Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

281/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennytkään, että niillä voi testailla muutakin kuin ovista.

Tuo r-testi on prisman preg check. Siinä ainain lukee, että se on herkkä?!?

Paketissa on kaksi liuskaa, ehkä teen jossain vaiheessa viikolla toisen testin, jos ei täti tule.

Tellu

282/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei toi ole niitä kaikista herkempiä. Kurvaapa apteekkiin ja osta clearblue, se mittaa jo 10 yksikköä. Tai sitten prismasta niitä halpoja ovistestejä. Juu ovistesti saattaa näyttää myös raskauden kun mitattava hormoni on samankaltaista. Ja tässä kohtaa kiertoahan sulla ei voi ovis vielä olla, joten jos siinä viivaa pukkaa niin olet kovasti paljon raskaana. Ei kun kauppaan nainen;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se on käytävä kaupassa joku päivä.

Mitenkähän se nyt on noiden mun minimalististen verihavaintojen kanssa... jos on ollut ns. kiinnittymisvuotoa (jota kyllä epäilen), niin eihän se plussa tosiaan ehkä vielä näkyisi? Muistelen, että ne "vuodot", jos niitä edes vuodoiksi voi sanoa, oli 16. ja 17. päivä, joten montaa päivää ei ole ehtinyt kulua.

Nyt on kyllä taas selässä jomottelua, joten ehkä ne menkat nyt alkaa kuitenkin. Äsken nousin sohvalta ja repäisi NIIN julmetun kovasti tuosta vasemmalta puolelta alavastasta...

Tellu

Vierailija
284/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Tellu sun pitää käydä ostamassa uus testi ! Heti!

Pidät meitä muita täällä jännityksessä ;)

Minä testasin sillon esikoisen aikaan samana päivänä kun menkkojen piti alkaa,niin sieltä hyökkäs punainen viiva silmille saakka. Nyt olen päättänyt,että kaksi päivää yli odotan ja sitten vasta testaan. Ehkä..

Tää on ehkä malttamatompia lajeja.

Mulla on noin tänään/huomenna ovispäivä,kai.

Mä en oo koskaan ostanut ovistikkuja joten luomulla kyllä mennään nytkin. Heilutellaan peittoja kun siltä tuntuu :)

Ovista odotellessa,

Plussia,tarroja,liimaa ja kaikkea !

Tsemppiä tytöt !

Cherry

285/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähiapteekki ei ole auki sunnuntaisin enkä viitsi lähteä yhden negatestin takia kauempaa hakemaan.

Huomenna menen, jos on enää tarvetta! Nyt sattuu menkkamaisesti mahaan ja välillä selkään ja repinyt muutaman oikein terävän viillon tuosta vasemmalta puolelta alavatsasta=( Tosin mulla on ollut näitä menkkaoireita vissiin kohta viikon tai enemmänkin???

Paha olokin on jo noiden kipujen takia...välillä tuntuu, että oksennan ihan just. YÖK! Röyhtäilenkin kuin sika... siis ällöttävää!!! Mistähän tuokin johtuu, en ole muuttanut ruokailutottumuksiani mitenkään!?!

Voi kun nyt jo ne menkat alkaisi... helpottais ainakin seuraavassa kierrossa kun tietäsi, että voi tulla tämmöisiä pidempiäkin kiertoja.

Vierailija
286/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistin kyllä tämän. Eli yk5 alkaa...

Eleanora kp1

Vierailija
287/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Eleanoralle tätiin törmäämisestä.. Toivotaan että tämä olisi nyt vihdoin se kierto jossa tärppää!

Täällä kans tätiä ootellaan. Dpo 14 ja kp 29/28-33. Menkkatuntemuksia on ollu vähä joka päivä mutta ei vaan oo vielä näkyny. Aina kun tällä palstalla käy, tulee hirvee testauskuume. Mutta yritän nyt kovasti vielä malttaa, etten sitten taas pety niin kovasti. Mitään oireita ei kyllä ole. Harmi kun ne testit on niin kalliita. Harmitti kun viime kierrossa ostin varmaan neljä vai viisi, ja kaikki turhaan. Hitto, nyt en kyllä testaa ennenku keskiviikkona jos ei vielä näy.

Maatis

Vierailija
288/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä Elle!! Että osaa olla ilkee!! Eikun uutta lykkyä!!

Nyt omaa taas ennenkun kone hyytyy, mulla oli eilen, kp 18, dpo4 sellaisia nivuskipuja vasemmalla... onko kellään ollu vastaavia???

Entiedä liittyiskö noi mihinkään mut kysyimpä kuiteskin...

Hyvää illanjatkoa! +++++++++

Vierailija
289/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaudun tänne marraskuisiin, kun ei tuota lokavauvaa se haikara suostunut meille laittamaan tilaukseen :(

Lörpöttelin juuri omanapaista tekstiä tädin tulosta, tuonne lokakuisiin, joten en nyt enää viitsi asiaa murehtia... uutta yritystä kehiin. Toivottavasti saadaan tästä ketjusta siirtymään monta odottajiin :)

Eli siis niille, joiden kanssa ei vielä olla tuttuja kertoilen, että olen 30v ja yrityskertoja takan 2...Pitkään haaveiltu miehen kanssa esikoisesta, mutta nyt on vasta uskallusta yritykseen. e-pillerien yhtäjaksoista napostelua takna siis noin 10 vuotta,huh.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)

Elle kp2/(23)-28 yk2

Vierailija
290/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä nettipimentoa ja huh, minkä verran tekstiä tänne on paukahtanut! Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! Voi kun saataisiin plussia tähän pinoon jo. Iloisia uutisia odotellessa :)

ON: Tänään Davidin liuskojen mukaan ovisplussa. Aloitin tikuttelun jo kp 9 kun viime kierrossa ovis tuli jo kp 12. No, nyt kuitenkin taas ajallaan eli kp 16. Alavatsassa menkkakipuilua siihen malliin että uskoisin oviksen tulevan vielä ennen aamua. Seksiä ollut eilen ja tänään. Huomiseen iltaan menee seuraava mahdollisuus sekstailla. Toivotaan, että tämän aamuinen riittää.

Hiukan kaksijakoiset fiilikset tärpistä tässä kierrossa. Viime kierrossa mulla oli jo heti oviksen aikana sellanen olo, että tästä vois tärpätä (ei siis mitään oireita ollut, mutta tuntui vaan siltä) ja kemiallinenhan sieltä tulikin. Nyt pitää tarkkailla noita lämpöjä, niistä viimeksi tajusin alkaneen raskauden. Mulla lämmöt siis nousivat ensin oviksessa 34,4 -> 36,9 ja sitten dpo 5 -> 37,2. Eli toivotaan, että lämmöt nousee tässäkin kierrossa :)

Monella jännät paikat menossa, hui! Kiinnittymisvuotoa ja muita kummallisuuksia, plussatuulia!!

Huomenna alkaa talviloma, joten ehdin kommentoidakin hiukan enemmän. Mukavaa sunnuntai-iltaa ja huomiseen!

UUVE kp 16 dpo -1 yk4

Vierailija
291/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

EVE: Kiitos, voin suhtkoht hyvin, mitä nyt välillä kuvottaa/ etoo ja väsyttää, itkettää ja maha on ilmapallo. MUtta olo on onnellinen, vaikka välillä pelkääkin, ettei kaikki ole hyvin. LIenee normaalia, ainaki mulle ;). HYvä, että sula on tuntemuksia. MUistahan nyt, että aina ei tule limaa, joillain naisilla ei koskaan, vaikka todistetusti ovuloivat! Ja joillain tulee päivä o jälkeen. Peukutellaan siis.

LÄMMÖT: PIkainen lämpöpaketti, lokakuusta (vissiin) löytyy parempi selostus :). ELI naisen lämpötila on menkoista aina 1-3 vrk ennen ovulaatiota aika peruslukemilla. Joillain voi vielä menkkojen ekana ja tokana pv olla ylempänä, mutta sitten pitäisi kyllä laskea normaalitasolle. Kun ovulaatio on hyvin lähellä, tavallisesti 1-2vrk, joskus 3, kehon lämpötila laskee jonkin verran, yleensä muutaman kymmennyksen- 0,5 astetta. Ovulaatio seuraa tätä ja tässä kohtaa tavallisesti tikutkin näyttävät plussaa. KUn ovulaatio on, lämpö pysyy alhaalla (huom. kaikilla tätä ei tule näkyviin mitattavalla tasolla) ja HETI ovulaation jälkeen lämpö palaa normaaliin ja nousee siitä n. 0,3- 1 asteen. Lämpö pysyttelee korkealla keltarauhashormonin ansiosta, sillä jos raskaus alkaa, hormoni tarvitaan. K-rauhanen alkaa toimia aina vasta o jälkeen, sen voi huomata väsymyksestä, päänsärystä ja palelusta päivä- 3pv o:n jälkeen. Vaihtelee yksilöllisesti. JOS alkio on syntynyt, se matkaa munajohdinta pitkin kohtuun. Alkion kiinnittyessä usein tulee ns. lämpödippi, eli notkahdus lämmöissä alaspäin, vähän samaan tapaan kuin juuri ennen ovulaatiota. Notkahdus voi olla 0,2 astetta, mutta se voi olla JOPA asteen! Tavallisimmin, jos keskiarvoja laskettaisiin (joo, olen tilastoihminen), lämpödippi on 0,4-5 astetta. Tätä kestää päivän tai kaksi, sen jälkene lämpö nousee entistä korkeammalle, mikäli alkio kiinnittyi. Enistä korkeammalle tarkoittaa vielö muutamaa kymmennystä ylemmäs kuin se nousi o:n jälkeen. Esim. normilämpö ollut 36,2, ovulaatiota ennen 35,7 ja 1 vrk ovulaation jälkeen 36,8 ja kiinnittymisen aikaan dippi 36,2-3 ja vuorokausi sen jälkeen 37,0. Näin itsellä. Lämpö pysyttelee korkealla (huom. voi kuitenkin vaihdella päivittäin muutaman kymmennyksen heitoilla...), jos raskaus jatkuu, mutta jos menkat alkamassa tavallisesti lämpö tippuu päivää ennen menkkojen alkua, joillain vasta myöhemmin. Lämpö kannattaa mitata samaan aikaan joka päivä. Suusta on aika luotettava. Ja saa nopean tuloksen :).

TELLU: Kökkö. MUtta hei, itse sain CB plussan DPO 12, early predictorilla (mieti sitä...) kolme negaa Dpo 12, 13 ja 14. Valitin ja sain rahani takaisin. Prkl testit. Mitään toimi, ainakaan silleen kuin pitäisi. Testaa huomenna CB:lla, jos täti ei tule. Peukkuja.

Peukkuja kaikille..

ILTIS 9+2

292/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan taas kylmä aamu!

Hyvää lomaa Uuve! Toivotaan, että teillä tässä kierrossa tärppää=)

).(

Minä alan jo turhautua ja väsyä tähän touhuun=/

Eilenhän tein sen markettitestin, joka oli odotetusti nega. Nyt olenkin miettinyt syitä tähän tädittömyyteen, enkä keksi mitään=(

Taas on niin huono olo ja menkkamaiset tuntemukset jatkuu. Olen nyt kulkenut jo päiväkausia side pöksyissä ihan turhaan... tai no, tuleehan noita hulahduksia jotain muuta?

Taidan käydä tänään apteekista jonkin testin ja sitten jos se on nega, niin menen vaikka hamaan hautaan asti side persuksissa... alkaa tosiaan ottamaan päähän!

Tellu kp 32/?

293/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantainahan ne sitten alkoi... :( Pahoitteluni myös kaikille muille yllätetyille tai negan-testanneille. Niinhän se on, että niitä odottaa ja odottaa jolloin ne ei varmasti ala. Sitten kun nega on tullut tauluun tai muuten toivo mennyt niin kroppa rauhoittuu ja *hulilumpsis* sieltähän ne tuli!!

Ensi kerralla...SALETISTI NATSAA ;D

Vierailija
294/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cherrypie: Tervetuloa!

Maatiainen: Mulla on sormet ja varpaat ristissä. Toivotaan parasta!

Evis: Kuulostaa ihan hirveeltä kidutukselta! Toivottavasti nyt tärppää, ettet turhaan kärsinyt!

Tellu1980: Sinä olet aina yhtä positiivinen! Ihanaa! Pregcheck ei tosiaan käsittääkseni ole siitä parhaimmasta päästä, eli toisella testillä testaaminen voisi kyllä olla hyvä. Sun oireet kuulostaa kyllä niin lupaavalta, että eiköhän se plussa sieltä testiin tule :) Olet kyllä niin jalat maassa asian suhteen, että kateeksi käy. :)

Eleanora: Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Elle80: Pahoittelut myös sinulle tädistä! Katse eteenpäin vaan seuraavaan ovikseen.

Uuve: Kuulostaa siltä että ovis on ainakin hyvin hyödynnetty teillä. Onnea!

ON: Viikonloppu meni nopeasti, niin kuin aina. Minkäänlaisia oireita ei ole, joten henkisesti varaudun tädin tuloon tämän viikon aikana. Koska todennäköisyys että olisin raskaana on tästä kierrosta niin pieni, toivon vaan että täti tulisi nopeasti, niin pääsisi sitten uuteen kiertoon.

Alexandra, kp 26/27-32, yk2

295/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... en oikein jaksa uskoa plussaan millään testillä. Mielestäni olisi pitänyt näkyä "huonommallakin" testillä jo eilen!

Nyt tosiaan mietin kaikkia muita vaihtoehtoja... tuulimuna, kohdunulkoinen tai jotain muuta ongelmaa.

Yksi tuttuni sain ns. myöhäisen plussan ja sitten raskaus menikin melko alkuvaiheessa (rv 10+ tai jotain) kesken!

Minä toivon melkein enemmän tätiä kuin sitä plussaa, koska sitten saisi jatkuvasti pelätä juuri tuon tuttavani esimerkin takia=/

Mikähän testi olisi semmoinen, joka näyttisi sen plussan, jos näytettävää olisi edes hitunen?

Vierailija
296/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paremmalla mielellä olen jo vaikka se täti sieltä kurvasikin. Niin montahan asiaa pitää onnistua että tärppää. Ainakin mulla on kuukautiset säännnölliset joten eikös se ole hyvä merkki? Että kropassa kaikki ok?

Mulle ei ole greippimehut eikä se punaviinikään auttanut mitään. Tosin tuohon greippimehuun tulee himo ja sitä on jääkaapissa nytkin:) joka päivä juon.

Onkohan mahdollista että edelleen olisi jotain kuparinjämiä tuolla alaosastolla? Tosin luulisi nyt jo vähitellen häipyvän. No, uuteen yritykseen vain.

Anteeksi omanapaisuus, tsemppiä ja plussatuulia kaikille!

Eleanora kp2

Vierailija
297/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tänne tai oikeammin joulukuisiin, mutta kun sitä ei vielä ole olemassa, roikun sitten täällä...

-Muttis 2/38-43 yk 8

Vierailija
298/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun pahoittelut niille, joilla täti kurvannut paikalle viikonlopun aikana :( ja onnea uuteen yritykseen!!

Evis: mä olen kokenyt tuon saman kun inssissä otetaan kohdunnapukasta kiinni että saadaan katetri sisään ja se todella sattui, joten myötätuntoa riittää! Toivotaan nyt, että kärsimyksistä seuraisi jotain todella hyvää :)

Tellu: Ihanaa, että jaksat olla positiivinen kaikesta huolimatta ja toivotaan nyt että asia selviäisi mahdollisimman pian!

Täällä flunssa kurvasi paikalle yskän saattelemana ja olo on kyllä kauhea.. nukkuminenkaan ei oikein onnistunut kun nenä niin tukossa ja saikullehan se oli jäätävä töistä :(

Mahassa on ollut kummia nipistyksiä, mutta niitä kait on joka kierrossa, joten odotellaan vain...

Mukavaa viikon alkua!

Flunssainen Risu kp19

Vierailija
299/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CB:n plussatesti on hyvä, testiajassa antaa selviä tuloksia, jo DPo 11 alkaen. Osta se, tuplapakkaus ;)

ILTIS

300/631 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rupean testailemaan joka päivä ainakin pari kertaa=DDD

Näen jo itseni tilaamassa kuorma-autollisen CB:n ja muiden testejä... jotta saadaan varmuus tähän kummallisuuteen.

Käyn tuossa työpaikkani viereiseesä apteekissa heti töiden jälkeen ja otan jonkun kipon mukaan töistä ja pissin jo automatkalla tikkuun XD

Hitsi kun lapseni tarhakaverin äiti on meidän lähiapteekissa töissä niin en kehtaa sieltä käydä testitikkuja ostamassa... vaikka ei kai siinä nyt mitään outoa olisi?

Taidan tehdä testin sitten vasta aamulla...

Risulle pikaista paranemista!

Tulen hulluksi! Tai no, ehkei hullummaksi voi enää tulla???