Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

Vierailija
261/631 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuosta Tammisaaresta, niin joo, se suljettiin viime vuonna, mut nyt ne toimii Länsi-Uudenmaan sairaalassa... En oikee tiiä miten paljon se on nyt sit muuttunu toi heijän toimintatapa, mut aika paljon luulisin. Kiva kuulla muitten mielipiteitä kaikista synnytysjutuista. :)

Vauvantarve, kannattaa melkeen odottaa siihen menkkojen oletettuun alkamispäivään, ni on ainakin sit varmempi.

Tellulle tsempit! Jännät paikat. ;)

Miirulle onnea pehmittelyssä! Meillä meni melkeen puol vuotta, ennen kun oma siippani lämpeni ajatukselle. ;) Siinä vaaditaan hermoja. (Mitä itsellä ei juurikaan löydy.;))

Cherrypie, tervetuloa joukkoon! Mäkin oon 21, kiva juttu, että on saman ikäsiä. ;)

Mites Evis? Inssi uutisia?

Beib alkaa nyt leipomuspuuhiin ja huomenna alkaa oviksen tikutus, ettei vaan mene ohi. :)

Kp 16/32-42 yk7

Vierailija
262/631 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jatkaa pehmittelyä. Mutta Beib, puoli vuotta vaatii kyllä meikäläseltäkin jo liian kovia hermoja :) Joteski oli vaan jo niin innoissaan kun isännän jutut alko oleen vähä sellasia että vihreetä näytettäis. Mutta nyt oliki taas jo toinen ääni kellossa. Ehkä vaan ei uskalla antaa itteleen lupaa vauvahömpötykseen kun on tähän asti ollu niin ehdottomasti EI kannalla. No jatketaan, jatketaan...ehkä se tästä vielä iloks muuttuu. Itellä vaan on niin kova kaipuu saada iltatähteä että aivan sattuu, hassua miten tunne voi olla niin voimakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/631 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun olis perjantai ja 13. päivä, kaikki menee pieleen;-( No siis kävin inssissä. Mulla oli kaksi "kypsää" rakkulaa, mutta ne oli vain 17mm. Tuo huolestuttaa kovin kun en yli 20mm:kään ole raskautunut. Lekurin mielestä ihan ok kun 15mm on jo kypsä irtoamaaan. siks toiseks toi inssi oli äärimmäisen tuskallinen tällä kertaa. Aiemmin en ole tuntenut mitään ja on ollut ohi parissa minuutissa. nyt olin siellä 1,5 tuntia. Joutui ottamaan jonkun kuulapihdin, millä venytti kohdun suuta että ois saanut katetrin kohtuun. Sattui niin että meinas mennnä taju. No eikun pöksyt jalkaan ja neljä lasia vettä huiviin että virtsarakko täytyy enemmän ja näin vähentää jotain mutkaa siellä. No loppujen lopuks osan sai ruikattua sisään ja osa jäi kanavaan. En tajuu, kun ei aiemmin ole koskaan ollut mitään ongelmia tuon kanssa. Ellei sitten taas ole liian aikaista ja kohdun suu ei ole vielä auennut tarpeeksi vastaanottamaan uimareita. Niinpä niin ko 10 vasta. eli en siis ole kovin toiveikas tämän hoidon suhteen mutta eihän sitä koskaan tiedä. Sain vielä luget käyttöön huomisesta alkaen. Ja punkun aloitan tänään. Kysyin muuten lääkäriltä tuosta punkusta ja hän myönsi sillä ehkä olevan positiivista vaikutusta. Greippimehusta hän ei ollut kuullutkaan.

Sorry nyt vaan omaa napaa, kirjoittelen myöhemmin lisää. Nyt täytyy mennä pötkölleen, on meinaan maha pikkasen hellänä tuosta "venyttelystä".

Kivaa perjantaita kaikille!

Vierailija
264/631 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis minä olen 24v. oon ollu naimisissa 3vuotta, mies on 25 v. Esikoisesta haaveillaan. Kaksi keskenmenoa takana. Eka oli ns. keskeytynyt keskenmeno sain sen selville viikolla 13 mutta pieni oli kuollut viikolla 9. Toinen raskaus meni kesken ennen kuin ehti alkaakaan eli oisko ollu rv 5.

Eve: haaveiletko esikoisesta? Tsemppiä sulle!

Voimia kaikille!

Lindaliina kp5/30

Vierailija
265/631 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve mä niiin toivon, että sulla nyt kuitenkin onnistuu tämä, olet sen todella ansainnut!

Miiru meilläkin täällä pehmitelty miestä jo jonkun aikaa ja vaikka näyttääkin vihreää valoa niin pehmittelyä täytyy silti aina välillä jatkaa :) Tsemppiä, kyllä se mies vielä lämpenee ajatukselle!

Juu ja minä olen kohta 23, mies 21, yhdessä ollaan oltu 6 vuotta joista kolme asuttu saman katon alla :) Esikoinen olisi haaveissa.

Kovin moni jäi nyt kommentoimatta, mutta pakko kömpiä nukkumaan. Väsyttää niin ettei meinaa enää taju pysyä ja vatsaan sattuu ja ällöttää.. Perhana älä tule tänne vatsatauti, ole niin kiltti!

PLUSSATUULIA! ainiin ja uudet tervetuloa joukkoon =)

-Anis

Vierailija
266/631 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasitko?? :D Terveisin: malttamattomana plussauutistasi odottava!

Vierailija
267/631 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tervetulo kommenteista!

Itse olen vähän ehkä skeptinen noihin "konsteihin" mitä tulee siihen,että raskautuisi paremmin.

Ehkä siksi,että itse juonut greippimehua,punaviiniä tms juomaa kun viimeksi "yritimme" saada esikoista alkuun. En myöskään maannut jalat ylhäällä tai tehnyt muutakaan mikä olisi (?) edes auttanut sitä.. Sitten kaksien luomumenkkojen jälkeen seuraavasti nasahti ja olin raskaana. Söin siis kuitenkin 5 vuotta pillereitä ennen esikoista,putkeen,ilman taukoja.

MUTTA en sanoisi ettei toimisi,mutta itse en ole edes kokeillut moisia.

Mukava kuulla,että täällä joku minunkin ikäiseni matkassa.

Tarroja,

Cherrypie

268/631 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anis: En testannut vielä. Olen edelleen melko skeptinen sen ajatuksen suhteen, että voisin olla raskaana... siksi hieman hidastelen;)

Huomenna lupaan testata aamulla, jos ei tätiä näy ennen sitä! Edelleen menkkamainen olo, joten siksikin olen jättänyt testailut sikseen.

Lisäksi muistelen, että aikaisemmissa raskauksissa on ollut edes jotain oireita, mutta nyt ei mitään! Päinvastoin... nenän limaklvot ovat aivan rutikuivat... eikös sen pitäisi olla toisinpäin? Alapäästä sitten taas välillä hulahtelee jotain (pissin vissiin huomaamattani housuun). Aina luulen, että nyt se täti tuli, vaan eipäs se nyt ole vielä tullut! Ulkona tosin on kova pakkanen, joten onhan se täti voinut hyytyä hankeen?!?

Outoa tämä kyllä on!

Tellu kp 30/28

269/631 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se juuri tässä kierrossa tärppäisi kun on ollut noin kivulias toimenpidekin?

Niinhän se monesti on, että joutuu todella kärsimään saadakseen haluamansa.

Toivotaan parasta=)

Tellu

Vierailija
270/631 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE: Peukkuja ***. Tosi kurjaa tuo eilinen kokemus, toivottavasti tuottaa sentään tuloksen :). Voi olla, että itse munasalo irtoaa vasta su-ma, jolloin se on jo 20mm, silloin yleensä irtoaminen taphtuu. Pestyillä hyvälaatuisilla siittiöillä on hyvät mahikset odotella munajohtimessa. Punkkua napaan ja rentoa meininkiä. Onko ovistuntemuksia?

TELLU on varmasti raskaana. ne hälöhtelyt on juoksevaa valkkaria, tervetuloa kerhoon ;). TESTAA jo, täällä taustailijakin jännittää. Se näkyy jo ihan iltapäiväpissasta :D.

Ruokaa odotellen (lasagne uunissa) ILTIS 9+1

Vierailija
271/631 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu ilmoita meille malttamattomille sitten kun testin olet tehnyt :D

Arrgh täällä heittää tunteet kuperkeikkaa jatkuvalla syötöllä. Itken, nauran ja tiuskin vuoronperään :o Nyt täytyy koota ittensä ja skarpata ku on miehen vanhemmat tulossa kylään. Eilen illalla huomasin pyyhkiessä, että tuli pikkasen rusehtavankellertävää limaa ja sama aamulla. Vähän myöhemmin tulikin jo ruskeaa paperiin, mutta nyt ei enää mitään. Outoa, koska mulla on yleensä ollut todella säännölliset menkat, enkä ollut yhtään siis henkisesti valmistautunu siihen, että ne TÄNÄÄN alkaisi. Sehän tarkoittaisi, että kiertoni olisi ollut vain 25pv vaikka muuten aina se 28-29. Ja muutenkin ne mulla alkaa aina niin, että ensin vähän rusehtavaa ja sitten onkin jo hanat täysin auki. Anteeksi limapuheet ja omanapaisuus, mutta nyt vaan ottaa niin paljon päähän... Vaikka olin valmistautunutkin siihen, että ne alkavat, mutta en siihen, että NYT... Kiitos kun sain purkaa =) Mies kun ei ihan ymmärrä vaikka yrittääkin.

Vierailija
272/631 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kans monta kertaa päivässä kurkkimassa jos vaan ehdin... aamulla viimeks ennen töihinlähtöä olin ja kirjoitin pitkän viestin ja kommentit ja VOI PAHUS MEIDÄN KONETTA; hävitti tekstit TOISTAMISEEN 2 päivän sisällä!!! Eli luki vain ´sivua ei voi näyttää´eli oli tosta vaan heivannu mut pihalle!! Siis toissapvna sama juttu, pitkät litaniat ja ihan turhaan! Nyt oon töissä viel hetken ja kirjoitan nyt täällä kun ei omaan koneeseen ole enää hermoja!!

Sori omanapainen tilitys, yritän nyt kommentoida muutakin!

TELLUUU!!!! Testiä peliin!!!! JA plussia!!!

MIIRU, onneks olkoon siitä että pehmittely tuotti tulosta! Ei kun täys tohina yritykseen!!!

MAATIS! Meillä minä koht 43 ja mies 46 eli tilastot sanoo että melkein mahdottomuus mut onhan ne 40v ennenkin synnyttäneet! Kyllä uskon teillä ainakin olevan ihan realistisia mahdollisuuksia, oothan vast vähän yli 30...

EVIS, voi hitsi miten joudut kestämään moista rääkkiä, toivon todellakin että onnistutte!

Ja nyt on siis jopa lääkäri sanonut punkusta olevan hyötyä. Joku kirjoitti saanennsa vatsahaavan.. mitenhän toi on, voiko siitä todella sellainen tulla, ja kuinka yleistä se on??

Mullei ainakaan viel oo oireita vasta juonut 10 iltana peräkkäin...

LINDALIINA! Sori että sekoitin sut johonkuhun toiseen kuumeilijaan, joka on jo kohta 40... Teitä kun on niin paljon... Tsempit sulle esikoisen yrittämiseen!

ANIS, sähän voit olla RASKAANA! Jos se onkin kiinnittymisvuotoa! Toivotaan niin!

Joo, täytyy lopettaa ja lähtee kun loppuu työpäivä(heh) tässä huominen viel ja sitte yli 3 viikkoa LOMAA! Sit ehin hermoileen kunnolla kun on taas SE aika jollin alkaa testipuikot kuumentua kaapissa!

Palaillaan!!!

MINTTU

Vierailija
273/631 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIPSKUKKA! Mites testailut vai tuliks se pahuksen täti???

Vierailija
274/631 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niiiin tylsää tää alkukierto, kun ei olemitään jännäiltävää. Onneks saa jännäillä muiden puolesta :)

siitä puheen ollen TELLU, mää en kestä, testaa jo :) Kyllä se täti nyt on hyytynyt pahemman kerran hankeen. Toivottavasti noin 9 kuukaudeksi ainakin =)

Ja ANIS mäkin mietin että oisko kiinnittymisvuotoa. Toivotaan niin :)

Kiva ILTIS että säkin käyt meitä kurkkimassa. Hienoa että kaikki on hyvin :)

Toivottavasti sulla EVE tärppää nyt kun sait tuollaista kokea. Tsemppiä!!!

MINTTU, mullakin välillä aina kone tilttaa, kun oon kirjoittanut pitkät jutut. Hiukka ärsyttävää! Ja oikein hyvää lomaa!

ON. Alkaa menkat kohta jo taas häipyä. Saa alkaa harjoitteleen ;) Ovis taitaa sijoittua tuonne kuun vaihteeseen, jolloin meillä on hiukan kimurantti tilanne. Ensin meillä on yökyläläisiä ja sit tosiaan lähden lasten kanssa toiselle paikkakunnalle. No, ehkä voidaan hissukseen "siementää" , vaikka yökyläilijöitä onkin :) Onneks makkari on yläkerrassa ja vierashuone alakerrassa, joten kaipa toiminta pysyy salassa ;)

Jepsis kp 4/29-31 plääh...

275/631 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siskot tsempeistä, on jo parempi mieli. Niin kuin Tellukin sanoi, että ehkä pitää hiukan kärsiä että saa sen nyytin syliin. Ihmettelen vaan kun ei ole tullut niitä ovislimoja ollenkaan vaikka oviksen olisi pitänyt olla viime yönä. Ainakin siis sen mukaan miten pistin pregnylin. Epäilenpä vaan että taas tehtiin liian aikaisin, mutta parin viikon päästähän sen sitten tietää. aloitin myös lämpöjen mittaamisen. tänään vain 36,3 eikös oviksen aikaan pitänyt olla lämmöt hiukan koholla. Mun normilämpökin on 36,6. Outoa!

Minttu, joo tosiaan lääkärikin sanoi että sillä on vastaava hyöty kuin miniasperinilla joka myös laajentaa verisuonia. Asperiinilla taas on niitä ikäviä mahavaikuksia, mutta lääkärinä hän ei voi itse ehdottaa asiakasta "ryyppäämään" varsin ymmärrettävää.

Tellu, oisit jo testannut tänään!!! Kävin intona heti aamusta katsomassa josko sulta olis tullut plussauutisia...No huomenna sitten, lupaatko?

Anis, minusta tuo sinun pikku vuoto kuulostaa kiinnittymisvuodolta. Mulla ainakin oli just tollanen edellisessä "raskaudessa".

Iltis, ihanaa että jaksat käydä meitä katsomassa. Joo on ovistuntemuksia, erittäin kipeitä sellaisia, mutta niitä on ollut jo muutaman päivän ajan. Mutta tosiaan ne limat puuttuu ja siksi olen huolissani. Mitä sanot tuosta alhaisesta lämmöstä? Olis varmaan taas pikku tietoisku lämmöistä tarpeen;-) Alkaa olla ajankohtaista monella. Pitää etsiä tuolta lokakuisista jos ne sun kirjoittamat löytyis sieltä. Mites sun masukissa voidaan?

Cherrypie, tervetuloa munkin puolesta. Lisään sut listalle.

Lindaliina, juu esikoista toivotaan kovasti. Ikää niin paljon, etten usko enempää ehtiväni saada, kun sen yhdenkin saisi niin olisin onnesta soikeena.

Beib, onnea oviksen metsästykseen.

Maatis, koska aloitat testailun? Sullahan olis jo mahkut testata. Terkuin testihirmu. Niin ja hipskukalla kans.

Lumi, voi kökkö kun tänne tipuit. Nyt ollaan sun kanssa taas samassa pinossa. oisko tää meidän kuukausi näiden ku:n jälkeen.

Laitan tähän perään uuden listan. Toivottavasti siinä on kaikkien päivät kohillaan.

Hipskukka kp 30/28-29

Tellu 30/28 yk 2 jos ei lokakuisissa tärppää

Maatis 28/28-33 yk3

tinneri kp28/31-33 ja yk5

Anis kp 26/28-29 yk 2

Alexandra, kp 24/27-32, yk2

Pullis kp 24/28-30

Heno kp 21/32 (tai jotain) yk jo 7

Minttu kp 18/25-29 yk 7

Beib kp 17/32-42 yk7

Risu ko 17/27-30

Minni kp 16/27 yk 14 (esikoinen)

Wilpuri kp 16 yk 11

Uuve kp 15/23-30 yk 4

Vauvantarve kp 14

Anju kp 13/33-36, yk 3

Cherrypie kp 12/28 yk1

Martta 12/26-32 yk2

Evis kp 11/30 yk miljoona dpo 1 (inssi 18.2)

Nalle pöh 11/24-28

VM kp 8/29

Lindaliina kp 6

Jepsis kp 4/29-32

Lumi kp 4/32 ja esikoisen yk 2 ku:n jälkeen

Miiru kp?

Vierailija
276/631 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat naiset, ette uskokaan mikä korvasta-korvaan hymy tuli kun tulin täällä käymään :) Piristitte todella, voikun kyse olisikin siitä! Täytyy vaan malttaa vielä vähän aikaa ennen kuin pääsee testailemaan.

Minttu mä uskon, että palaa hermot koneeseen, meillä olis jo varmaan läppärin kokonen reikä ikkunassa tossa vaiheessa :/ Oi ja ihanaa lomaa!

Jepsis kiva, että menkat alkaa häipyä. Ja kyllä se peittojen heiluttelu varmasti onnistuu vaikka kyläläisiä onkin, onneksi on huoneet eri kerroksissa ;)

Evis, itse en oikein vielä noista limoista ja lämmöistä tiedä, mutta toivon todella, että sinulla nyt tärppää, olet sen todella ansainnut! TSEMPPIÄ sinne!

PLUSSIA KAIKILLE! -Anis

277/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

testattu ja negahan se oli, kuten osasin odottaakin. Ei onneksi edes harmita, mutta ihmetyttää todella paljon!

Kierto on ehkä vaan tosi sekaisin kun ei ole niitä tuttuja ja turvallisia pillereitä.

Toivottavasti täti tulee pian, niin loppuu tämä odottelu. Nyt kun ei ole peittojen heilutteluistakaan mitä hyötyä, vaikkakin se on joskus ihan mukavaa ilman yritystäkin;)

Anis: jännään sun puolesta!

Tellu 31/?

278/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan IHMETTELEMÄÄN vielä omaa napaani!

Kävin äsken vessassa (ja joo) kaivoin roskista... olen siis julkisesti dyykkaaja! Nyt siihen testiin on tullut pikkupätkä toista viivaa????

Onko testi viallinen vai hyytyykö mulla tädin lisäksi testitkin?!?

Siinä on siis ihan vahva se kontrolliviiva ja n. 1 mm pituinen pätkä toista viivaa. Melko paljon toista viivaa haaleampi, mutta erittäin selkeästi erottuva kuitenkin. Ihmetyttää vaan kun sitä on niin lyhyt pätkä...

:O

En mä tajua! Olen siis tajuton Tellu =D

279/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin vielä sitä testiä tutkailemassa ja eihän siinä mitään viivan pätkää ollut vaan naarmu juuri siinä kohdassa, johon toisen viivan pitäisi tulla. Eli tyylipuhdas nega se oli ja ihan ok testikin ilman mitään vikoja!

Nyt sitten vaan odotan tätiä hieman myöhemmin jostain syystä.

Ihmettelen myös niitä kahtena päivänä tulleita veritahroja vessapaperissa. Ekalla kerralla oli se v.pun. lima ja toisena päivänä ihan ihan ihan vähän verta (ilman limoja)?

Olen ihan puulla päähän lyöty!

280/631 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä testillä testasit? Oliko herkkä? Minusta nuo sinun omituiset pikkuvuodot kertovat kiinnittymisestä. Mitäpä jos testaat uudelleen vaikka huomenna tai tiistaina jollain tosi tosi herkällä? Niin toivon että sulle tulis se plussa kun olet ollut niin skeptinen asian suhteen.

Tsemppiä. Ai niin ootko muuten kokeillut ovis-testillä? Jos saat siihen viivaa niin kyllä sulla sitten hcg-hormonia on, mutta ei vaan vielä näy raskaustestissä. Kokeilepa jos sulla on niitä.