin tuolla heinä- ja elokuisissa muistaakseni. Sitte iski epätoivo ja yritin unohtaa tän homman niin sitte tuli pidempi tauko tännekkin.. Sitte mua alkoi kiinnostaa että mitähän Eveliinalle, basselle ja muille silloisille kuuluupi niin tulin sitte kurkkimaan näitä pinoja. Bassella ja iltiksellä tärpännyt ja amaliallakin tärppäsi jo silloin mutta täältä sitte luin ne ikävät uutiset, pahoittelut vaan amalia jos täällä pyörit enään. Ja hirmuisen suuret onnittelut niille jotka ovat plussanneet :)

Eveliina sulla on sitte rautaset hermot! Ikävää tuo sinnun ulkoinen, pahoittelut siitä. Mutta onneksi olet jo uuteen yritykseen taas päässyt. Triljoonasti tsemppiä että nyt sitten onnistuu ja saat sen pikkuisen vihdoinkin :)

Olen yritänyt lukea koko pinon mutta siihen menisi niin kauan ja tahdon päästä jo mukaan remmiin niin lueskelin sitten sieltä täältä. Ehkpä tässä tutustun sitten muihin minulle uusiin.

Tässä hiukan tietoa itsestäni:

Olen siis keväällä 27 täyttävä, samoin toi toinen puolisko. Miehellä ennenstään poika. Joten esikoinen yrityksessä minulle. Yk 10 nyt menossa. Kierrot olleet suht säännölliset, mutta yksi venyi tonne 40 joka oli minulle aika pitkä. Gynellä tuli silloin käytyä ja kaikki näytti olevan kunnossa. Tällä hetkellä sellanen piinaviikko menossa että oli pakko taas tulla tänne purkaa ja lukemaan muiden fiiliksiä.

Perjantaina pitäisi tädin kurvata paikalle. Aamulla jo tein cb:n testin ja aika puhdas nega tuli :( joten enää ei ole toiveet korkealla. Odotan sitä tätiä. Teen kyllä vielä torstaina tai pe aamulla testin jos ei ole vielä menkat tulleet.

Oireita ei oikeestaan ole ollut, ehkä. Tuossa jossain vaiheessa oli 3 päivää sellannen paineen tuntu alavatsalla. Luulin että liittyy kiinnittymiseen. Mut ei sit kait. Koko ajan ollut enemmän ja vähemmän nippailua ja jomotuksia tuolla. Mitään vuotoja ei ole tullut. Kuvotusta ei ole. Viikko sitten sunnuntaina lämmöt oli 37,4. Muuten en mittaillut, mutta silloin iho oli niin arka että piti mitata. Edellisenä päivän tuli piipahdettua avannossa. Liitin sen sitten siihen lämmön nousuun.. Hermot olleet tosi tiukalla koko viimeviikon. Tänään meinasi tulla itkupotku raivarit töissä. Nää voi liittyä pms oireisiin. Paitsi että mulla ei ole ikinä ollut mitään pms oireita. Mutta eiköhän se kroppakin voi muuttua.

Semmottis.

Piiu kp25/26-29 yk 10

Vierailija
306/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä piti siis lukea heippa HEI kaikille eikä ei ;) täpinöissäni taas mukana niin tulee kirjoiteltua hassuja, hih :)

Piiu

307/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki muistan sut, kiva että tulit takaisin tänne juttelemaan. Joo Basse ja Iltis onnellisesti raskautuivat ja voivat hyvin, Amalialle ja mulle ei käynyt yhtä hyvin. Mutta jospa vaikka tästä yrityksestä, kuka tietää.

Yritän saada sut päivitettyä tuohon edelliseen listaan mukaan. Koskas alat testaamaan? Sullahan on päivät ihan hollilla, jee! Tsemppiä.¨

Evis testihullu

Vierailija
308/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään aamulla tein cb:lla negan, höh. Ja yritän malttaa sinne loppuviikkoon to tai viim. pe. Tiiä kuinka hyvin se touteutuu, mutta yritän ;) joteski meni toivo tänää kun tou cb oli sellanen et jopa 4 päivää aikasemmin saattaa näyttää ni pyh. Onhan tässä näitä päiviä mutta.. En jaksais enää pettyä :(

Vierailija
309/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti nyt flunssa pitää otetta meikäläisestä. Kiertokin ois nyt siinä vaiheessa (kp 14/29) että kovasti pitäis kokeilla tärppääkö tällä kierrolla. En vaan oo vieläkään saanut miehen päätä käännettyä, mutta en aijo ainakaan vielä luovuttaa (vastahan tässä on pari kuukautta pehmitelty). Peukkuja ja tsemppiä kaikille!

310/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jäänyt väliin täällä käynnit. Ja jälleen kerran pikaisesti luin ja nyt pää sit tyhjeni samantien niin en millään muista mitä kukakin on kirjoitellut.

Mut pahoittelut tänne tippuneille ja tädin saaneille. Ja kaikki uudet tervetuloa.

Menee nyt aika omanapaiseksi, elikkäs. Lämmöt korkealla ja paleltaa välillä. Siinäpä mun oirelista, ei edes menkkaoireita. Oon ku puulla päähään lyöty ku aiemmin ollut vaikka mitä oireita. Testit pidän piilossa itseltäni vielä torstaihin asti ja jos tätiä ei siihen mennessä näy niin testailemaan. Miehen vein eilen töihin ja tämä tokasi et jokos se sun maha alkais kasvamaan ku alkaa nämä harjotukset olemaan jo niin raskaita.

-tinneri kp30/31-33

311/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiru: Jatka vain sinnillä pehmittelyä, kyllä se siitä jossain vaiheessa!

Ja kiva kun Piiu ja tinneri olette taas täällä!

Itse surffailin netissä ja löysin todella monta keskustelua siitä, että pitkäaikaisen pillereiden syönnin jälkeen kierto voi olla ihan mitä vain ja ekoja menkkoja saattaa joutua odottamaan joskus hyvinkin kauan.

Viimeksi kun keskimmäisen ja kuopuksen välissä jätin pillerit pois, taisin raskautua yk 3:lla, mutta silloin oli kierto heti normi 28-29 ja olin syönyt pillereitä vain vajaa 2 v. Nyt olen popsinut niitä vissiin yli 5 v. Eli, saatanpa jättää testin aamulla tekemättä ja soitella sitten jossain vaiheessa lääkäriaikaa, jos tarvitsee hormoneilla laittaa kierto kuntoon jossain vaiheessa. Vessassa käydessä luulin nähneeni taas paperissa hieman verta, mutten ole siitä lainkaan varma...

Tylsää=(

Vierailija
312/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut käytyä joka päivä katsomassa mitä tänne on tullut mutta ei vaan ole jaksanut kirjoittaa.. En oikein tiedä onko mulla edes piinaviikkoa tällä kierrolla... en ole oikein varma tosta oviksesta tai sen ajankohdasta.. tuli pariinkin otteeseen kivut eka kp 8 tienoilla ja sit normimmin kp 13-14 tienoilla..? no kuivan kauden jälkeen tänään alko sit se kananmunanvalkuainen taas (anteex tarkka kuvaus) Voi olla et se varhainen km sekotti kaiken..? No saas nähdä.. Tänään on ollut alavatsa taas vähä menkkaoloinen... et toivon kiinnittymisyritystä.. jää nähätväksi..

Cherrypie usko pois jos säkin joudut kuumeileen yhtä monta kieroa ku monet meistä (toivottavasti et) niin ne "poppakonstitkin" alkaa tuntumaan ihmeen järkeviltä XD

Eve kuulosti aika kivuliaalta, mut toivotaan että tuottaa sen edestä tulosta. Mitä se lekuri sano siitä miniasasta vai kysyitkö?

Wilpuri mitäs sun kiertoon kuuluu? XD samoilla päivillä ku mennään.

minni kp 18/27 yk 14

Vierailija
313/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se siis meni niinkuin pelkäsinkin.

Sain tässä kierrossa ihan selkeästi erottuvia haamuja niin herkkiin testeihin kuin myöskin cb:n plussa testeihin.

Ihan selkeitä viivoja ja ilman tihrustamista näkyviä.

Sitten koitti edellinen lauantai-ilta ja kas kummaa...hanat aukesivat kerralla.

Meni suurinpiirtein koko vaatekertakin vaihtoon sillä kertaa...

Huoh...olo on oikeestaan aika tyhjä.

Ei jaksa tätä.

Tämä on nyt jo toinen kerta kun viivat muuttuvat kuitenkin vuodoksi.

Ei vaan kyytiläiset sitten jaksa mukanani roikkua kovinkaan pitkään.

Tällä hetkellä on takki melkoisen tyhjä enkä jaksa ajatella nyt uutta kiertoa.

Ajattelin kuitenkin ilmoittautua tänne kun kuulumisia käyn kuitenkin ainakin kurkkimassa.

Minny kp3 ja yk8

Vierailija
314/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille tasapuolisesti.

Tänäänhän on meikäläisen "teoria" -ovispäivä eli 14pvä menkkojen alkuun. Jännä juttu jos nyt menee menkat "sekaisin" koska viimeksi ei mennyt,mutta tiedän kyllä,että kaikki voi olla ihan erilaista nyt jne. Viimeksi tosiaan (onneksi!) mulla oli kp28 ja kaksi kertaa ne tuli säännöllisesti,kolmansia ei sitten tullutkaan ja olinkin jo raskaana. Tiedän myös sen,että pikkukakkosen saaminen voi olla todella hankalaa ja ettei ehkä natsaa yhtä helposti kuin esikoisen kohdalla. Kaikkeen olenkin varautunut.

Me miehen kanssa päätimmekin,että jossei kesään mennessä natsaa,niin sitten siirrämme tätä hieman,katsotaan miten käy.

Omaa napaa siis...

ps. Pahoittelut kaikille tädeistä,mutta toivotaan,etttä saamme myös plussia tänne ja PALJON !

Kukaan ei sitten tipu,eihän ;-)

Cherry

Vierailija
315/631 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, nyt vain nopeesti omaa napaa eli kyllä se nyt kuiteski on niin jotta ne menkat tuloo :( odotin niitä vasta perjantaina. Mutta nyt sellaset kivut päällä että ei ilman särkkäriä töitä voi tehdä. Hetkenä minä hyvänsä hanat aukeaa :(

Mutta jos ens kierrossa natsaa ni la ois just kuun loppuun niin tänne siis vielä kuiteski jään :)

Piiu kp 26(1)/26-29

316/631 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi vuoto alkavan kuitenkin viikonloppuna saadusta plussasta huolimatta. :(

Minun kiertoni vaan hyppäyttää minut suoraan joulukuisiin, joten en taida suuremmin tähän ketjuun ruveta kirjoittelemaankaan.

Marjana

Vierailija
317/631 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu1980: Voi vitsi kun en itse ole vielä päässyt testailemaan asti, niin en kyllä yhtään osaa neuvoa noissa testeissä. No, jos olet tota mieltä, niin sovitaan sitten että toivotaan että se täti sieltä nyt kurvaisi vihdoin paikalle. (Tuntuu kyllä tosi oudolta toivoa jollekkin tätiä tällä palstalla!) Tsemppiä!

Muttis: Pahoittelen! Itse odottelen myös tätiä saapuvaksi ja sitten tipun myös minä joulukuisiin. Tylsää kun kuuluu itse ihan alkukuun porukkaan, niin on sitten ensimmäisenä tippumassa seuraavaan kuukauteen. Kohtalontoveri sinulla on siis ihan pian. Mutta, ei kai sen joulukuisen pinon perustamisessa mikään kiire vielä ole.

Evis: Testaan vasta ensi viikolla, jos täti ei sillon ole kurvannut paikalle. Tästä kierrosta mahikset kyllä raskautumiselle huonot, johtuen ajoituksesta ja ässäilyn määrästä, joten enemmänkin henkisesti varaudun kohta saapuvaan tätiin.

Jepsis: Kiitos onnentoivotuksista!

Piiuliina: Tervetuloa!

Tinneri: Jännittävät päivät sinulla! Oireettomuus ei tietenkään tarkoita sitä ettet olisi raskaana. Joten, nyt toivotaan että täti pysyy poissa ja saisit plussan! Ihana tuo miehesi tokaisu!

Minny: Suuret pahoittelut! Varmasti on surullinen olo! En voi edes kuvitella milt tuntuu, jos jo toistaa kertaa näet viivat, mutta sitten täti tuleekin.

Marjana: Harmittaa puolestasi! Olen käynyt tuolla lokakuisissa taustailemassa ja lukemassa lupaavaa oirelistaasi ja olinkin ihan varma siitä että nyt sinulla tärppäsi. Pahoittelen tipahtamistasi! Kai sitä kohta vaan pitää ruveta perustamaan joulukuisia, kun tuntuu että sinnekin kohta jo porukkaa on, ikävä kyllä. Tsemppiä!

ON: Vähän on vatsa kipeä, eli enteilee tädin saapumista. Jotenkin ajattelin että tästä tulee vähän pidempi kierto, kun se 27, mutta vaikuttaa kyllä siltä että täti kurvaa paikalle koska tahansa. Toistaiseksi koen olevani henkisesti siihen valmistautunut, saa nähdä muuttuuko mieli sitten kun ensimmäiset veret tulee. Kyllä sitä varmasti joka kerta pettyy, vaikka tietääkin että näin käy.

Alexandra kp 27/27-32, yk2

Vierailija
318/631 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin tänne nyt tuppaan :)

Pahoittelut kaikille joille täti on tullut,

itsellä täti tuli tänään. Mikä mun tapauksessa on hyvä sillä menen poistattaa loppuviikolla kierukan ja päästään miehen kanssa yrittämään :D

Iloista päivänjatkoa kaikille! :))

319/631 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: saat kyllä toivoa ja luulen, että toiveesi toteutuukin nyt!!!

Sassu: Kiva saada sinut jo vihdoin porukkaan, olen sinua jo odotellutkin=)

).(

Minä tein kuitenkin sen testin aamulla, koska mietin, että sitten illalla harmittelen, jos en ole sitä tehnyt. No, nyt harmittelen, että pitikin tuhlata testi turhaan.

Nyt kuitenkin hieman myös syytä iloita. Nimittäin hieman punaista (tai ehkä vielä enemmänkin rusehtavaa) näkyvissä!!!! Ehkä ne menkat nyt alkaa?!? Olisin niiiiiin tyytyväinen, kun alkaisivat, saisi päätökseen tämän ihmettelyn. Luotan siihen, että jo tänään on kp 1. On se kumma, että vauvakuumeinen voi iloita näin paljon menkoista=D

Kierto vaan todellakin on sekaisin noin kamalan pitkän pillereiden popsimisen jälkeen!

Mitenhän mä nyt sitten tiedän oviksen ajankohdan? Täytynee joko vaan heiluttaa peittoja varmuuden vuoksi usein tai tikuttaa=/

Noh, kunhan nyt edes pääsisi sinne asti.

Vierailija
320/631 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon lokakuisia tippunut tällepuolen. Pahottelut kaikille!

Tervetuloa uudet mukaan kirjoittelemaan.

Itsellä ollut tosi kiirusta. Joka ilta kyllä käynyt myöhään lueskelemassa, mutta kirjoitella ei ole jaksanut. Minulla menossa kp15 ja ovistikuttelut meneillään. Haamujen haamuja on tullut jo neljä päivää, mutta mitään selkeetä vahvaa ei. Limatkin ovat jo alkaneet muuttua joten kait se tulollaan on :) Testinä on sofi. Onko kellään kokemuksia noista? Onko antanut vahvoja viivoja?

Nyt on pakko kiiruhtaa töihin.

+++++++++ kaikille!!!